Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Staří kamarádi z vysoké školy Danny a Carl se potkávají ve virtuální realitě své oblíbené počítačové hry. Z nočních dýchánků se ovšem vyklube něco nečekaného. (Netflix)

Recenze (91)

Gelaos 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Technologie i námět jsou stejné jako v předchozích dílech, změnil se akorát úhel pohledu. Playtest upozorňoval na odtržení od reality, USS Callister se zaměřil na psychologii hráče, no a Striking Vipers zkoumá vliv videoherní virtuální reality na partnerské vztahy. Zpracování i průběh děje nijak nepřekvapí, navíc má zápletka velkou logickou díru - v reálu by sex ve virtuální bojovce byl asi vypnutý, ne? I dnes přece např. v Mortal Kombatu sex není dostupný. Největší síla tkví v předložených otázkách: Je to nevěra? Je to ekvivalent pornografie? Existuje něco jako "virtuální sexualita"? Atd... ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Netflixovina, ktorá chce priviesť ľudí k novému normálu, že sexuálna a citová túžba stojí nad pohlavím, vlastne aj orientáciou? Bolo to mentálne či fyzické? Polemika o tom, či virtualita náhodou už nie je aj realitou. Ale černoch pichajúci medveďa ale svojho priateľa hrocha vo svete, kde podľa Netflixu žije 95% černochov nie je dobrá vízia pre prežitie ľudstva. ()

Reklama

Trevor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Dvaja černošský priatelia, muži zažijú svoj najlepší sex v živote vo virtuálnej realite vo videohre a nevedia prísť nato, či sú homoklády. Nech je ako chce, politická korektnosť Hollywood ničí a ja k takýmto sračkám o tom, ako sa klátia dvaja kakaovníci aj keď jeden z nich je svojim spôsobom žena, o tom ako zoofilmý černoch kláti ľadového medveďa nebudem určite tolerantný. Už vôbec nie keď v tejto nacisticko-rasistickej epizóde nevystupuje ani jeden beloch muž (áno, mihnú sa dvaja kuchári). Dve vykradnuté epizódy (betatest,USS Callister) doplnené LGBT zápletkou nie sú odpad vďaka hudbe a úcte k sérii Tekken a Soul Calibur. A ak náhodou čsfd raz niekomu udelí titul za homofóba roka, budem nato pyšný. Nech žije rodina a zdravý rozum. ()

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Anthony Mackie má doma Nicole Beharie, což je samo o sobě výhra. Má slušnou práci a evidentně mu toho moc nechybí. Ovšem vyzkoušet se musí vše, a zatímco face to face se s letitým kamarádem příliš nevídá, po síti jim to jde náramně. Obzvlášť když se na trhu objevila jedna intenzivní novinka. Holt počítačové hry a erotično/sex k sobě mají zatraceně blízko. Je gay? Jde o nevěru? Je to jen intenzivní verze porna? Bez vad to není, pár otázek bych měl. Na druhou stranu je tenhle pomalý a podmanivý díl herecky velmi solidní, nečekané vyústění je pak tak trochu o morálce každého z nás. ()

ALIENka_ 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

I přesto, že mě fakt, ale fakt vůbec nebaví tyhle partnerský dramata, zkrátka mi přijde, že je to vždycky o tom samým a řeší se akorát sračky, ovšem musím říct, že tohle mě příjemně překvapilo. Po dlouhý době zase nějakej kvalitní nápad, nad kterým se člověk i trochu zamyslel. Ani ten dobrej konec mi tady nevadil, dokonce mě i uspokojil a vůbec by nebylo na škodu, kdyby se takhle dramata řešily vždycky. Prostě jednou za měsíc si každej bude dělat co chce a nasrat. Hodnocení: 8/10 ()

Galerie (4)

Zajímavosti (4)

  • Podobný styl domů a oblečení naznačuje, že se epizoda odehrává na stejném místě a ve stejném čase jako epizoda Pád střemhlav (2016). (hansel97)
  • Hra, kterou dostane Danny (Anthony Mackie) jako dárek, je vyráběna společností TCKR. Jedná se o stejnou společnost, která stála za lékařským objevem umožňujícím cítit pacientovu bolest v epizodě Černé muzeum (2017). Stejná firma také vymyslela systém pro komatózní pacienty, který se používá v epizodě San Junipero (2016), kde se zkratka propašovala i do názvu baru, ve kterém se dvě hlavní postavy pohybovaly – Tucker's (bez samohlásek TCKR). Firma se objevila také v epizodě Zkušební verze (2016), kde je zmíněna na obalu časopisu. (hansel97)
  • V této epizodě se opět objevují malá kulatá zařízení, která si postavy umísťují na spánky, aby vstoupili do virtuální reality. Podobná technologie byla použita již v epizodách USS Callister (2017), Černé muzeum (2017) a Krokodýl (2017) například ke hraní her, svědecké výpovědi či extrakci vzpomínek. (hansel97)

Reklama

Reklama