Obsahy(1)
Přísně utajovaný projekt, na kterém Kazma a jeho tým pracovali přes 4 roky, vstupuje historicky poprvé jako ONEMANSHOW v celovečerním formátu do kin. Unikátní film mění dosud zaběhnutá pravidla kinematografie a jako jediný na světě bere diváky za hranice filmového plátna do opravdové reality. (Bontonfilm)
Videa (1)
Recenze (390)
Zvědavost je hrozná věc. Byla jsem prostě tak zvědavá, jaký projekt se Kazma Kazmitch rozhodl prezentovat na filmovém plátně, že jsem si o víkendu koupila lístek do kina a podpořila tak jeho spanilou jízdu (290 000 diváků za premiérový víkend). Nebývalý komerční úspěch a masivní marketingová kampaň rozdělila český národ na dvě poloviny. Řadím se k těm smířlivějším divákům. Protože je Kazma opravdu špatný herec, předpokládám, že i v reálném životě se jedná o docela velkého egomaniaka, se kterým bych se kamarádit nechtěla. Nedá se mu ale upřít schopnost obklopit se produkčně a marketingově velice schopnými lidmi. Kazmův film je technicky dobře zvládnutý, ale škodí mu "přepínání" mezi klasickou epizodou One Man Show a fiktivním příběhem, který není zrovna moc uvěřitelný. No, nadále jsem zvědavá, co se z toho za pár týdnů nebo měsíců vyvine. ()
Chválím vizuální provedení a produkční hodnoty, které si něco takového ani nezaslouží. Stejně tak některé pasáže, které pracovaly s neotřelým nápadem napálit celou republiku. Zbytek je jen sebepropagační patos, který se nazývá něčím výjimečným a revolučním, nicméně věci tak horké rozhodně nejsou. Polodokumentární styl střídající aktuální dokumentární záběry s těmi nahranými se mi vůbec nelíbil. Nahraná část byla z většiny absolutně trapná, až zbytečná a zcela by dostačovalo film poskládat z autentických záběrů. Řešení, jak zakopat auto, nebo naopak vykopat a celé to skrýt pod roušku něčeho úplně jiného, naprosto brilantní! Přesně v těchto částech jsem se dobře bavil. Kazma se mi bohužel jeví jako ohromně arogantní člověk, který by byl schopen i celé nebohé a natěšené davy poslat k šípku jen proto, že se mu to zrovna nehodilo (aneb „postavil cirkus a chodili mu tam lidi“ - génius na entou). Navíc, na nějaké jeho citové vydírání skrz přítelkyni není nikdo zvědavý - jestli si něco podělal, ať si to urovná sám a netahá do toho diváky, je to ubohé. Popravdě jsem dosud od tohoto tvůrce nic nesledoval, jen vím, že je rozporuplný a plně rozumím proč. Celý snímek je obecně postaven na bohatém slovníku a téměř nulovém vkusu. Mladým a nevyzrálým se to zřejmě líbit bude, starší či vyzrálejší si budou jen klepat na čelo. Ale co, jedeme v tom všichni! ()
Zase bych to s tím hodnocením nepřeháněl. Je to prostě další kazmovinka (akorát na plátně), jejíž děj je z větší části o tom, co se dělo s tím zakopaným autem s penězi. Kazmův snímek se snaží o filmový nádech, ale ve většině filmu to za mě nefungovalo. Nejsilnější byl pro mě začátek a konec filmu, prostřední výplň je prostě uměle nahraná vycpávka, aby to mělo ten filmový nádech. Marketingově skvěle zvládnutá práce - kina budou plná i na dopolední projekce, avšak žádná filmová revoluce, jak se v reklamách hlásalo, se ani náhodou nekoná. Kolik tahle bublina vydělá chechtáků nikdo z nás ani netuší, ale po této stránce musím Kazmovi a jeho týmu smeknout klobouček. Film který Vás zabaví? - Ano. Ale bude na něj za půl roku někdo vzpomínat? - Spíš ne. Zkrátka už to nemělo ten kvalitní "vibe" těch starých OMS jako bylo Prostřeno, hokej v Rusku nebo Yes man. No nic, tak kartičky do ručky, a za pár měsíců se uvidíme u další Onemanshow, kde se (ne)dozvíme kdo (ne)vyhrál novou Kazmovu hádanku. Jen doufám, že už to bude na Streamu a ne v kině. Tam to totiž Kazmovi sluší víc, avšak ostudu neudělal. Jen nasr*l pár závistivých lidí na sítích a vydělal na tom opět balík. 4,5/10. ()
Cirkus Bartošek uvádí: Šašek a královna. Baví mě, že to Kazmovi vyšlo, že zlákal davy lidí bez rozdílu věku na událost, aniž by bylo jasné, o co v kině půjde. Jasné bylo nepřekvapivě snad jen to, že nic nebude tak, jak se zdá. Což je asi ten důvod, proč se ve všech veřejných sférách diváci předhánějí v tom, kdo je nejvíc rozpálený doběla za to, že The Movie vlastně nebyl moc movie. Tenhle sedmilhář, poťouchlík, narcis, provokatér i doslovný komediant totiž zaútočil na různé lidské signální v čele s mamonem a vyhrál. A udělal to v celovečerní epizodě pořadu ze streamu, kterou měl tu drzost poslat do kin. Je v ní samozřejmě hra, je v ní hromada kliček, spousta hlášek i spousta neduhů, které se sem z tuzemské kinematografie přece jen procpaly. Jen mi to nedá, zase mu sedám na lep a říkám, že to je od srdce. Alespoň tak moc od srdce, jak to Kamil Nekamil ještě dokáže. A ano, zase to vypadá, že dělá dlouhý nos na všechno a všechny. Ale nejspíš ne na všechno. A určitě ne na všechny. ()
Zcela smyšlená (s fiktivním dějem a herci) parodie / pocta hollywoodským filmům, která se snaží používat různé prvky skutečných událostí a vůbec se jí to nedaří, takže nedává žádný smysl ani sama o sobě, zcela izolovaná od reálného Kazmy a jeho akcí. Reklamní kampaň plná tajemství a narážek jen kamufluje to, že film žádný zajímavý obsah nemá. ()
Reklama