Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

David proti Goliášovi. Asi tak by se dal popsat boj, který vede kapitán Miky Miko (Alexander Bárta), samotářský policejní operativec, který se začátkem 90. let v divoké atmosféře východoslovenského podsvětí šikovně pohybuje na hraně zákona. V křehké symbióze zde vedle sebe žijí lokální mafiánské gangy kryté tajnými dohodami se Slovenskou zpravodajskou službou (SIS), podnikatelé a místní policie štědře odměňovaná za přivírání očí před zločiny. Mika nikomu nevěří, aby ho nemohl nikdo zradit, ale když mu je přidělen „neposlušný“ partner Igor Molnár (Juraj Loj), zjistí, že si jsou v mnohém podobní. Oba jsou součástí mechanismu, který chtějí změnit, protože je už nebaví chytat zločince, kteří budou i s usvědčujícími důkazy druhý den propuštění. Reakce ohroženého systému však na sebe nenechá dlouho čekat a spustí se sled tragických událostí. Říká se, že pomsta je nejlepší motivací, i když prohra někdy může znamenat jistou smrt. (Cinemart)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (142)

elanius 

všechny recenze uživatele

(46/2024) / No ale pozrime sa, že to ide keď sa chce. Stále považujem modernú (porevolučnú) slovenskú kinematografiu za batoľa, aj pár neduhov vo Vojne policajtov na to jasne ukazuje, ale je potešiteľné vidieť, že vieme urobiť dobrý scenár na základe knihy a natočiť celkom ambicióznu vec. Ešte jedna vec, slováci klasicky nemajú zvládnutý sound mixing a rozumieť postavám nie je úplná samozrejmosť. Tiež nechápem z akého dôvodu nie je film, keď už je aj na Netflixe, dostupný v 4K rozlíšení. Veľmi pozitívne ma prekvapil Bárta. Znovu sa potvrdzuje, že o dobrých hercov nieje u nás núdza, len bohužiaľ nemajú v rámci filmov moc čo hrať. Sympatický je pokus o autentickosť, väčšinou to funguje, minimálne pri prostredí a atmosfére, bohužiaľ pri košickom nárečí to často zlyháva. Tak buď sa rozhodnem, že idem do toho a nechám ten prízvuk priznaný, alebo sa na to vykašlem úplne. Je ale obdivuhodné, že režisér dokázal ukočírovať tú stopáž, toto je veľké pozitívum, fakt som nezaznamenal vyslovene slabú pasáž. Takže veľké prekvapenie, a ja dokonca dúfam, že by mohol byť aj druhý diel. Zadné vrátka su viac ako pootvorené. Ešte sa mi nedá nevyjadriť k účasti Rytmusa vo filme. Absolútne zbytočná hovadina. Cítil som sa rovnako trápne ako sledovať Conora McGregora v Road House. Zbytočný marketing. Suma sumárum, Cop War je výrazne nadpriemerný slovenský film. (8/10) ()

Kaluž 

všechny recenze uživatele

Nejlepší je tam ten gangster z Tater, co žere chleby s řízkem od svý ženy a nechává mizet lidi jak David Copperfield. Ten by si zasloužil vlastní TV minisérii. Rytmus v pohodě, trošku karikatura, ale papula mu furt jede v tom jeho bengoro štýle, což do těch devadesátek tak nějak sedí. No a pak ta Žaneta od výčepu, co nenalejvá na sekeru... to je ženská, panečku! ()

Reklama

klukluka 

všechny recenze uživatele

Slabší chvilky si bohužel vybrali scénárista i režisér. Jinak to ale bylo převážně dobrý a klidně to mohlo být i výborný- moc nechybělo. Scénáristovi nejvíc vyčítám, jaký hobby přiřkl paní doktorce. Tady už podle mě moc popustil uzdu fantazii. A panu režisérovi mám za zlé, že: 1. Si nepohlídal vozovej park. Jeden příklad za všechny: Favorita vydávají za funglovku, kterou je v té době potřeba splácet dalších 10 let, mafiáni přitom klidně přijedou v eMkovým mercedesu, kterej se začal prodávat koncem devadesátek. 2. Že coby zároveň i producent (bolavej na korunu) odmítne rozbít starýho golfa a klidně nechá ve scénáři, že byl rozbitej na mraky (a v něm i mafián Dodi), když jsme všichni viděli, že to auto po té “nehodě” nemělo ani škrábnutí. 3. Že tak trapně přepálil podobu těch konspiračních setkání se šéfem SISky. To bylo jak z Kladiva na čarodějnice a bylo to k smíchu. //// Jinak devadesátky na Slovensku byly ve skutečnosti daleko, daleko horší, tohle byl proti tomu čajíček. (A možná nikdo to neví líp, než právě scénárista Války policajtů pan Soltész, častý to respondent dokumentárních seriálů Mafiáni a Mafia na Slovensku.) To už není výhrada, jen konstatování. V poslední době mám z výsledků jejich voleb neodbytný pocit, že se po té dusivé atmošce Slovákům stýská. ()

PavelVanekArt 

všechny recenze uživatele

Použiju cliché, že na Slováky dobrý. Ale jen dobrý. Nevěděl jsem do čeho jdu a žil jsem v tom, že hlavní postavy jsou Štáfek a Rytmus a bude to drama/buddy movie. A ono to bylo úplně jinak a celkem lituju, že ne tak, jak jsem si vysnil. Dobře natočená policejní kriminálka, která mi nic nedala a nijak nevybočuje do podprůměru nebo nadprůměru. Češi mluvící slovensky jsou k smíchu. 3* a.k.a 50% ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

V tom marastu cs hnusu je tohle světlé, totiž pardon parádně tmavé krimi pohlazení. Slovenský Lexa Pyško Bárta konečně v lepší roli než měl v té kravině s Kotkem, skvěle se vydařil casting, obě dámy (barmanka Janeková i lékařka Petrová) se hodí, Rytmuse naštěstí neznám a tak jsem ho ani nepoznal, Hajdu byl lahůdka a Štáfek pobavil. Nestává se cs režisérům, aby utáhli 2,5 hodiny film který celou dobu baví, tady se podařilo a proto u mě za plný. ()

Galerie (41)

Zajímavosti (12)

  • Scéna, kde Miky (Alexander Bárta) robí poisťovací podvod na aute značky Škoda Superb a miesto, kde nájdu vybúraný Ďodiho (Denis Guľáš) Volkswagen Golf sa natáčala v lokalite Jahodná pri Košiciach. Scéna, kde Miky (Alexander Bárta) v noci opíja Ďodiho (Denis Guľáš), sa natáčala v lokalite Chata Jahodná. Scény z patológie sa natáčali v Univerzitnej nemocnici L. Pasteura na Rastislavovej v Košiciach. Scény z nemocnice sa natáčali v Univerzitnej nemocnici sv. Michala, pracovisko Košice (bývalá Letecká vojenská nemocnica). (Dajman)
  • Při realizaci filmu bylo přítomno 10 skutečných policistů v kuklách. (Cinemart)
  • Film se natáčel v těchto místech: Košice, Košice-Šaca, Spišská Nová Ves, Žehra, Poprad, Prešov, Sedliacka Dubová, Turňa nad Bodvou, Hosťovce a Banská Štiavnica. Točilo se 33 dní. (Cinemart)

Reklama

Reklama