Oblíbené filmy (10)
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Kopačky (2008)
Jedna z nejlepších komedií jaké jsem viděl vůbec. Jason Segal je borec. Jediné co mne překvapuje, že má jen 73% za mne 100%
Život je krásný (1997)
Jeden z nejvíce emočních filmů, jaký jsem viděl. Na začátku filmu lapáte po dechu a od nepřetržitého smíchu vás bolí břicho a na konci filmu jen hodně otrlému člověku neukápne slza. Nicméně nevím, zda bych tento film chtěl vidět znovu.
Spalovač mrtvol (1968)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Muž na Měsíci (1999)
Prokletý ostrov (2010)
U mne jeden z nejočekávanějších filmů roku 2010. Duo DiCaprio a Scorsese napovídalo, že se bude jednat o zajímavý zážitek. A taky že jo!! Na začátku se mi do paměti asi nejvíce vryl záběr na paní v léčebně u růží, která si dávala ukazováček před ústa tomuto gestu jsem nedával žádný význam. Film se pomaličku rozjížděl a přibližně v polovině filmu se již nedokážete odtrhnout od televize. Nad filmem jsem skoro celé dvě hodiny přemýšlel, jak asi dopadne. A když vrcholil konec, tak jsem si říkal, že film skončí přesně podle mého očekávání. Ale u tohoto snímku jsem po dlouhé době přestřelil. Při vyslovení poslední věty mě těžce zamrazilo na zádech a jen stěží jsem dokázal polknout. Za sebe musím říct, že se jedná o jeden z filmů, který má na to, aby se stal kultovním. Doporučuji ale shlédnout dvakrát a záběr na paní budete vnímat trochu jinak …..