Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (244)

oveckaoa odpad!

všechny recenze uživatele

To si takhle nějaký inteligent z Primy řekl hele Vyvolení byly úspěšní natočíme něco podobného a jiný inteligent mu řekl , ale víš je korona nemůžeme najít tolik exotů a nemáme asi dostatek testů na koronavirus tak to nepůjde. Daly hlavy dohromady a řekly si narveme tam youtubery a influencery to by mohly fungovat a tohle je výsledek . Přiznám se, že nejsem cílová skupina znám pouze Kajumiho a to jen z doslechu a nikoho z nich ani znát nechci (uznávám, že ty ženské jsou některé šikovné a nějaký homosexuál by mohl ocenit i Kajumiho neurážím je, ale ho ). ()

Ryuuhei 

všechny recenze uživatele

Jak jsem čekal od ČSFD - vlna negativních komentářů a k 20. 5. i krásných 5 %! Je vidět, že mnozí pořadu nedali téměř žádnou šanci a po zjištění, že půjde o partu influencerů zavřenou v jedné luxusní ponorce, ho v podstatě ihned odsoudili. A víte co? Je to vaše věc. Mě Like House zaujal a to nejen proto, že taky částečně fušuju konkrétně do YouTube. Na úspěšné influencery jsem donedávna nepohlížel úplně nejlépe, hrála v tom roli částečná závist úspěchu, jež zastínila fakt, že jde prostě jen o lidi, kteří se rozhodli využít svého talentu, potenciálu a něco světu dát - i když jde třeba o hloupé výzvy, pranky a podobné trendy, jež mnozí vůbec nerespektují. A abych se konečně vrátil k Like Housu samotnému, ocenil jsem nápad pár takových slavných českých influencerů dát dohromady a udělat menší sociální experiment ve stylu Vyvolených, jen bez vyřazování. A mě baví sledovat, jak se účastníci postupem času vybarvují a ukazují, že nejde jen o jakési bohaté pozéry bez charakteru, ale panoptikum mladých lidí různých povah a motivací. Mým jedním z největších favoritů je rozhodně Adam, kterého jsem ze začátku považoval jen za namachrovaného sukničkářského šamponka, ale nakonec z něj vylezl celkem dost rozumný člověk, který na rozdíl od mnoha ostatních chápe, že jde o reality-show a nemá potřebu si na něco hrát. Mrzí mě, jak o něm lidi dle hodnocení diváků smýšlí a že ho vesměs zarytě odmítají pochopit. Ode mě má prostě palec nahoru, je to fajn týpek. Tomiho jsem si taky neskutečně oblíbil, i když až časem - navzdory své počáteční nevýraznosti dokázal, že má vlastní charakter a občas se nebojí říct zřejmé věci na plnou hubu. A do této trojice patří i Laduška, jíž jsem měl za rozmazlenou pipku, ale vypadla z ní nakonec sice hlučná a občas trochu moc rozdováděná, ale jinak většinou rozumně uvažující holčina, jejíž komentáře a názory mají na tak mladého člověka váhu. Naopak za jeden z největších kazů považuju těžce falešnou Marii, která mi nebyla sympatická už od začátku a nijak jsem se v ní nespletl. A samozřejmě i Marka, jako člověka postrádajícího sebereflexi a zájem něco řešit upřímně a z očí do očí. Přesto, že na kamery podváděl svou (teď už bývalou) přítelkyni, nebo byl hrozně naštvaný, že mu Adam oplatil prank. Je to prostě srab, co si budem. Bára mě taky zrovna nepotěšila, i když se nejprve jevila jako ta nedospělejší, a Jenys je na můj vkus až moc neutrální a nevýrazný. Obsazení se tedy stará o zábavný obsah, který doplňuje akce ze strany štábu a různé velice zajímavé události a hosté, kteří člověku dokáží otevřít oči - ať jsou to lidé trpící různými hendikepy, či diskuse na vážnější témata, k nimž se každý může vyjádřit. A samozřejmě i spousta prostoduchých blbostí zahrnujících z většiny natáčení klipů na všemožná témata s ovšem zajímavou pointou. Za co nedám poslední hvězdu je za snahu štábu občas osazenstvo cíleně rozeštvat, čehož se samozřejmě většina chytí a o někdy až zbytečné drama je postaráno. Není to zrovna lidský přístup. Jinak? Mně se pořad prostě líbí, jsem v současné chvíli po dvoudenním maratonu na 19. epizodě a těším se na další díly. Je mi jedno, jestli mě někdo na základě tohoto komentáře odsoudí - jen jsem chtěl dát vědět, že se tu najdou výjimky. A klidně i takové, jaké už (bohužel) zdaleka nejsou ve věku účastníků pořadu. Budu dál koukat na to, co mě baví a Like House je rozhodně tím pořadem! () (méně) (více)

Reklama

Arsenal83 odpad!

všechny recenze uživatele

Totálny odpad. Relácia aj tí ľudia. Ale chválim najmä užívateľa JamesSi, ktorý si všimol, že táto relácia má nezvyklý počet členov fanklubu, všetko fejkové profily vzniknuté v deň premiéri, všetci nehodnotili zhola nič len túto reláciu 5 hviezdami. Čsfd by mala začať robiť niečo proti trollom. Bez týchto členov štábu či iných prima huličov by Like House malo bezpečných 0%. ()

M.i.k.e odpad!

všechny recenze uživatele

náhodou sem narazil na první díl (cca v jeho polovině) a z nepochopitelné sebetrýznivé zvědavosti sem viděl i polovinu z druhého dílu a fakt ne...pokud to mělo dětem a náctiletým ukázat,že jejich sociálně síťoví "hrdinové" jsou ve skutečnosti nesympatická a polotupá hovádka,pak ok.Nicméně si nemyslím,že by to bylo cílem téhle z reality vytržené reality show a výsledek je jen zoufalá a trapná nuda.Žel,negativní reklama taky reklama a když už nic jiného,může Like House sloužit jako ujištění těm,kteří považovali tuhle sortu jakože slavných internetových zázraků za zbytečné,že se vlastně nespletli...0% ()

Eliott odpad!

všechny recenze uživatele

Náhodou jsem chytil premiéru v televizi a mé prvotní dojmy z pořadu jsou otřesné. Neznámí, trapní a nesympatičtí lidé v něčem jako vyvolení pro malé smrady z tiktoku. Kamera jakoby si vždy vybrala to nejnezajímavější místo k záběru a rozhovory mezi zůčastněnými jsou prázdné a o ničem. Možná, kdyby produkce vybrala internetové šílence typu Angry Dany, tak by měl pořad budoucnost, ale je to ještě horší než jsem očekával a další díl si pouštět rozhodně nehodlám. PS: Sledování jsem rovnou využil k hodnocení a v průběhu pořadu jsem psal tento komentář. PS2: Dnes založené fake účty vyrazily do boje a přidávají se do fanclubu pořadu. Že by reakce z vily? ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

Reklama

Reklama