Reklama

Reklama

Epizody(3)

Obsahy(1)

Iveta je na vrcholu. Její sólová alba se prodávají po tisících, vyhrává ankety popularity, dostává hlavní roli po boku generačního idola ve filmu Svatba upírů, má muže, kterého všichni obdivují, plní se jí sen o duetu s Karlem Gottem. Ovšem stále postrádá to, po čem touží ze všeho nejvíc: ničím nepodmíněnou lásku, dítě a rodinu. A přichází první skandál... Anna Fialová se vrací jako Iveta Bartošová ve zlomovém období devadesátých let. (Voyo)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (36)

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Šup šup, chytlavé melodie a prostinké texty, úspěchy na Zlatém slavíku a světák Štaidl, který prostě jen přebral štafetu, protože v Ivetině životě vždy někdo druhý rozhodoval, co bude dál. Ta zůstává pasivní, zasněná a vyplašená, rozuměj už otravná. A ač má za sebou hromadu úspěchů, a s nimi spojený ranec otrkávání se, v osobním životě pořád „jen“ vyžaduje důkazy lásky od lidí, kterým je ukradená. Vymyká se druhá epizoda, která nejprve díky Oskaru Hesovi a natáčení Svatby upírů působí živě a bezstarostně, abychom vzápětí přešli ke skandálu, který hýbal devadesátkami: únos Ivety Romanem Třískou. Byl to moment, který poprvé vystavil Ivetu posměchu národa. Tříska měl „využít“ toho, že Ivetu doma zastihl v ne zrovna dobrém psychickém rozpoložení. Připomnělo mi to okamžitě smutné období (Itálie, Macura, Rychtář, poslední roky života) a hned jsem ji vnímal smířlivěji, shovívavěji… a vzhledem k další sérii je tedy otázkou, zda chce divák sledovat Ivetiny následné pády. Hloupá linie s obdivovatelem (které stále chybí pointa) pokračuje. I když už mě asi napadá, kým bude. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Co dodat k pokračování Ivety? Máme tu další dekádu ze života české popové zpěvačky, která s úspěchem zvládla přejít z normalizačních estrád do zábavy nové doby. Natočila film, vydala několik sólových desek (jednu v angličtině), sesbírala množství cen, pravidelně vystupovala v televizi, zvládla celá turné s vlastním programem, porodila syna, rozešla se s jeho otcem a přidala se do týmu nejvlivnějšího domácího muzikálu. Bylo by tedy možné představit Ivetu Bartošovou jako tu mladší normalizační hvězdičku, která po revoluci dozrála, a přihodit k tomu širší pohled na zajímavě se vyvíjející devadesátkovou pop scénu. To ale Voyo neobjednalo. Michal Samir nabídl dost nevyváženou řadu, která nabízí prakticky jen analýzu toxického vztahu, jeden psycho díl s nespolehlivým vypravěčem a trochu toho pozlátka. Škoda. ()

Reklama

kinderman 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kvalitativní skok se nekonal. Herecky dosáhla druhá řada svého vrcholu ve druhé epizodě, na jejímž začátku (stejně jako na celé Šumavě) kraloval Oskar Hes. Vzhledem k tomu, že co do délky většiny scén šlo opět o testování divácké snesitelnosti a že tvůrci neměli kuráž na to ukázat titulní postavu nahou ("Říkal, že když na sobě nebudu nic mít, nikdo mě nezaměří.") či schovanou pod stolem v alobalu ("Tvrdil, že tak narušíme monitorovací systém. I z vesmíru."), s tímto seriálem jsem skončil. Linie s vojákem z předchozí řady vyšuměla krátkým společným setkáním? Nebo je to snad Rychtář/Macura? ()

Alan_Shearer 

všechny recenze uživatele

Ze sluzby VOYO se pomalu stava v nasich koncinach fenomen a v zivote bych necekal, ze v koprodukci Novy muze vzniknout neco lepsiho nez debilni sracka. Iveta me docela bavila, dramaturgicky, vizualne a castingove solidne zvladnute miniserie. Anna Fialova v roli Ivety je skvela, aktualne mozna moje nejoblibenejsi ceska herecka. Tiffany Richbitch jako Lada Staidl taky super. Jsem rad, ze prostor dostal i Mira Hanus, ten nikdy nezklame, a dokonce i Karel Svoboda v podani Sasi Rasilova alespon ten jeden usmev vykouzlil. Druha serie uz tak negradovala, logicky neprinasela vzestupy a nadeje, ale spis prubezne hloubila Ivetin nestastny osud, na kterem nic ani nezmenilo vymodlene narozeni potomka. Zpetne je mi Ivety lito, a jak rikal v prvni serii jeji otec “oni ji v ty Praze sezerou”, tak tomu tak nakonec bylo. Sepesi zklamani s tragickym osudem, majetnicky Staidl dalsi zklamani, do toho neustala naivita, nestabilita a nekonecne parazitujici bulvar. Fakt tezkej lajf. ()

William_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Poslední díl jednoznačně vylepšil jméno této minisérie. První 2 díly se utopily v nudném tempu, ale pěkně se na to dívalo. Vizuál je to, co mě stále drží při sledování této minisérie. Prosil bych více dílů jako je ten 3. Potenciál pro 3. sérii to stále má, jen je nutné ho chytnout za správné pačesy. ()

Galerie (268)

Zajímavosti (9)

  • Režisér Michal Samir prozradil, že při natáčení duetu Karla Gotta (Ondřej Ruml) a Ivety Bartošové (Anna Fialová) v Lucerně odešla v průběhu natáčení jedna z dam, která byla součastí komparzu. Důvodem prý bylo, že ji Ruml Gotta vůbec nepřipomínal, za což se následně urazila. (lucij68ee14)
  • Ve 2. sérii se vracíme do doby, kdy Iveta Bartošová (Anna Fialová) vystupovala v muzikálu „Dracula“. Herečka Anna Fialová se díky tomu vrátila do svého dětství, jelikož její matka Alexandra Malinská v muzikálu tančila a brávala ji s sebou. Setkala se zde i s hercem Oskarem Hesem, který hraje v seriálu Rudolfa Hrušínského nejml. a pojí je od dětství dlouholeté přátelství. Jeho otec Richard Hes pracoval na muzikálu jako choreograf. Když se natáčely scény z jmenovaného muzikálu, přišla se její máma s mámou Oskara Hese, která je též tanečnice, podívat na natáčení. „Měly nějaké poznámky, jako třeba nožka víc sem, ale to byly takové interní věci mezi námi,“ zavtipkovala Anna. (Michi88)

Reklama

Reklama