Reklama

Reklama

Civilizace sklouzla po krvavé stopě do dalšího období temna, což možná nikoho nepřekvapí, ale stalo se to takovou rychlostí, jakou nepředvídali ani největší škarohlídi mezi futurology. Bylo 1. října, Bůh dlel na nebesích, burza prosperovala a většina letadel létala načas. Za čtrnáct dní však nebe opět patřilo ptákům a burza se stala vzpomínkou. Příčinou zkázy je jakýsi jev, kterému se začne říkat Puls, a ten se šíří mobilním telefonem. Několik zoufalců, kteří přežili, se najednou ocitne v černočerném civilizačním temnu, plného násilí a chaosu. Kdekdo má mobil. A kdo ho nemá?

Nový film, pro nějž je inspirací román Stephena Kinga, nejenže pokládá zásadní otázku: "A teď už mě slyšíte?" Rovněž na ni brutálně odpovídá. (messiah)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (127)

kaylin 

všechny recenze uživatele

"Puls" zrovna nepatří k nejpovedenějším Kingovým knihám a celkem vám v jeho bibliografii zapadne. Dalo se pak očekávat, že film, na který se čekalo docela dlouho, nebude také nic moc. V podstatě je to variace na zombie téma, která má originální prvky, ale ve filmovém podání je jednoduše nudná a s hluchými místy. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Když se Cusack a Jackson pustili do Kinga naposledy, byl z toho pitomoučký POKOJ 1408 a s CELL to taky dvakrát nerozčísli. Šedivý příspěvek nekonečné (a pro mě už dlouho otravné) vlně zombiáren, kterému jsem dal šanci jen proto, že jsem před lety četl Kingovu knižní předlohu. Už ta nepatří k nejsilnějším Kingovým věcem, přesto tu nějaký ucházející základ byl, King se navíc podepsal i pod scénář a naštěstí od projektu odpadl původně angažovaný neumětel Eli Roth. Výsledek ale vypadá vizuálně levně, střih občas zahapruje, atmosféra žádná, aspoň, že se scénář snaží rozvíjet mytologii nakažených a tu a tam se blýskne nějakou hláškou. ()

Reklama

honajz2 

všechny recenze uživatele

Už ten začátek vypadal strašně. Vyspělejší a chytřejší verze Perryho z Klubu sráčů chodí někde po letišti, volá domů a je to strašná nuda, navíc hrozně špatně natočená a sestříhaná. Po 5 minutách najednou všem, co mají v ruce mobil, začne hrabat, křičí, vydávají nějaké pískavé zvuky a pak se z nich stanou zombie a ty útočí na všechny ostatní, které mobil neproměnil. A pořád je to hrozně špatně, neatmosféricky natočené. Týpek doběhne dolů do metra, kde potká spoustu lidí, které ale stejně nepoznáme, protože se spolu s dvěma chlapy rozhodne jít z metra pryč. A pořád je to hrozně špatně natočené a sestřihané. Tři chlapi jdou tunelem, z nichž jeden začne být sympaticky, ale přesně tenhle chlap okamžitě chcípne a tak nám dva chlapi pokračují dál, za´útočí na ně horda zombie vypadající jako průvod autistů, a potkají jednu ženskou. Všichni tři jsou strašně nezajímaví a nudní. A pořád je to hrozně špatně natočené a sestřihané. Tak nám ve třech jdou dál a dál, až dojdou do jedné školy, kde se všechna děcka a dospělí (kromě dvou, kteří jsou všichni nezajímaví), proměnili na zombie, ale bůhvíproč se válí na hromadě na Zemi a vypadají jak lidi z filmů Otty Mühla, akorát asi nejsou nazí. A protože stejně neví co s nimi, tak je pokropí benzínem, přejedou je a upálí. A tak jdou všichni vesele dál. A pořád je to hrozně špatně natočené a sestříhané. No, a v takovém tempu to pokračuje dál, nic zajímavého se tam nestane a furt je to nuda. Hrozně hloupě se to vyvíjí a konec to má taky blbý. Herecké obsazení je sice dobré, ale to je tak jediné, co je na tom filmu zajímavé. Rozhodně ale nemá smysl na to koukat. 1* ()

TERRORDROME 

všechny recenze uživatele

Nejaká diabolská frekvencia spôsobí že všetci ľudia s telefónom na uchu sa zbláznia a zmenia na roj zhypnotizovaných vraždiacich kvázi zombíkov. Úvodný masaker na letisku to poriadne nakopne, keď John Cusack s kulichom kľučkuje medzi rozbesnenými psychopatmi a v metre stretáva Samuela L. Jacksona. Ďalej sa dej začne točiť v kolovrátku, hrdinovia idú pustou krajinou/mestom/lesom, vždy niekoho stretnú a ten niekto o chvíľu zatrepe poltopánkami. Okrem opakujúcich sa príhod, začne byť problém aj s prílišným vykecávaním čo vystrkuje rohlíky. Najbizarnejšia scéna z filmu je určite tá kde "telefoňáci" spia na hromade počúvajúc nekonečnú slučku mr.Trolola, hrdinovia po nich jazdia postrekovacím autom, kropia benzínom a potom zapália! Bohužiaľ celá tá mystifikácia s apokalypsou vedie len do veľkého hovna v megastupídnom meditačnomrdnom finále, ktoré som pre zmenu nerozchodil ja. Mať to aspoň nejako zmysluplný koniec dám aj dve hviezdy. ()

elanius 

všechny recenze uživatele

(64/2016) / Celkom som sa aj na dvojku Cusack-Jackson tešil, vydržalo to asi len pol hodinku. Asi toľko trvá kým film odhalí to, že na niečo viac ako trochu lepší Asylum nemá. Nepresvedčivý komparz, príbeh na hlavu a tak ako vždy keď sa dej nemá kam posunúť, všetci začínajú kecať a mudrovať. Ale odporúčam vydržať až do konca a nenechať si ujsť záver, tak bizarné WTF sa nehľadá jednoducho. (3/10) ()

Galerie (44)

Zajímavosti (5)

  • Eli Roth mal pôvodne napísať scenár a režírovať film, avšak kvôli tvorivým nezhodám projekt opustil. (beso74)
  • Ve filmu je použita stejna píseň, "Ring my bell" jako v jiném postapokalyptickém filmu: Kniha přežití (2010). (SsgtJira)
  • Píseň, kterou vysílali ležící nemrtví na fotbalovém hřišti, byla píseň s názvem "I Am Glad, 'Cause I'm Finally Returning Back Home" nazpívaná ruským tenoristou Eduardem Chilem v roce 1976. Jelikož šlo o americký šlágr, sovětské úřady nedovolily píseň nazpívat s textem. Proto ji zazpíval jen vokalizovaně. Po umístění na Youtube se Eduard Chil stal fenoménem zvaným Pan Trololo. (Dinsberg)

Související novinky

Cusack a Jackson versus apokalypsa z mobilů

Cusack a Jackson versus apokalypsa z mobilů

06.11.2013

A opět tu máme adaptaci románu Stephena Kinga, tentokrát jednoho z jeho novějších kousků, apokalyptického hororu Cell (česky vyšlo jako Puls). Kniha vyšla v roce 2006 a od té doby se marně pokoušela… (více)

Reklama

Reklama