Poslední recenze (78)
Známí neznámí (2021)
Tak tohle byla oproti konkurenci prostě bída. Jak proti italskému originálu, tak oproti mnohem svižnějším Němcům. Tato česká kopie byla věrnější Italům, ale krom horšího provedení nepředvedla absolutně nic navíc. Dialogy toporné, postavy neměly vůbec chemii a celkově to bylo špatně obsazené (půlce castingu bych dal jiné role a půlku bych zcela přeobsadil). Kadeřávková měla hrát roli místo Pauhofové (proč vůbec ve 24 hraje 17 letou?), Pauhofová měla být místo té nesympatické Sloveny kariéristickou matkou (ta Slovena mohla být klidně paní domácí) a Hofmann měl být jednoznačně pan domácí (Maštalír mi tam nevadil, ale Hofmann se na svou roli vůbec nehodil a pan domácí by mu seděl víc). Navíc proč byly vůbec všechny 3 páry československé? To snad nutné úplně nebylo. Kamera a režie spíše televizní, ale to je u českých filmů tak nějak standard. Vzhledem k tomu, že scénář je prakticky jen neupravená kopie, tak jsou možná i ty 2 hvězdy moc.
Black Adam (2022)
Parádní zábava a o třídu lepší než cokoliv co předvedl za poslední 3 roky Marvel. Tomu špatnému hodnocení moc nerozumím. Holt jsme zjevně už zmlsaní.
Pixely (2015)
Za mě absolutní překvapení. Asi nejlepší film s Benem Stillerem. Tedy vlastně s Adamem Sandlerem:)