Režie:
Rudolf HavlíkKamera:
Václav TlapákHudba:
Ondřej KonvičkaHrají:
Jiří Langmajer, Anna Polívková, Marek Taclík, Tereza Kostková, Pavel Šimčík, Zuzana Kronerová, Radek Holub, Leoš Noha, Oskar Hes, Ondřej Kavan, Jiří Maryško (více)VOD (3)
Obsahy(1)
V prvním filmu se hlavní hrdina Karel Král ocitl v ženském těle. V druhém díle poznáváme na počátku Irenu Kopáčovou (Anna Polívková), psycholožku, specialistku na partnerské vztahy. A nutno říct, že neprožívá zrovna dobré období. Její doporučení klientům se trochu míjejí účinkem, Irena dostává výpověď z nájemní smlouvy v domě, kde má ordinaci a vzápětí přistihne svého přítele při nevěře. Nejlepším lékem na životní trable je vyrazit s kamarádkou Marcelou (Tereza Kostková) na víno. Kroky opilé Ireny následně vedou do stanu vědmy Zoltany (Zuzana Kronerová), kde vysloví osudové přání: Chci bejt chlap! Ráno se Irena probudí a ocitne se v podobné situaci jako Karel Král. Je v těle, které nenávidí, ale poté, co opadne prvotní šok, má možnost zjistit, jací muži vlastně doopravdy jsou.
Irena/Iren (Jiří Langmajer) se musí o sebe postarat a není nikdo, kdo by jí zpočátku uvěřil, že je to pořád ona. Nakonec jí podá pomocnou ruku soused Radim (Marek Taclík), který je odjakživa do Ireny zamilovaný. Věří jí a doufá, že někde tam uvnitř toho postaršího chlapíka je jeho milovaná a on ji jen musí, jako správný princ, osvobodit. Udělat z ženy muže není snadný úkol, a tak má Radim ve výcviku pořádné obtíže.
(Cinemart)
Videa (4)
Recenze (178)
Ještě určitě před půlkou jsem se přistihl, že to vlastně moc nevnímám. Dva „postřehy“: od pokračování člověk očekává, že bude na první film nějak navazovat. Zůstal jen uhozený motiv změny pohlaví přes noc (tentokrát se žena změní na muže, protože ji potká celá řada negativních událostí, opije se a vleze k vědmě). A pak je tu ústřední duo: zatímco se Anna Polívková s mužským mozkem před lety popasovala opravdu výtečně, Langmajerovo ztvárnění ženy je snaživé, ale vesměs uječené a hysterické. Přitom se její/jeho postava psycholožky původně prezentovala jako silná a sebevědomá žena. Celé je to morálně pochybné, prázdné a plné stereotypních charakterů, ostatně o letitých zásadních vadách na kráse českých komedií bychom se mohli bavit hodiny... ()
Po čem muži touží bylo zručně zpracovaným mainstreamem s pochybným morálním jádrem, které dvojka přebírá a kopíruje tak nereflexivně, až to musí být trapné i nenáročným divákům. Přestože se téměř nevyhnutelně bude jednat o kasovní hit, filmoví fanoušci se zbytky vkusu by se mu měli vyhnout pořádným obloukem. Více zde. ()
Tak je to tady. Chytili mě, mučili mě strašným způsobem. Řekli, že se budeme dívat na Po čem muži touží 2, jedničku jsem neměla to štěstí vidět, takže si nasazuji své nejlepší tenisky a dávám se na útěk lesem. Mí pronásledovatelé jsou ale houževnatí. Proto mě dohání a skočenou rybičkou mě sklátí k zemi. Bezmocně sebou mrskám a prosím o milost. Není to nic platné. Svážou mi ruce, nohy, dají mi roubík (asi, abych je svým smíchem nad touto humornou komedií nerušila) a přivazují mě k židli z ocele, která je titanovými lany přibitá k podlaze. Zapínají televizi… Z absolutně strašného hereckého umění se začínám potit. Nevěřím hercům ani nos mezi očima. Jejich herectví se v této komedii propadá do středu země. Ale nyní nastává zřejmě humor. Vedle mě se smějí. Nevěřím svým očím a začínám křičet a prát se o svoji svobodu. Marně. S nožem u krku po mně vyžadují smích. Nejde to. Jde o tak tragickou komedii, že zavírám oči a jen poslouchám, co se na obrazovce děje… už je téměř konec a já si můžu oddechnout. Konečně mě pouští a pod pohrůžkou puštění prvního dílu se zavazuji, že dám jednu hvězdu. Takže tady je ta jedna hvězda a prosím, ať mi už nikdy nikdo nepouští české rádoby komedie s panem Langmajerem (ano, mám na něj pifku). Je mi sebe samotné líto. Ale přežila jsem. Proto ta jedna hvězda. ()
Chlapi prdí, choděj na jedno a hrajou fotbal. Holky chtěj koupit kytku a občas pomoct s nádobím. Jednička se mohla opřít alespoň o solidní komediální talent Anny Polívkové, tohle je fakt už jen stereotypizující, nevtipná a skrznaskrz vymaštěná estráda bez špetky mozku i srdce, zato s koulema až na zem. A jak už historie dobře ví, sebevědomí hlupáci bez špetky citu byli vždycky strašní kreténi. P.S. Tvůrci mají moc hezkou představu o tom, jak "získat místo" na recepci vydavatelství prestižního magazínu. ()
Tenhle jednoduchý, prvoplánový humor je díky Langmajerovi většinou skutečně více vtipný než trapný. A že je ta hranice u takovýchto typů českých komedií opravdu velice tenká. Ten člověk fakt zahraje cokoliv, když si srovnám tuhle jeho roli s rolí trenéra Hrouzka v Lajně, tak je až k neuvěření jak velký má ten chlapec rozptyl a přitom vše na vysoké úrovni. Sám bych si sice tento film v nabídce kin nevybral ale jako vesnické letní kino je to ideální volba ()
Reklama