Recenze (77)
Chudáčci (2023)
Absolútne nekompromisný artový vizuál.Taký ten druh filmu čo sa na nič nehrá,ale sám tvorí.Alebo ešte inak povedané...Softové Art-porno s Emmou Stone,prečo nie? :)
Prometheus (2012)
Perfektný,moderný Non-Blockbuster sci-fi film,no ludmi absolútne nepochopený...
Troja (2004)
Výpravný velkofilm!Takéto slovné spojenie už dnes určite pri žiadnom podobnom filme nemôžete použiť.Samozrejme nerátam žiadne CGI sračky.
Strašidelný dům (2023)
Strašidelne zlý film ! Očividne si s tým filmom nevedeli rady a mali s ním obrovské problémy.
Bod obnovy (2023)
Tak takýto český sci-fi film nemá v celej českej kinematografii obnovu...pardon obdobu :) Žiadne lacné,televízne,trapácke efekty a podobné srágory film neobsahuje.Úplne plnohodnotné a kvalitne vyzerajúce vizualy.Konečne to niekto dokázal.Naozaj prvý český Sci-Fi.
Oppenheimer (2023)
Vdaka za to že existuje taký režisér ako je NOLAN.
Menu (2022)
Nehorázna,obludná pičovská kokotina
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Perfektne natočené,skvelo zahrané a absolútne dokonale zostrihané!
Přetržená pouta (2022) (TV film)
Chce se mi zvracet.Ruský občan,chudák ktorý žije v informačnej dobe kamennej.
Bullet Train (2022)
Fajn komedia v totalnom style ako od Quentina Tarantina.