Recenze (411)
Mrtví a neklidní (2013)
Bolo to nieco nove. Nieco co som este nevidel....Nie len Zombie, zranie a strielanie do hlavy...
Vřískot 4 (2011)
Po zhliadnuti Scary Movie ma uz taketo horory nudia :D
Lidská stonožka 2 (2011)
HNUS HNUS HNUS HNUS HNUS HNUS HNUS...Boze hnusne
The Collection (2012)
Prislo mi to trochu slabe,ale inak v poho :)
Insidious (2010)
BRUTAL !!!!
Paranormal Activity 4 (2012)
Oni si snad robia srandu....1 diel super, 2 diel nudaaaa, 3 diel super, 4 diel nudaaaa (ale totalna), som zvedavy na 5 diel...Kebyze tam je aspon riadna mrcha,ale da ju tam nejake decko....Nepacil sa mi tento diel. Som velky fanusik hororov a ked sa bojim, tak to je dobry horor. Pri tomto som sa nebal. Ani nebolo coho...Bol som napiaty, su tam take sceny, ale tot vse.
Černobylské deníky (2012)
Pre mna dokumentarny s kvapkou strachu na konci.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Iba dve slová - Chuck Norris :D......A Arnold ako vytrhol tie dvere :D...Páčilo sa mi to.
Nedotknutelní (2011)
Ku tomu netreba komentár. Treba vidieť :)
Piraňa 3DD (2012)
PORNO v komediálnom horore :D