Obsahy(1)
Přísně utajovaný projekt, na kterém Kazma a jeho tým pracovali přes 4 roky, vstupuje historicky poprvé jako ONEMANSHOW v celovečerním formátu do kin. Unikátní film mění dosud zaběhnutá pravidla kinematografie a jako jediný na světě bere diváky za hranice filmového plátna do opravdové reality. (Bontonfilm)
Videa (1)
Recenze (390)
Už je to nějaká doba, ohodnotil jsem a k pár řádkům se ne a ne dokopat. Ostatně k čemu taky… Kazmova OneManShow je podivnou variací na legendární internetový formát a velmi umné marketingové vítězství. I milostným vyznáním (Andrejka, hmmm). Nic dalšího, nedej bože, originálního nehledejme. Jakési soutěžní (výherní) parametry jsem při sledování ignoroval. Kazma je každopádně bourák, který umí. Zvládá originální hrátky, umí si poradit s vizuální stránkou, dokáže nahlodat, nalákat. Škoda ale, že to, co ho jinak zdobí, tedy netriviální bavičství, tu prostě docela chybí. A co si budeme nalhávat, mnohé linie jsou samoúčelné a zbytečné. Chtělo to pořádného dramaturga. Ale na samotného Bartoška se dívá dobře, i když prostě jen prázdně kecá. ()
Krajně nesympatický až fyzicky odpudivý, hrabivý, samolibý slizáček z vidlí a bezskrupulózně účelový monetární pseudoaltruista, který by se bez asociálních sítí a tamější kohorty mentálně atrofovaných proletářských dětí a jejich neméně obdařených rodičů dostal na výsluní před objektiv leda tak jako šikanovaný faciální model fotosoutěže o nejhnusnější prdel roku, se příznačně zaprodanecky a akulturně stylizoval do krutopřísného emeryckého borečka a lá Browns brothers, čímž si splnil český sen, samosebou strhal všechny rekordy nejsmrdutějších bulvárních žump a vyvolal masové lopatí orgie cerebrálně malomocné většiny našich lůzrů a hnojů. Chápu, že u včel svědí prostředky a touhle pícninou se k prasknutí nažrala všechna hovada včetně toho „tak úžasného a tolik originálního“ paautora a genitálního marketéra blahoslavených, jenž nad sebou samým dozajista i nepokrytě vyhonil, protože je to určitě ten největší a nejchytřejší frajer, jakého zná. Ovšem fuckt, že tohle přitroublé, trapákovské a asociálně vyhajpované ONEFREAKSHOW, plné děsně vychlazených emeryčtinismů mezi českýma solvinama, posralo v kinech i opravdové a někdy vydařené filmy s kulturní hodnotou, je opravdu smutnou vizitkou slzavého údolí Planety opic. Jak zde trefně poznamenal pan Arzenál, je až věčná škoda, že ten mamonářský pamrd nedostal i tolik „kreativní a originální“ krysařský nápad, a tomu dobytku to kapesné nakonec fuckt nerozházel nad Macochou. Raketově by ihned plošně stoupl intelekt národa! A pro šťastný konec by to nad tou propastí ještě chtělo jako třešničku „Kellnerův gambit“, tedy tragickou nehodu rozhazovačného vrtulníku s genitálem na palubě. ()
Kazmova realita. Ta může být pravdivá anebo zcela smyšlená. A v té on žije. A v té také vznikl tento film. Není to dílo, nad kterým by se dalo plesat. I tak má právo na svoji existenci. Kazma je ve své realitě ve vztahu s modelkou (Barbora Černá), má svého manažera, který se občasně chová jako trotl, je obklopen týmem oddaných spolupracovníků, s nimiž vymýšlí různé kulišárny pro obveselení národa, jako třeba tu se zakopaným autem v kontejneru a kufříkem s milionem korun v jeho útrobách. A Kazma je přesvědčen, że je v těch svých nápadech mimořádně dobrý. Víc než s filmem samotným a jeho obsahem, jsem měl větší potíž vstřebat Kazmovo ego dávkované mohutnou sebestředností a pokusy ze sebe udělat velkého herce. Kazma ať dělá co dělá, zůstává nesympatický. A ani jako bavič se ne vždy stoprocentně osvědčil. Naštěstí je snesiitelný v úloze režiséra. Čekal jsem chaotické scénky a najednou to celkem ukočíroval, takže některé sekvence zabaví, i když globálně vzato do triviality nebylo daleko. Z hereckého hlediska vyniká Kostas Zerdaroglu jako zarytý fanoušek fotbalových tràvníků, který vtipně hořekuje nad svým zdevastovaným pozemkem poté, co jej Kazmovi pronajal. Některé scény měly potenciál. Ta s cirkusem uprostřed sídliště mohla být v zárodku více než dobrà, ale nestalo se tak. A tak o něco lépe vtipně vychàzí nelegální noční vniknutí do jisté budovy. A také pochybná realizace válečného dramatu Tajný zákop, která se objeví po závěrečných titulkách. Oproti tomu sliby na obří finanční výhru působily nesmírně idiotsky. Úplně nejlepší je od tohoto filmového slepence nečekat něco mimořádného. Kazma dosáhl svého filmu a to byl jeho hlavní cíl. Je pak na divácích, jakou měrou podlehnou jeho samolibosti a egoismu. Pokud tohle překlenou, nevylučuje se, že se budou slespoň průměrně bavit nad celkem originálmími eskapádami darebného floutka. 6/10 ()
Tak kde jenom začít...Kazmu jsem nikdy nijak moc nesledoval, jenom jsem vždycky registroval ty největší akce jako bylo zakopané auto, trezor a nebo prostřeno. Kazma je prostě showman, který má všechno dokonale promyšlené a vždycky z toho ranec vydělá. Umí dělat dobrej marketing, aby se to vyplatilo jemu, tak divákům. A tomu odpovídá i tenhle film. Po dokoukání si kladu pomalu víc otázek než předtím. Měl to být dokument o tom jak zakopal svoje auto a přišel ke 30 milionům? Je to celé dárek pro jeho ex přítelkyni Andreu Kalousovou? Nebo to je pouze návod na to, jak přijít na desetimístné heslo k trezoru a právě zmíněným 30 milionům? Kazma umí zkrátka podávat informace v heslech a umít být tajemný, takže si z toho každý divák vezme svoje. Sám Kazma, i ve filmu bylo několikrát řečeno, že chce propojit filmové plátno s realitou, u toho pobláznit pár lidí a vydělat spoustu prachů. A jemu se to povedlo. Tenhle film je prostě jeden velký otazník, který nikdo nikdy nerozluští a řešení a co za tím skutečně stojí zná pouze samotný Kazma. 5,5/10 ()
Není to film, jen jedna velká mystifikace a klamavá reklama, která je pro samozřejmě geniálně vymyšlena a spoléhá na tupé vyznavače Kazmovi one man show. Jako film to selhává prakticky ve všem, od příběhu, který nemá žádnou dramaturgii až přes amatérské herce. Rozhodně to ale funguje v rámci produkční kvality, která je na podobný projekt velkolepá a celkově se na to vlastně docela dobře kouká, i když je divák nasranej, že to Kazmovi zase všichni sežrali. ()
Galerie (10)
Zajímavosti (27)
- Film byl dle slov autorů opatřen pokročilou technologií, která měla zabránit distribuci jeho pirátských kopií. Ochrana spočívala v obrazových artefaktech, které byly vloženy do obrazu. Před projekcí filmu v kině zaznělo ohledně přítomnosti této technologie varování v češtině a v angličtině. (Jantar2)
- Kazma se svým manažerem jezdí v „psím autě“, které je inspirováno autem z filmu Blbý a blbější (1994). (griph)
- Náklady na film se podle producentů vyšplhaly na astronomických 72 milionů korun. (Gamar)
Reklama