Recenze (264)
Dr. House (2004) (seriál)
Stránský? Ten ať se jde vycpat!
Labyrint (1986)
Co to bylo...?! :D
Pravidla moštárny (1999)
5 hvězdiček pouze s naprostým opomenutím knížky. Mnohem míň s knížkou na paměti. Bohužel, tady jsem striktně knižní fanda a takové obrovské škrty se mi ani trochu nelíbí.. :(
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
Ale.... vždyť se tam nic nestalo.
Brazil (1985)
Vždyť je to 1984!
Terapie láskou (2012)
...................... NUUUDA ! Přiveďte rapující stařenu!
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Miluje ptáčky, kterýmžto pádem já miluju jeho!
Pleasantville: Městečko zázraků (1998)
4,5 *
The Hire: Beat the Devil (2002)
Gary Oldman je bůh.
Příběh Alvina Straighta (1999)
Lynchi, Ty vyděrači, moc dobře víš, že staří kovbojové, co jezdí na sekačkách, střílí brokovnicí a občas udělaj smutnej kukuč, když jim ulítne klobouk nebo se jim děje něajké jiné bezpráví, na mě platí ;)