Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Některé děti to nemají doma jednoduché. Zatímco osmiletý Vítek Koudelka má dva tatínky a dvě maminky, jeho spolužačka Amálka Rychmanová má tatínka jednoho a vidí ho jen jednou za měsíc, protože je záchranářem v Alpách. To vadí také její mamince, baletce Anně, která by chtěla, aby konečně byli normálně fungující rodina. Když Luboš přijede domů o čtrnáct dnů dřív, odmítne jet Amálka na školu v přírodě. Jenže když se táta vypraví do školy, aby ji omluvil, dopadne to tak, že s třídou pojede nejen Amálka, ale také on. Ještě předtím se rodina i s Vaškem vydá k dědovi Pepíkovi, který je k sobě vylákal pod falešnou záminkou, že se žení. Zatím je sice svobodný, ale o nápadnice nemá nouze. Snaží se ho totiž ulovit nejen sousedka Bobulová, ale také starostova sekretářka Julča. Luboš s Amálkou odjíždějí s tím, že se za tři dny vrátí a všichni se sejdou u dědy, který pro změnu odjíždí do Prahy na počítačový kurz. Jenže během výletu se vychovatelka Boženka zraní a Luboš musí zůstat déle. Děti ho sice zbožňují, ale věčně mrzutá učitelka Alice není s ničím spokojená. Naštvaná je také Anna, která po návratu třídy zahlédne Luboše s Alicí a je přesvědčená, že spolu něco mají. Pohádá se s ním a řekne mu, že se chce rozvést. Snadné to nemá ani Vítek, který má sice čtyři rodiče, ale ani jeden nevěnuje pozornost tomu, co by chtěl. A dědovi přibude ke dvojici nápadnic ještě svérázná učitelka Kája. Situace je stále zamotanější a šťastný konec v nedohlednu. (TV Nova)

(více)

Recenze (717)

misterz odpad!

všechny recenze uživatele

Zbytočná rodinná komédia plná blábolov so zúfalou snahou o komické scénky a zápletky. Pripadá mi to, ako keby sa nasilu chcelo natočiť pokračovanie omnoho úspešnejších Ako dostať tatínka do polepšovny a Ako vytrhnúť veľrybe stoličku. Formát týchto filmov táto marná snaha ani zďaleka nedosahuje. Je to proste film o ničom, absolútna zbytočnosť. ()

sud 

všechny recenze uživatele

Popravdě řečeno, čekal jsem mnohem větší propadák. Sice to, co jsem viděl nebyl žádný zázrak, ale scházelo málo k tomu, abych mohl říci, že jde o slušný počin. Kdyby se zachovala pouze dějová linie s dětmi na táboře v Tatrách, tudíž by se jednalo o jiný film, neodkazující se na "Jak vytrhnou velrybě stoličku" a "Jak dostat tatínka do polepšovny" a nemuselo by to být špatné. Takhle se děti vrátí půl hodiny před koncem a to co nás čeká je marnost nad marnost. Pokud mě někdo z herců vyloženě sral, pak to byla Bára Štěpánová, Pepa Vojtek a Dan Nekonečný - naprosto jsem nechápal jejich přítomnost. Jirka Mádl v sobě má určitý herecký potenciál, ale ve filmu je zcela nevyužit a jeho postava je zde dějově zcela zbytečná. Ingrid Timková není zdaleka Jana Preissová, ale budiž. Miroslav Etzler není zdaleka František Němec, ale byl docela příjemný. Potěšili herci v dětských rolích (pořád silná stránka Marie Poledňákové) a Jitka Schneiderová, která je alespoň moc pěkná holka. Když to vezmu sem a tam, nečekal jsem zázraky a ani žádný zázrak jsem nedostal. Nedostal jsem ovšem ani úplnou hovadinu, jako třeba v případě "Účastníků zájezdu". Jak jsem již řekl, kdyby se film točil pouze a jen okolo dětského tábora (jezdím taky jako vedoucí na letní tábory, takže pro toto prostředí mám asi slabost), uvažoval bych s trochou dobré vůle a zavřenýma očima i o slabších čtyřech hvězdičkách. Takto to ty hloupé a prázdné scény s naprosto nadbytečnými a stupidními postavami degradovali na 40%. ()

Reklama

Radyo 

všechny recenze uživatele

Ty dvě hvězdičky jsou pouze za dobrý úmysl, jímž byla autorka a režisérka v jedné osobě zřejmě vedena. Jinak je to propadák na celé čáře, zcela nesrovnatelný s prvními dvěma díly, které vznikly o takřka 30 let dříve. Etzlerovi a Timkové schází charizma a přirozenost Preisové a Němce, srovnávat kohokoliv z dětských hrdinů s Tomášem Holým je naprosto zbytečně - prostě to nejde. Děj působil roztříštěně se spoustou hluchých či logicky nenavazujících míst, humor byl místy lehce úsměvný, většinou však nudný, suchý, či násilný. Absolutně se navíc vymykaly hudebně taneční scény s pány Vojtkem a Nekonečným - ty jsem nějak nepochopil. Asi by bylo lepší, kdyby tento film nevznikl vůbec, anebo se alespoň netvářil jako sice velmi volné, ale přece jen pokračování zmíněné série... ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Tak zmatený a nevtipný film aby člověk pohledal. Smát se prdům dědy nebo rádoby vtipným hláškám tatínka nějak nelze, ani krásná krajina se nekoná, protože působí jako reklamní produkt, ale ne kulisa filmu, s vlastní atmosférou, postavy se tam motají naprosto chaoticky a často nelogicky, no jak tohle může mít jendu z největších návštěvností, tomu nerozumím. I když velkou návštěvnost měl i Román pro ženy. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Já jsem Kája Koulová a bude mi potěšením rozhýbat vaše mozkové závity." Když jsem pracně rozhýbal ty svoje, tak jsem dospěl k názoru, že krokodýli se měli zkrotit hned potom, co se vyřešil stomatologický problém velryb a hlava rodiny byla uzamčena v nápravně výchovném zařízení. Tehdy rozhodně byla šance na úspěch, ale o třicet let později, s hereckým materiálem výrazně nižší jakosti, to zkrátka nemohlo vyjít. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (22)

  • Ve chvíli, kdy Vašek Rychman (Jiří Mádl) hledá na počítači Coco Islands, je nad přihlášením do e-mailu napsáno „Dobré odpoledne.“ Když si ale po chvíli učitelka Kája (Jaroslava Kretschmerová) prohlíží na počítači fotografie, na hlavním panelu je uveden čas 9:43 AM, tedy dopoledne. (David7)
  • Na začátku filmu paní učitelka (Jitka Schneiderová) píše na tabuli: „Můj tatínek,“ a následně se dětí ptá, jaký jejich tatínek je a co dělá. Děti se hlásí a odpovídají. Podobná scéna se nachází i ve filmu Jak vytrhnout velrybě stoličku (1977). Jen s tím rozdílem, že řeč je o mamince. (SONY_)
  • Rychmanovi vlastní auto Mitsubishi Outlander model z roku 2005. Koudelkovi vlastní auta dvě, a to Mazdu MX-5 a Mitsubishi Colt CZ3. Jeníček řídí traktor Zetor 3011 a správce objektu v Tatrách má auto UAZ 469 model z roku 1978. Autobus, kterým přijíždí profesorka Kája Koulová (Jaroslava Kretschmerová) za dědou Pepíkem (Václav Postránecký), je Karosa C 374. (SONY_)

Související novinky

Zemřela režisérka Marie Poledňáková

Zemřela režisérka Marie Poledňáková

08.11.2022

Ve věku jednaosmdesáti let v úterý v dopoledních hodinách zemřela česká scenáristka a režisérka Marie Poledňáková, autorka populárních rodinných komedií včetně dodnes extrémně oblíbené „české komedie… (více)

Reklama

Reklama