Reklama

Reklama

The Killer

Trailer 1

Obsahy(1)

Nájemný vrah se snaží napravit svou vinu a vrátit zrak krásné mladé zpěvačce. (tribican)

Recenze (23)

choze 

všechny recenze uživatele

Dopadlo to zcela dle očekávání a sice jako průměrná akční spotřebka pro stream, kterou takhle mohl natočit kdejaký no name řemeslník, a která by právem totálně prošuměla, pokud by se pod ni nepodepsal John Woo. Legendární režisér tak uzavírá trojici svých návratových akčňáků třetím jasným důkazem v řadě, že na tomhle poli už bohužel nemá co zajímavého nabídnout. Od ohraného scénáře s přiblbými dialogy a přepálenou stopáží, přes absenci výraznějšího režijního stylu, až po mimózní casting a pár až směšných momentů, je to marná záležitost a to ani nemusím porovnávat s originálem, který i po čtvrtstoletí zůstává mistrovským dílem a neskutečnou filmařskou, emocionální i doslovnou palbou. ()

castor 

všechny recenze uživatele

John Woo má svoje holubice, kostely, zpomalovačky, motorky, dvě pistole, soustředění na detail, svíčky a hřbitovy. Nathalie Emmanuel má hezkej zadek, Sam Worthington nemá nic. Režisér kultovních akčních pecek měl pár let žánrovou pauzu, protože se ve své domovině věnoval spíš historickým (válečným) velkofilmům. Teď se třikrát vrátil k ryzí akci, nicméně remake vlastní klasiky se svou průměrností zařadí k Manhuntu i Silent Night. Holt osmdesátka se blíží, Woo nechává vypouštět hloupé dialogy, pár směšných momentů i přepálenou stopáž, styl ale nezapomněl a několik vizuálně líbivých scén nabídne. Děj je utahaný, mistryně svého řemesla Emmanuel při jedné fušce nepřímo způsobí slepotu přítomné zpěvačky klubu, naskočí u ní ochranitelský pud, ovšem šéfové o žádné svědky nestojí. Legendě dál fandím, i tady to místy vypadá, jako by se mistr přišel tu a tam podívat na plac nějakého průměrného kolegy, a třeba jednou na dvě hodinky, jindy na celé odpoledne usedl na režisérskou židli místo něj. Celkově nevýrazné, tři hvězdy ale dám. ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Keď nedokážeš poriadne vykradnúť ani sám seba, tak tam hodíš femina hrdinku, ktorá herecky naozaj môže robiť len slúžku Daenerys, už z plagátu je vidieť, že namiesto pomstiteľky by mala robiť bičistku v nejakom salóne, potažmo bordeli. I vlasy by si mohla nechať narásť, bo je to tak nepristane a o chvíľu ju porastom predbehne i ten Omar Sy. Snáď si zarobila aspoň na tie nalepovacie. ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Priemerný akčniak po ktorom by neštekol ani pes, ale keďže je to remake akčnej klasiky, tak akurát  fanúšikovia originálu naštvane zavrčia. Nakoniec na to ale aj tak zakrátko všetci zabudnú. Medzi plusy by som zaradil hudbu. Je tam pár fakt pekných motívov. Ďalším je akcia. Na originál sa síce absolútne nechytá, jak kvalitou tak ani kvantitou, ale na súčasné sterilné CGI pomery je to ok a vidno, že ani Woo vo vysokom veku nie je žiadny nýmand ako mnoho súčasných režisérov. Megamínusom je herecké obsadenie. O kráse Nathalie Emmanuel môžeme diskutovať, ale čo sa týka hereckého nadania alebo aspoň charizmy, tak tam je úplné prázdno. Omar Sy je možno dobrý herec, ale jednak ho nemám rád a zároveň ho scenár degradoval do úlohy komickej figúrky, ktorá keď skúša robiť to, čo hlavná hrdinka, tak to dopadne trápne. Ten rovnocenná vzťah z originálu je preč. Rovnako ako česť, ktorou oplývali v originály aj niektorí záporáci. Tu sú všetci zmrdi, ktorí sa neustále podrážajú a tým pádom vzťahy medzi postavami vôbec nefungujú. Tým pádom absentuje napätie a vlastne mi bolo jedno jak všetci dopadnú. Výsledok je nakoniec lepší ako posledné Wooovky, ktoré strašne nudili. Toto je mimo slušnú akciu aspoň komické jak pisklavý zvuk elektromotorky. 4/10. ()

Reklama

kinderman 

všechny recenze uživatele

Wooův předchozí snímek je sledovatelný i přes účast marného herce Joela Kinnamana, The Killer je sledovatelný i přes spoustu castingových omylů, kterým vévodí Nathalie Emmanuelová a Omar Sy. Osmdesátkové a devadesátkové emocemi nabité hongkongské krvavé balety s charismatickými herci jsou dávno pryč, teď se nepřiznaně cituje John Lennon, ale stejně nad tímhle zbytečným pařížským remakem žánrové klasiky nedokážu zlomit hůl. ()

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

Asi těžko se dalo čekat, že remake bude lepší, nebo alespoň stejně dobrý jako originál. Na druhou stranu tu ale byl prostor pro to doufat, že když na režijní židli sedí stejný člověk, že si alespoň pohlídá aby to nebyl úplný průšvih. Chyba. Nová verze Killera sice celkem dobře vypadá, ale John Woo je ve svém věku už těžce z formy a/nebo je mu všchno jedno a jen si přišel pro tučný šek. Buď jak buď, příběh sice zůstal, ale akce je sotva průměrná a Nathalie Emmanuel opravdu není správná volba pro tyhle role. Beru jí jako ztřeštěnou podržtašku v už tak přepáleném Rychle a zběsile, ale jako drsný zabiják u mě neobstála. Bohužel to nezachránil ani Omar Sy, který se evidentně musel držet dost zpátky a díky tomu zapadl do celkového (pod)průměru…40% ()

bourec 

všechny recenze uživatele

I přes naprosto nevhodně obsazený role ten film úplně blbej není. Omar Sy je děsně těžkotonážní, a podle mě se příliš do vážný role nehodí ani svou mimikou. Natálie je už vůbec se nehodící. Proti ženskejm v podobnejch rolích nic nemám, ale jí tohle taky příliš nesedí. Jinak přestřelek dost, holubů taky. Navíc přestřelky nejsou statický, což se o režisérovi ví. Snad nekončí, a ještě nám něco nabídne. Doufám. 60%. ()

okkac 

všechny recenze uživatele

Zbytečný remake a ještě větší zklamání, že si to natočil John Woo sám sobě. Nathalie Emmanuel je sice pěkná, ale herecky to nedává a její hitmanku je těžké ji uvěřit. Prostředí Paříže je fajn, ale klidně to může být jakékoliv jiné město. Woo stále dokáže natočit asi nejefektivnější zabít člověka, ale je zde vidět, že rozpočet byl omezený, hlavně, když to šlo rovnou na Peacock, takže bodycount je zde velmi malý oproti originálu. 5/10 ()

fabecc1222 

všechny recenze uživatele

Hodně přiblblej akčnák, kterému byste jeho sterilitu a dějovou nezáživnost odpustili, kdyby nabídl aspoň fajn akční sekvence. Jenže nabízí akorát spoustu zpomalovaček, záběrů herců na lanech a příliš krátkou pasáž s Emmanuel v latexových kalhotech. Naopak, jsou tu scény, jako gymnastická otočka ve dvou v závěru filmu, kdy vám bude za tvůrce trochu až stydno, že něco takového vymysleli. K tomu se pak přidá přepálená délka, kdy tvůrci zřejmě nabili dojem, že točí něco převrátného, a tak je nutno film zahltit spoustou rádoby emotivních dialogů, místo toho, aby přidali aspoň jednu fajn honičku (určitě ne takovou, kdy snímáte motorku z 3D pohledu, takže to vypadá jak na simulátoru...). Nathalie Emmanuel ještě k tomu krom zevnějšku nemá herecky v hlavní roli co nabídnout, Worthington už jen dávno vzpomíná na svou slávu z dob prvního Avatara a i Omar Sy se tváří, že je tu vlastně omylem. ()

dannyyy 

všechny recenze uživatele

John Woo byl skvělý devadesátkový režisér. Teď mu táhne na 80 let a měl by užívat důchodu a netočit braky s dobrými herci. A ty jeho holubice sice beru, jako jeho rukopis, ale je to už trapné. ()

warrenur 

všechny recenze uživatele

Zhruba po scenu, ked si nasa nezna modelka obstara motorku na prenasledovanie sa na to dalo divat ako na zabavne C-cko. Po tej scene uz to uz bola nevydarena lacna parodia, kde uz ani spomalovana kamera, strih a uhly zaberov nestacili zakryt tento klisoidny gulas. :) A to mali aj excelentnych stunts (kaskaderky a kaskaderov), ale zial, nestacilo. Vsimnite si pohladnu vrahynu s blondavymi copikmi - je to vyborna Aurelia Agel, ktora robila stunts v mnohych kvalitnejsich kuskoch - i posledny John Wick, tusim.  Nathalie ma paradne obocie a Omar ten svoj mily vtipny kukuc, co ma vo vsetkych kuskoch, v ktorych som ho videl. Neodporucam. Slabunke dve. ()

John80 

všechny recenze uživatele

Film , ktorý mi mierne pripomínal Kill Bill keďže hlavná hrdinka využívala bojové umenie ,aby uchránila slepú speváčku, Akcia vo filme viac na jeho konci 3* ()

faraoon 

všechny recenze uživatele

Ale jo. Pokud Vážení přistoupíte k této látce od počátku jako k parodii na Brutální Nikitu, pak tomuto braku odpustíte naivňoučký námět, hloupoučké souboje a béčkově stupidní scénář. Je to prostě úsměvný večerní brainwashing po např. celodenním výsmahu mozku na lhotské nudapláži. Ovšem mocně mě potěšilo, že amíci konečně pochopili, že proměna  kostelů na starbucksy je bohulibější než biblické žvatlání před večeří a také ohromující poznatek, že bánbů má rád Guinese jak hned z počátku věrohodně Worthington osvětlí. Jen mi vrtá hlavou kam chodí Zloduch s pískem po deseti kouscích ?!?!? ()

Mamlas 

všechny recenze uživatele

Hlavní roli hraje taková třasořitka, ale má tu výhodu, že její zásobníky jsou prakticky nekonečné a nelze se do ní trefit, ani ji přeprat. Protivníci tohle info nemají a tak se marně snaží ji zprovodit ze světa. Když pomineme tu a tam nějakou absurdní akci, tak zbylých 95% stopáže dost nudí, bo vlastně chybí děj, progres a mi taky sebemenší zájem o sterilní hlavní hrdiny a jak to s nimi dopadne. Nepomáhají tomu ani otravné zpomalené rádobynoir záběry. No, celé nic moc stejně jako casting. ↘️ 33% ()

cerdax2 

všechny recenze uživatele

Akce je primerene akcni, ale zbytek je vodova polivka servirovna za studena. Korunu tomu dava motiv krizovky tahnouci se celym filmem, aby se v zaverecne scene ukazalo, ze autori nevi, proc se krizovce rika krizovka a jak se lusti. :P 35% ()

xxmurphyxx odpad!

všechny recenze uživatele

A to som si naivne myslel, že väčšiu sračku ako Borderlands už tento rok neuvidím. John Woo je človek, ktorý v minulom storočí natočil pár kultových vecí a od vtedy už len žije zo svojej zašlej slávy, žiaľ s nejakým vnútorným presvedčením, že ešte stále na to má. Potom niekde vysomre peniaze, vezme režisérsku stoličku a takto to dopadne. Priemer strieda sračka, sračku priemer a zas dookola. Jedno ale musím uznať, tento film víťazí na niekoľkých frontoch. Táto sračka je absolútny víťaz v kategóriach: Absolútne najhoršie použitie hudby vo filme od doby bronzovej. ( to, čo tu znie dve hodiny je absolútny vrchol nevkusu a nepochopenia k akému žánru tvorím hudobný podklad. ) Absolútne najhorší casting za poslednú dekádu. ( nebezpečnosť 50 kilovej cukrovej vaty Nathalie Emmanuel je asi tak uveriteľná, ako čistý register trestov hoc akého cigoša z Luníku 9. Gorila v profesorskom saku Omar Sy vie zaujať akurát tak jeho nozdrami a s jeho gumených ksichtom sa hodí maximálne do ZOO, alebo nejakej random komédie a nie tohto žánru. Vôbec tomu nepomáha ani sterilný Worthington, márne sa snažiaci ojebať diváka svojím fejkovým Írskym akcentom, ktorý spolu s hudbou spôsobuje nekontrolovateľné krvácanie uší s nábehom na mozgovú obrnu ). Čestné uznanie si zaslúži detinsky hlúpy príbeh, lacné dialógy a totálne nezvládnutá tragikomická akcia, ktorú zrejme dirigoval súbor autistov z chránenej dielne. Keby toto dvojhodinové mentálne sebapoškodzovanie nemalo za režiséra Johna Woo, tak ani pes po tom neštekne. Ak toto hodnotí niekto vyššie ako tromi, mal by urýchlene vyhľadať odbornú pomoc, prípadne sa zamyslieť nad skokom do priepasti. ()

Polux 

všechny recenze uživatele

4/10 | Na úvod si ujasníme několik věcí. Za prvé původní film je nezpochybnitelná žánrová klasika a pokoušet se jej jakkoliv "vylepšit" remakem, byť z rukou samotného autora, je předem prohraný boj, neb jej už nelze natočit lépe. Za druhé Emmanuel je herecké dřevo s charismatem v záporných hodnotách a všechny její dosavadní pokusy o polohu "silné ženské hrdinky" skončily zoufale nebo přímo tragicky. Za třetí zakladatel a současně mistr podžánru heroic bloodshed natočil opravdu kvalitní film naposledy před patnácti lety a doba jeho největší slávy skončila ještě o dekádu dříve. | Tohle všechno jsou polehčující okolnosti k tomu, abych na předělávku nahlížel jen jako na laciné akční béčko, kterých se na streamu objevuje každý měsíc spousty. Ale ani za takovýchto podmínek to bohužel není žádná hitparáda. Příběhová linka se vydává úplně odlišnou cestou a vyjma povinných atributů (osamělý čistič, spravedlivý policajt, nešťastnou náhodou osleplá zpěvačka, mexican standoff, trademarkoví opeřenci, střelba obouruč a závěrečný showdown v kostele při svíčkách, spršce kulek a kalužích krve, atd.) to s předlohou nemá společného vůbec nic od vzájemné chemie postav, přes jejich vztahy až po dramatický/emocionální konflikt mezi nimi. Což bohužel platí i po stránce všeho ostatního. | Akce jednak není mnoho a jednak je natočena naprosto rutinně stran choreografie, audiovizuálního pojetí i řemeslného zpracování (digitální střelba, průstřely překážek a krvavá zranění jsou v současnosti běžná praxe, viz Wick, ale tady je to provedeno tak zjevně, že to nelze přehlédnout), přičemž některé scény vyznívají vyloženě směšně (gymnastický prostocvik ve slow-mo na konci je top:-) a střelba skokem plavmo byla naposledy cool v Maxovi Payneovi 3), zatímco jiné jsou přítomny jen kvůli změně genderu hlavní postavy (mano a mano bitka mezi námi děvčaty s účastí Wooovy ratolesti). | Především je to ale neúměrné zdlouhavé (přepálená stopáž a vycházkové tempo je smrtící kombinace), plné nudné dialogové vaty, spojené s vysvětlováním překombinovaného podrazu, nepřesvědčivých hereckých výkonů (Emmanuel trousí perly typu "neposílej kluky dělat práci pro holky" a herecky i fyzicky je marná jako vždy, Worthington zaujme jen svým bizarním přízvukem a Sy je vedle Emmanuel nucen působit jako neschopný loser), patetických výjevů (Beltrami s upištěnými osudovými chorály se překonává:-)), zpomalovaček na místech, na kterých filmu nijak nepomáhají a jako bonus zakončené jak jinak než happy endem pro všechny zúčastněné na té správné straně. Zkrátka král (Woo) je mrtev, ať žije král (Chow). Killer už to má za sebou, teď už zbývá zprznit jen Hard Boiled:-(. | PeZet ()

Mukade 

všechny recenze uživatele

Kto sa rád díva na zlatíčko Nathalie Emmanuel, tak bude v siedmom nebi ((: Btw, stavím sa že Džany Vú ju tiež zbožňuje. ((: ..................... "Being alone is a power if you can handle it." ()

Související novinky

John Woo remakuje svůj nejslavnější film

John Woo remakuje svůj nejslavnější film

05.05.2022

Čínský filmař John Woo známý pro své kultovní snímky jako Hard Boiled, Tváří v tvář či Killer se po letech konečně dostane k režii remaku svého dost možná nejzásadnějšího filmu. Je jím právě poslední… (více)

Reklama

Reklama