Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Iveta je na vrcholu. Její sólová alba se prodávají po tisících, vyhrává ankety popularity, dostává hlavní roli po boku generačního idola ve filmu Svatba upírů, má muže, kterého všichni obdivují, plní se jí sen o duetu s Karlem Gottem. Ovšem stále postrádá to, po čem touží ze všeho nejvíc: ničím nepodmíněnou lásku, dítě a rodinu. A přichází první skandál... Anna Fialová se vrací jako Iveta Bartošová ve zlomovém období devadesátých let. (Voyo)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (36)

kinderman 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kvalitativní skok se nekonal. Herecky dosáhla druhá řada svého vrcholu ve druhé epizodě, na jejímž začátku (stejně jako na celé Šumavě) kraloval Oskar Hes. Vzhledem k tomu, že co do délky většiny scén šlo opět o testování divácké snesitelnosti a že tvůrci neměli kuráž na to ukázat titulní postavu nahou ("Říkal, že když na sobě nebudu nic mít, nikdo mě nezaměří.") či schovanou pod stolem v alobalu ("Tvrdil, že tak narušíme monitorovací systém. I z vesmíru."), s tímto seriálem jsem skončil. Linie s vojákem z předchozí řady vyšuměla krátkým společným setkáním? Nebo je to snad Rychtář/Macura? ()

marhoul 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Ti se hladali, až se našli. Děvče milé, bohužel emočně nezralé, psychicky nemocné, ten typ, co není spokojený nikdy, v kombinaci s alkoholem a léky je výsledek smutný, ale nenechme se zmást písničkou, že kdyby cokoli bylo jinak, dopadla by jinak. Nikoli. Slizký seladon ve skvělém podání Brzobohatého byl odporný tajtrlík, pro kterého labilní dívka musela být koňskou injekcí do kulí i ega, celá tahle partička zdegenerované šoubyzové rádoby šlechty a jejich matrací byla ke zblití, scéna s Hanušem a koňakem výborná. Saša Rašilov v roli Svobody mě dostal, potěšilo mě obsazení Martina Šalachy a Oskar v roli nejmladšího Hrušínského taky neměl chybu. Anna Fialová mě potěší vždycky, křenice se konečně normálně usmála, jednou, za což pochvala a Alena Mihulová je slovy vynikající všude. Hodnocení nechám průměrné, docela se mi ty tři díly táhly, ale rozumím a na další se ráda podívám. Já třeba o jejím únosu nevěděla nic, ani že má zpívající sestru. Ivetka mě míjela, čili tímto padá, co padlo, že Bartošová není jedno nikomu. Mně jedno byla. Jo a Pagáčová mě rozsekala! 😆👌🏻😆 Její party a vyvedení bylo nejvíc! Sedlo jí to parádně! ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Šup šup, chytlavé melodie a prostinké texty, úspěchy na Zlatém slavíku a světák Štaidl, který prostě jen přebral štafetu, protože v Ivetině životě vždy někdo druhý rozhodoval, co bude dál. Ta zůstává pasivní, zasněná a vyplašená, rozuměj už otravná. A ač má za sebou hromadu úspěchů, a s nimi spojený ranec otrkávání se, v osobním životě pořád „jen“ vyžaduje důkazy lásky od lidí, kterým je ukradená. Vymyká se druhá epizoda, která nejprve díky Oskaru Hesovi a natáčení Svatby upírů působí živě a bezstarostně, abychom vzápětí přešli ke skandálu, který hýbal devadesátkami: únos Ivety Romanem Třískou. Byl to moment, který poprvé vystavil Ivetu posměchu národa. Tříska měl „využít“ toho, že Ivetu doma zastihl v ne zrovna dobrém psychickém rozpoložení. Připomnělo mi to okamžitě smutné období (Itálie, Macura, Rychtář, poslední roky života) a hned jsem ji vnímal smířlivěji, shovívavěji… a vzhledem k další sérii je tedy otázkou, zda chce divák sledovat Ivetiny následné pády. Hloupá linie s obdivovatelem (které stále chybí pointa) pokračuje. I když už mě asi napadá, kým bude. ()

William_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Poslední díl jednoznačně vylepšil jméno této minisérie. První 2 díly se utopily v nudném tempu, ale pěkně se na to dívalo. Vizuál je to, co mě stále drží při sledování této minisérie. Prosil bych více dílů jako je ten 3. Potenciál pro 3. sérii to stále má, jen je nutné ho chytnout za správné pačesy. ()

Chudobka 

všechny recenze uživatele

První sérii jsem nesledovala, touto jednou epizodou končím. Vůbec jsem nepochopila, proč se něco takového natočilo. Zpěvačka byla výborná, osobnost asi dost složitá, ale proč ji vykreslovat jako úplnou nesvéprávnou chudinku? Zná někdo celou pravdu? Poznal ji někdo tak, aby se dalo jednoznačně sdělit seriálem, jaký byla člověk? Je mi líto, že trpěla a skončila sebevraždou. Už bych nepátrala po ničem, dopřála bych jí klid.  To by si zasloužila, ne tenhle seriál! ()

Galerie (268)

Zajímavosti (9)

  • Oskar Hes, který v této sérii představuje Rudolfa Hrušínského nejml., se s hercem v rámci příprav na roli skutečně setkal. Společně s ním byli na schůzce přítomni i představitelka Ivety Anna Fialová a režisér seriálu Michal Samir. Sám Hrušínský na schůzce podotkl, že způsob chování Oskara je podobný jako jeho. Reagoval tak poté, co při setkání musel Hes kvůli špatně zaparkovanému autu odběhnout pryč. (lucij68ee14)
  • V tomto seriálu si Iveta Bartošová (Anna Fialová) s Karlem Gottem (Ondřej Ruml) v Lucerně zazpívala až v 90. letech. To však není úplně pravda. Karel Gott dostal Ivetu jako „dárek“ již v letech osmdesátých. Kromě duetu „Smím dál“ měla dvojice na svém repertoáru i duet „Nesmí se stát“. Na konci devadesátých let společně spolupracovali i na muzikálu na ledě „Mrazík“, kde nazpívali Nastěnku a Ivánka. Součastí tohoto projektu byl další společný duet „Mé přání“. Naposledy si společně dvojice veřejně zazpívala na Gottově narozeninovém koncertu k 70. narozeninám píseň „Láska bláznivá“. (lucij68ee14)
  • Režisér Michal Samir prozradil, že při natáčení duetu Karla Gotta (Ondřej Ruml) a Ivety Bartošové (Anna Fialová) v Lucerně odešla v průběhu natáčení jedna z dam, která byla součastí komparzu. Důvodem prý bylo, že ji Ruml Gotta vůbec nepřipomínal, za což se následně urazila. (lucij68ee14)

Reklama

Reklama