Recenze (25)
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Hlavni herecka si zaslouzi dostat pres picu za ten hereckej vykon. Humus prehnany ksichty, go back to your theater class kid protoze do filmu se nehodis, max tak do divadla poradanyho zuškou kde ti zatleskaji rodice a jejich znami. Twl tak moc jsem se u filmu uz dlouho nenastvala
Matrix (1999)
nechápu že jsem za celých 14 let svého života viděla tento film dnes poprvé.. úžasný skvost
Nejkrásnější portrét (1988) (amatérský film)
slabomyslnej...
Mulholland Drive (2001)
troufám si říct, že je to film o mně a o monice (jsme lesby a hlavně jsme delulu)
Playboy: Wet & Wild (1989)
hledala jsem na hdbest mystery train (1989) od jarmusche a našlo mi to tohle. fajn podívaná
Scary Movie 3 (2003)
doporučuju nedívat se s monikou, bude až moc přítulná...
Zkouška umění (2022)
tak trošku 70 kč v prdeli, mrzí mě že to není na piratebay, ale jinak dobrýýý no. lidi na přeshubu, ale učitelé (většina z nich teda) to fakt zajebávali s těma otázkama, dostali je tzv do kolen. musely jsme dát s monikou v polovině cígo abychom to rozdýchaly, nevěříme, že takhle probíhají někde přijímačky... baby na vrátnici jsme my dvě. kamera super, ale nějaký záběry bezdůvodně zdlouhavý.... jinak to bylo hezky absurdní
Moucha (1986)
twl noo asi nechápu jak může crash (nej film) mít 67% zatímco toto skoro 80, jako dobrý byl to fajn film, ale brahh občas to byla pruda..... joo jeff goldblum je sexy chlap, já bych s ním byla i v jeho finálním stádiu proměny (i když teda noo tak vypadám já teď takže nwm asi bych nechtěla být s mým dvojčetem)... masky taky sexy, kdo říká že to bylo too much at se vole nedívá na horory..... jdu si pustit change in the house of flies od deftones
Přichází Satan! (1976)
asi nejstrašidelnější věc na tomto film je fakt, že mi nešly spárovat airpody s notebookem v hodině - zabila jsem tím reálně 15 minut; potom až se spárovaly a já si ten film pustila, tak jsem hned byla vyvolaná k tabuli V CHEMII kde jsem strávila DVACET MINUT --- dohromady 35 minut mého života v prdeli... no každopádně dokoukávala jsem to v další hodině a usínala jsem. neříkám nic, je to horor ze sedmdesátek, to já miluju a mám pro to spoustu pochopení, ale tohle byla usínačka obecná.. asi už jsem moc stará a prostě nejsou děcka posedlý diablem můj vibe... ale ikonická scéna s paní co si hraje na oběšence je nice, to potěší vždy, jen teda attention seeking at its finest nooo (this is so sad alexa play pověste ho vějš)
Pink Floyd: The Wall (1982)
golfista tento film recenzoval vole když jsem neměla ani rok a to je celkem crazy, každopádně the wall je za mě stopro lepší album než dark side of the moon!!! a ve filmu je to banger...... nejlepší muzikál to tedy není, mamma mia pořád vede, ale the wall je určitě hned na druhym místě lets gooo