Reklama

Reklama

VOD (1)

Splašený vlak se řítí rychlostí 100 mil za hodinu a vám budou vstávat vlasy hrůzou! Uvidíte jedinečné, na Oscara nominované výkony Jona Voighta a Erica Robertse. Akce, napětí a nečekané vyvrcholení na vás čeká v thrilleru Splašený vlak. Manny (Jon Voight) - drsný trestanec v odlehlé věznici na Aljašce - podnikne se svým spoluvězněm Buckem (Eric Roberts) odvážný útěk. Dostanou se do nákladního vlaku a plnou parou míří za svobodou. Jenže strojvůdce uprostřed jízdy zemře na srdeční příhodu a muži zůstanou sami ve vlaku blížícím se šílenou rychlostí k jisté katastrofě. Pak ale objeví třetího pasažéra, krásnou železničářku (Rebecca De Mornay), která je stejně tak zoufalá - jako rozhodnutá přežít - jako oni! (MGM)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (215)

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Lepšie ako neskôr Nezastaviteľný vlak a v niektorých fázach aj za plný počet. Najmä keď si človek uvedomí rok výroby, tak film ponúka naozaj pekné akčné a napínavé scény. Len škoda, že tu miestami kĺže do úrovne vtipnosti, ktorá mi tu vhodná nebola. Stále som hľadal, v čom sa Jon Voight má podobať na svoju dcéru Angelinu Jolie a pátral som márne. Až potom mi došlo, že je viac po svojej matke Marcheline Bertrand. No a záverom možno konštatovať, že práve herectvo Jona Voighta sa mu tu vydarilo oveľa viac než jeho dcéra. ()

Lateef 

všechny recenze uživatele

Hybridní vlak složený ze čtyř těžkotonážních lokomotiv si to jako šíp žene ledovou a zasněženou aljašskou pahorkatinou. Trevor Jones k záběrům svištícího monstra připojil tíživou hudbu a o mrazivou atmosféru, která leze až k lůžkám nehtů, je tak postaráno. A v útrobách vlaku sledujeme příběh a vývoj dvou uprchlíků, dvou skvěle napsaných a stejně tak zahraných postav. Škoda tolika afektovaných hlav v řídícím centru. S blížícím se finále začíná více sněžit, obloha se zatahuje, železnici zatraktivňují tunely, vyslovují se nezapomenutelné věty, provádějí nečekané činy a kumulují se těžké pocity. A tam v dáli kolej slepě končí, stále hustě sněží a mráz štípe do tváře jako tisíc jehliček... nezapomenutelný závěr. ()

Reklama

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Jsem milovník vláčků. O to víc je z podivem jak dlouho mi unikal tenhle film. Koukám, že tu furt všichni píšou cosi o nějakým béčku, ale to bude tím, že producentem je Cannon což je tu pro některé lidi skoro synonymum prašiviny, ale mě nezaskočilo precizní technický zpracování ani skvěle vygradovanej děj, protože už dávno vím, že tihle údajní béčkaři uměli a hle dokonce i film ve kterým mladej a neskaženej Eric Roberts není otravnej a dokazuje, že měl kdysi potenciál na víc než na 50 trapných zetkových filmů ročně.85% ()

lamps 

všechny recenze uživatele

Jasně že příběhem a trochu i zpracováním je to béčko béčkovité, ale herecké výkony, dynamický střih a v neposlední řadě nezastavitelný splašený vlak tomu dodávají velmi přesvědčivou masku vytříbené akční podívané. Končalovskij se na režisérské židličce sice moc nepřetrhl, ale o to více je snímek svižný a v závěru i emocionálně úderný. Chcete-li na 100 minut vypnout a sem tam nějaký ten stříkanec krve vás nerozhodí, není nad čím váhat. 75% ()

Goldbeater 

všechny recenze uživatele

Když před pár dny běžela v rádiu písnička Runaway Train od Soul Asylum, říkal jsem si, jak by bylo vhod, kdybych si zopakoval dobrodružný film toho stejného jména. Film, při jehož sledování budete bytostně cítit všechny ty omrzliny a železem drcené prsty, přeměňuje běžnou premisu o útěku z vězení v originální „survival movie“ se splašeným obrněným vlakem a pamětihodným maniakálním hereckým výkonem Jona Voighta v hlavní roli. Eric Roberts a Rebecca De Mornay mu zde jen zdatně sekundují. S netradiční režií schopného Andreje Končalovského a původním scénářem od Akiry Kurosawy tento snímek působí v produkci studia Cannon Films jako zjevení. Stylová a mrazivá akce, která zalézá pod nehty. ()

Galerie (42)

Zajímavosti (29)

  • Pilot vrtulníku, Richard Holley, zahynul během natáčení při letecké nehodě a film je věnován jeho památce. (džanik)
  • Natáčení probíhalo při běžném provozu po trati, což způsobovalo značné potíže a zpoždění. Jak uvedl koordinátor druhého plánu Ted Hewitt, museli filmaři často využívat vleček, aby uvolnili trať skutečným vlakovým soupravám. Z tohoto důvodů měl Alan Hume pro každý záběr k dispozici tři kamery, aby získal co nejvíc materiálu, než štáb bude muset udělat místo jinému vlaku. (Robbi)

Reklama

Reklama