Recenze (6)
Ahsoka - Část 1: Mistři a učedníci (2023) (epizoda)
Skvělý začátek pro seriál, kvalitou bych řekl že se vyrovná i Mandalorianovi. Doufám že tak to bude pokračovat i nadále. Zhlédnutí Rebels sice není nutností, nicméně to v ději mnoho nejasností vysvětlí.
Silo - Relikvie (2023) (epizoda)
Ten konec byl epický, příběhu dal úplně nový rozměr.
Ghosted (2023)
Když jsem viděl hodnocení toto filmu tak jsem si říkal že nebude nic moc, vlastně jsem se na to podíval jen kvůli dobrému hereckému obsazení. Ale nakonec se z toho stala zábavná akční podívaná se špetkou humoru, škoda jen že děj je poněkud předvídatelný a některé scény jsou nesmyslné, například ta rychle otáčející se kupole by se asi takhle rychle otáčet neuměla. 65%
The Mandalorian - Kapitola 23: Spiknutí (2023) (epizoda)
Zatím nejlepší epizoda z třetí série. Groguovo IG-12 je prostě úžasný. Cením také novou zbroj Moffa Gideona.
65 (2023)
Dobrý námět ale děj filmu je předvídatelný. Ovšem vizuál je pěkně zpracovaný, kosmická loď a Millsovo vybavení je asi jediné co drží film alespoň v průměrném hodnocení. Mimochodem celé mi to trochu připomíná film "Po zániku Země" tím dějem. 55%
Nevědomí (2013)
Film "Nevědomí" je podle mě definicí dobrého sci-fi filmu. Obsahuje vše co má, děj není táhlý a je originální. Převážně vážný soundtrack od M83 je úchvatný a naprosto vystihuje atmosféru filmu. K vizuální stránce snad není co dodat, mimozemská technologie je po technické stránce naprosto dokonale zpracovaná, vše vypadá velice realisticky a to i CGI. Škoda tedy že tento film má na ČSFD nižší hodnocení než bych očekával. Ale pro mě je naprostou dokonalostí (i když ve filmu mohly být detailněji ukázány ty stroje těžící mořskou vodu) a proto ho hodnotím velmi kladně. 90%