Recenze (264)
Zmizelá (2014)
To byl nějakej jinej pan Fincher, ne? Brácha?
Nick Cave: 20 000 dní na Zemi (2014)
Ještě přidat, mami, prosím!!
Televizní společnost (1976)
Vyřízla bych z toho trochu nudy. I'm as mad as hell, of course.
Hodný, zlý a divný (2008)
"WARNING: Animals were harmed in the making of this film." Animal cruelty jako prase. Hnus. http://www.imdb.com/title/tt0901487/reviews-58
Fargo (1996)
Yeaaaaaaaaaah. Oh yeaaaaaaaaaaaah.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
No, Bene Stillere! Proč ses celou tu dobu schovával v céčkovejch komediích??
Co všechno věděla Maisie (2012)
Plný počet hlavně proto, že ten krásný pocit, který u mě film navodil, pořád trvá.
Emocionální život hospodářských zvířat (2004) (TV film)
Téma fajn, celkově moc zajímavý, zpracováno to mohlo být i líp.. :/ Na mě příliš mnoho patetických scén s panem spisovatelem sedícím na mezi, hledícím zamyšleně na prasátka v bahně.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Nuda! Anebo legrace, když to ovšem legrace být nemá. Pardon.
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Ale! Jedno velké ALE: film si to může být skvělý, jak chce, NIC však neobhájí ten nechutný zaječí masakr. Nic.