Reklama

Reklama

VOD (1)

Třiadvacetiletá vrcholová sportovkyně Andrea se připravuje na olympijské hry v Atlantě. Jako mistryně republiky ve skoku do vody nic jiného než tvrdý svět tréninků a závodů nezná. Až do chvíle, než si poraní páteř. Její sportovní kariéra náhle končí. Touha po úspěchu ji ale přivede ke kariéře pornoherečky. Stejně jako své tělo ovládala a využívala ve sportu, využívá jej při natáčení pornofilmů. Má slávu, peníze, komfortní život, nezávislost. Nakonec ale přece jen musí zpomalit…
Film je inspirován příběhem Andrey Absolonové, která byla v 90. letech jednou z našich nejúspěšnějších skokanek do vody a posléze neméně úspěšnou pornoherečkou Leou De Mae. (Bontonfilm)

(více)

Videa (24)

Trailer 2

Recenze (270)

Djoker 

všechny recenze uživatele

Absolonová toho za 27 let zažila hodně (skoky do vody, úraz páteře, porno, rakovina), takže je škoda, že si její příběh vzala na paškál zrovna debutantka Císařovská, která jen proskákala jednotlivá témata a nedokázala hlavní postavu vůbec zhmotnit. Germani sice přiráží jako o život, což potěší asi každého heterosexuála, ale vývoj tam není žádný. Vystačit si s pouhým konstatováním, že život je někdy pěkná svině, na celovečerní film opravdu nestačí. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Císařovská sa od začiatku sústredí na detailnejšie, ale aj väčšie, zábery Andreinho tela, až môžete nadobudnúť dojem, že sledujete artový film vyjadrujúci sa pomocou metafor, navyše ak tu máme rybičku v akváriu. Lenže neskôr sa od tohto prístupu upúšťa, záberov na rybičku v akváriu pribúda, motivácie nie sú príliš presvedčivé a konflikt stále nikde. Do rodiny sa navraciame až v roku 2000 po polovici stopáže a mňa by vážne zaujímalo, čo sa počas tých zopár rokov doma dialo, pretože asi by to bol zaujímavejší materiál na spracovanie než len chronologicky zobrazených zopár momentov z hrdinkinho života a strohé informácie o tom, že rodičia sa doma hádajú. Germani je síce skvelá, avšak väčšie prekreslenie všetkého vo filme by musel poskytnúť už scenár. ()

Reklama

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

Hezky natočené, ale bohužel taky placaté jako kámen. Nevadí mi snaha pojmout životopis Andrey Absolonové trochu jinak, ale Natálie Cisařovská u svého celovečerního debutu nezvládla zužitkovat atraktivní téma a místo toho aby nám u Andrey ukázala její motivace a trochu víc otevřela téma psychiky (ztráta životní náplně, snu, srovnání profi sportu a porna atd), tak jde celou dobu na pochybnou jistotu a ukazuje nám Andreu, která skáče do vody i když jí to (asi) moc nebaví a pak když už skákat nemůže tak začne točit porno (u kterého taky po nějaké době vypadá celkem znuděně). Všechno se tu děje poměrně rychle a tak nějak automaticky a divák se nedozví o moc víc než v jednom odstavci na wikipedii. Je samozřejmě možné, že to byl celou dobu režisérčin záměr a šlo opravdu jen o "tělo" a nic víc, ale ani v tomhle směru to úplně nevychází a film se drží dost při zdi. Nemluvě o tom že vůbec nefunguje po stránce emocí, což je u filmu o ženě, která tvrdě dřela, přišla o svůj sen a nakonec - bez ohledu na porno - dopadla jak dopadla celkem problém...50% ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Odosobněná, strohá, téměř dokumentární rekonstrukce života skokanky/pokladní/pornohvězdy Andrey Absolonové překvapuje kvalitou. Císařovská zvysoka kašle na divácká očekávání pornofilmu do kina a spíše pozoruje, nekomentuje, neodsuzuje. Žádná velká dramatizace, moc se tu neřve a nesouhlas s profesí je dáván najevo pouze sarkazmem a pohrdáním. Natalia Germani hraje fantasticky. Nevím jestli trefila svůj předobraz (její tvorbu neznám) ale vzestup i pád zvládá a přehledem. Audiovizuální stránka prvotřídní. Na české poměry obrovský úspěch. ()

dubinak 

všechny recenze uživatele

Poměrně dobré, ale tak nějak povrchové, odtažité a na to, jak silný to mohl být příběh, všechno se tam děje jen tak mimochodem a nemá to žádnou hloubku. Ta postava Andrey je vlastně strašně inspirativní a unikátní, ale v hereckém projevu se to moc neodrazí. Divák ani nemá moc šancí do ní hlouběji vhlédnout. Forma a řemeslná stránka byla fajn, ale vše zkomírá na vykonstruování postav a jejich psychologii. Mohlo to být mnohem drásavější. ()

Galerie (159)

Zajímavosti (17)

  • Pre režisérku Natáliu Císařovskú bola dôležitou skôr životná cesta Andrey Absolonovej, teda ústrednou postavou nebola bezprostredne Andrea. Poslúžila ako inšpirácia k výpovedi na tému tela a ženského vnímania. Režisérka tvrdí, že toto je ten správny materiál cez ktorý sa to dá uchopiť a ukázať. To upokojilo predstaviteľku Nataliu Germani: "Chcela som hrať svoju Andreu, nie tú reálnu. O nej som vedela len základné informácie." (Biopler)
  • Scéna „španělských“ závodů, na kterých si Andrea (Natalia Germani) poraní páteř, se natáčela na plaveckém stadionu v Praze v Podolí. (Matlas64)
  • Ve 23. minutě, kdy Andrea (Natalia Germani) poslouchá hudbu z walkmanu, tak jí hraje píseň „Hero ‘78“ od kapely Sunshine. Ta ale vyšla v roce 1999 a tato scéna se odehrává v roce 1996. Další zmínění kapely Sunshine je plakát v jejím pokoji. Ten ale odkazuje na dokument kapely Back to the roots, který vyšel dokonce až v roce 2013. (Kejf.)

Související novinky

Reklama

Reklama