Reklama

Reklama

Angel-A

Trailer

Obsahy(1)

Každý máme svého Anděla.  Gangster pařížského podsvětí André má dluhy, vymahači jsou mu v patách, a tak se rozhodne skoncovat se životem. Na mostě, odhodlaný ke skoku, však není sám. Spatří krásnou dívku Angelu, která se chystá udělat to samé. Jejich pohledy se letmo setkají a nádherná neznámá se vrhne dolů. André neváhá, skočí za ní a zachrání ji. Vděčná Angela je pro něj ochotna udělat cokoliv. Když se jí André svěří se svým trápením, kráska ho zbaví všech dluhů. Proč to ale udělala? (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (265)

Sobis87 

všechny recenze uživatele

Luc Besson po epické sci-fi pohádce, gangsterské romanci, historickém velkofilmu a spoustě tuctových scénářů tentokrát přičichl k neorealismu a nové vlně 60. let, aby to vše následně samozřejmě zase převrátil naruby a stvořil tak žánrově nespecifický mišmaš v tom nejlepším slova smyslu. Střídání nálad filmu není nijak násilné a Besson z celkem prostého a rovnoměrně plynoucího moralizujícího příběhu za vydatné pomoci kameramana Thierryho Arbogasta vytvořil překrásnou podívanou s nádechem fantastyčna, které někteří nebudou ochotni skousnout. Kamera oslavuje krásu jak modelky Rie Rasmussen a jejich dlouhých nohou, tak celé Paříže, které zajímavě zkomponované černobílé záběry zatraceně sluší. Film je postaven především na dialozích, které jsou dynamické a díky jemnému humoru mnohdy až kouzelné. Besson se tentokrát jako scénárista po dlouhé době zase vytáhl a jako režisér mi opět vytřel zrak. Z toho realismu nakonec moc nezbylo a to se také může stát hlavním kamenem úrazu pro méně vstřícné publikum. Mně to nevadilo. Naopak. Ten film mě dostal. 90% ()

Slarque 

všechny recenze uživatele

Už ani nepamatuju, kdy jsem se naposledy v kině tak nehorázně nudil. Jamela Debbouzeho jsem měl za chvíli plný zuby a Rie Rasmussen je sice krásná, ale po herecké stránce je to dřevo, i kdybych ji porovnával jenom s jinými modelkami. Když měla předvést nějaké emoce, vypadalo to trapně. Nejpříšernější je ovšem scénář, který je především moralita s otřesnými dialogy, pak romance a nakonec možná i komendie. Nebýt úžasné černobílé kamery, byl by to naprostý odpad! ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Luc Besson dokázal svým černobílým snímkem, že krása filmu nespočívá v barevnosti, ale v příběhu a naopak krása života spočívá v jeho barevnosti. O pět hvězdiček se Luc Besson musí podělit s kameramanem Thierrym Arbogastem, který dokázal, že Paříž můžeme vidět různě, ale vždy bude nádherná a svůdná. Luc Besson a Thierry Arbogast se musí podělit o pět hvězdiček ještě s Rie Rasmussen. Ta dokázala, ale ne, ona nic nedokázala. To já se jen zamiloval do jednoho filmového anděla stražného a moc si přeji, aby ten můj anděl strážný vypadal, mluvil a choval se tak, jak Rie Rasmussen. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Sehnala jsem za pět minut 20 tisíc. Kolik potřebuješ, aby si byl šťastnej?" Mám v sobě rozpočtovou zodpovědnost, nikomu nic nedlužím a patrně proto jsem dosud nepotkal svýho sexy blond strážnýho anděla. To takovej André dluží každýmu a proto ho přiletěla Angela zachránit. Co je to za blbost? Vždyť André je totální kretén, kterýmu jsem měl celou dobu chuť podat lano, aby se mohl jít zastřelit do rybníka. Proč ho anděl zachraňuje? Už vím. Je to zkouška. Jestli nejsem závistivej. Nejsem. Ale proč byla Angela tak úžasná? Protože protiklady se přitahujou. A safra. Takže když já jsem okouzlující, krásnej, chytrej, charakterní a ještě k tomu skromnej, tak toho svýho nerudnýho anděla snad ani potkat nechci. ()

Šakal 

všechny recenze uživatele

tak koukám, že zase jednou jdu PROTI místnímu hlavnímu proudu:o) Nádherný poetický příběh! Chci věřit, že tam někde nahoře mám také svého anděla strážného a kdyby vypadal, mluvil a jednal tak, jako hlavní představitelka tohoto pozoruhodného snímku Rie Rasmussen, vůbec bych se nezlobil. Tady se skloubilo téměř vše, od povedeného scénáře, dobře napsaných a následně zahraných dialogů, přes brilantní černobílou Arbogastovu kameru ( naprosto dokonalý vizuál, Paříž dostává zcelá nový rozměr ), vynikající herecké výkony obou hlavních představitelů a to jak Jamela Debbouzeho jako Andrého tak především Rie Rasmussen jako jeho strážného anděla, to vše pod taktovkou Luca Bessona, který po 7- leté odmlce dokazuje, že stále umí napsat a natočit SILNÝ PŘÍBĚH. Téměř bych řekl, že tento snímek točil Luc ( především ) pro sebe. Někdo píše SRAČKA. Napadá mě hodně pojmenování, ale všechny jsou na hony vzdáleny tomuto přívlastku a jsou přesným opakem tohoto výrazu. Tento snímek si vás buď plně získá nebo ponechá zcela chladnými.Důkazem budiž zdejší hodnocení. Já se zařazuji do první ( menšinové ) skupiny, s tím, že na plné hodnocení to pro tentokráte ještě není. Uvidíme napodruhé.... 4+1/2)* p.s. a že je konec přeslazený....nemám rád happyendy ( to je ještě hodně slabý výraz ) ,ale v tomto případě si nedovedu jednoduše představit lepší konec. Ty slzy Rie v závěru jsem ji naprosto VĚŘIL! ()

Galerie (26)

Zajímavosti (4)

  • Jamel Debbouze je ve skutečnosti jen o 13 cm menší než 178centimetrová Rie Rasmussen. Scéna pod mostem, kde je možné výškový rozdíl zaznamenat, je umocněna schodem, na kterém Rie Rasmussen stojí. Svo roli hrají i hereččiny lodičky s podpadkem. (smith22)
  • Film měl premiéru ve Spojených státech na filmovém festivalu Sundance 2007 . (Terva)

Reklama

Reklama