Poslední recenze (11)
Sobík Niko (2008)
Celkově jednoduchý příběh, poměrně srozumitelný. Nejvíce se mi líbily asi tři scény. Ta, ve které běží vlk a starší sob proti sobě v údolí, druhá ukazující malou bílou zpěvačku sjíždějící vznikající lavinu a třetí přinášející svéráznou odpověď vlka do mikrofonu na otázku jak zlobil. :-)
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Slyšel jsem dva názory, zde je první: "Pokud bych neznal seriál, tak bych tenhle film ohodnotil pořádně slabě. Ale z úcty k seriálu hodnotím o dvě hvězdičky lépe." A druhý názor: "Pokud bych neznal seriál, nemohl bych porovnat o kolik je druhý samostatný film horší. Takhle to ale porovnat můžu, a tak hodnotím o dvě hvězdičky níže než kdyby se jednalo o samostatné dílko, protože seriál byl parádní." A můj názor? Nebylo to úplně ono.
Iron Man (2008)
Osobně se mi zdá koncept různých hrdinů s "nadpřirozenými" schopnostmi už vyčerpaný. Už mě nebaví pořád dokola sledovat jak někdo dá ránu a jeho oběť odletí dvacet metrů daleko. Tenhle snímek je samozřejmě nesmysl, ale drží ho nad vodou docela dobré triky a to, že si umí dělat legraci sám ze sebe. A líbila se mi Gwyneth Paltrow.