Režie:
McGKamera:
Russell CarpenterHudba:
Edward ShearmurHrají:
Cameron Diaz, Drew Barrymore, Lucy Liu, Bill Murray, Sam Rockwell, Kelly Lynch, Tim Curry, Crispin Glover, Luke Wilson, John Forsythe, Matt LeBlanc, Tom Green (více)VOD (4)
Obsahy(2)
Trojice půvabných a mimořádně schopných agentek Dylan, Alex a Natalie pracuje pro záhadného milionáře Charlese Townsenda, kterého ovšem nikdy neviděly. Kontakt s nimi udržuje pouze prostřednictvím telefonu a svérázného asistenta Bosleyho. Čeká je velká akce. Byl unesen milionář Eric Knox a s ním byl ukraden jeho převratný software, který umožňuje najít a sledovat každého, kdo používá telefon. Jeho asistentka Vivian Woodová podezírá jejich konkurenta Rogera Corwina, který se nedávno pokusil koupit Knoxovu společnost. Andílci proto soustředí pozornost právě na něj. Nejprve v čínském masážním salonu milionáře uspí, zkopírují jeho elektronický diář a získají odlitky jeho klíčů. Potom proniknou na jeho party, a zatímco Natalie flirtuje se sympatickým barmanem Petem, Dylan s Alex si všimnou zabijáka Hubeňoura, který se podílel na Knoxově únosu. Během pronásledování s ním svedou souboj v zadních uličkách a objeví místo, kde je ukryt Knox. Zbývá získat zpět jeho software. Andílci získají přístup k hlavnímu počítači v Corwinově podniku. Dylan se po akci sblíží s Knoxem, který jí vypráví o svém otci, který zemřel, když byl zrazen nejlepším přítelem. Hubeňour zavraždí Corwina, Vivian unese Bosleyho a trojice andílků se stane terčem vražedného útoku. (TV Nova)
(více)Videa (1)
Recenze (412)
"Na kosmetičku máš slušný pyrotechnický znalosti." Tak já se přiznám. Jsem jenom chlap a se dvěma ze tří Andílků jsem kdysi prožíval mokrý sny. Má objektivita je tedy nulová. Andílci se mi zkrátka líbili takřka ve všech převlecích, mělo to svižný tempo, tepající muziku, skvělý taneční štěky a nejvíc mě dostalo zjištění, jak hrozně by mohlo být narušeno soukromí, kdyby mobily udávaly údaje o svý poloze. Tenhle boj jsme už asi "chytře" prohráli, protože my analogoví hráči rychle vymíráme. Ale než umřeme úplně, tak chceme bavit a mně to s Charlieho andílky docela jde. ()
Charlieho andílci jsou zajímavým rozloučením s devadesátkami. Technicky vzato to je totiž ještě devadesátkový film. A sedne mu to. Stoprocentně hudebním doprovodem a obsazením hlavních hrdinek (u mě v pořadí od nejlepší k nejslabší: Drew, Lucy, Cameron). I přes krátkou stopáž občas trošku roztahané. Obzvláště romantické linie mi přišly zbytečné a nudné. A stejně tak Cameroniny taneční kreace. Ano, umí vrtět zadkem, možná to je to jediné, co umí, ale tak dlouho to vidět nemusím. Každý přece ví, že je to zastydlá puberačka, skoro v žádném filmu nic jiného nehraje. Crispin Glover je boží. V podstatě dobová záležitost, která nutně časem ztrácí. ()
Klipovým způsobem natočený film, který na mě působí poněkud nekompaktním a ne zcela logicky poskládaným celkem. Ani půvabné tvářičky hlavních hrdinek nemohou zastínit chatrnou stavbu příběhu, dá-li se v tomto případě o nějakém příběhu vůbec mluvit. Celkově mě tahle taškařice zklamala a mám dojem, že tady šlo více o pobavení herců během natáčení, než o pobavení diváků. ()
Na takovouhle záměrně stylizovanou blbost se ani zlobit nemůžete. Mozek vypnout, ruku zabořit do popcornu, nebo do něčeho jinýho, nasadit pobaveně ironický úsměv a potom už vám ani nepřijde podstatný, že to je debilita, ale že Lucy Liu tak krásně pohazuje vlasama a Drew Barrymore rajcovně olizuje volant. ()
Vědomý fluff, sebereflexivně nadsazený jiggle biják i rozverně objektivizovaná povrchnost. Nebo také prostě nehorázná zábava, která bere výchozí přednosti sedmdesátkového seriálu (koncept, nadsázka, outfity, jalové mise, špiónění i kupa známých tváří) a vytáčí je do rozjíveně nespoutané divoké jízdy vrcholu MTV éry, kde nezřízenost, absurdita a hyperstilizace drží plyn na podlaze zatímco logika, kauzalita a realističnost se svíjí s roubíky svázané v kufru. "Never send a man to do a woman's job." ()
Galerie (96)
Zajímavosti (28)
- Když se Viv (Kelly Lynch) objeví v Knoxově (Sam Rockwell) vile, ten ji uklidňuje slovy: "Viv, you're obsesed. All work and no play makes Viv a dull girl". Jde o narážku na Kubrickův horor Osvícení (1980), ve kterém se opakovala věta: "All work and no play makes Jack a dull boy." (Dzejkobkrasa)
- Náklady na výrobu byly zhruba 93 milionů amerických dolarů. (NIRO)
- Když je Bosley (Bill Murray) v zajetí ve věži, hází si v jedné scéně míčkem proti zdi, což je odkaz na film Velký útěk (1963) se Stevem McQueenem. (viperblade)
Reklama