Režie:
Quentin TarantinoScénář:
Quentin TarantinoKamera:
Quentin TarantinoHrají:
Kurt Russell, Rosario Dawson, Mary Elizabeth Winstead, Tracie Thoms, Zoë Bell, Vanessa Ferlito, Rose McGowan, Sydney Tamiia Poitier, Jordan Ladd (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Kurt Russell jako vraždící maniak za volantem nezná slitování. Jungle Julia, nejlepší DJ ve městě, se dnes chystá pořádně to roztočit se dvěma kamarádkami. Sexy trojka vyráží na tah a přitahuje pohledy kolemjdoucích jako magnet. Mezi chlápky, co na ně mlsně civí, je i kaskadér Mike. Vyšumělý rebel pokrytý jizvami sleduje dámskou jízdu zpoza volantu svého bouráku. Zatímco se holky usazují v baru, Mike žhaví svou zbraň - nadupané kaskadérské auto - do životu nebezpečných otáček... (Palace Pictures)
(více)Videa (3)
Recenze (1 321)
Devadesát minut sáhodlouhých dialogů, ve kterých se holčiny trumfují v tom, kdo víckrát řekne "fuck" a bude se tvářit drsnějc. Jinými slovy totální nuda, ke které je potřeba zapíchnout kameru do písku a nechat herečky, aby se v současných reáliích (jsou tu mobily i Lindsay Lohan) tvářily jako že 70s neskončily a ony vážně věří tomu, co vypouštějí z pusy. Uff... kdyby se alespoň Kurt Russell se svým bourákem objevil víc než na pět minut čistého času. Pak bych mohl něco pochválit. Tohle už je vážně na palici, Quentine. Nechceš přejít k psaní knížek..? Pokud možno podpultových. :) Body za tu honičku, ale k čemu to, když trvá deset minut a předchází jí ukecaný balast zahleděný do sebe? (50%) ()
Cinefilie á la Tarantino. Death Proof, vyznání lásky k filmům a ženám, vzniklo nejspíš hlavně pro potěchu svého tvůrce. Že se mu nepodařilo nadchnout pro filmy svého srdce i diváky je smutné, ale bohužel logické. Kdo dnes zná Dirty Mary Crazy Larry nebo Vanishing Point? Komu to vadí? Oproti kratší verzi, jenž byla součástí grindhouseovského dvojprogramu, je přidáno několik scén, které s vyjímkou lap dancu nic zásadního nepřinášejí. 90 minut je exploitačnímu žánru přeci jen blíž. Tolik k slabším stránkám. Zbytek je nádherně stylová kombinace tarantinovských dialogů, fetišistických záběrů na krásné a (nebo) zajímavé ženské (u mě vedou jasně Rosario Dawson, Vanessa Ferlito (lap dance!), Rose McGowan - i když tmavovlasou ji mám radši - viz Planet Terror a pozoruhodná je rozhodně i Zoe Bell) a výtečných, poctivě staromódních automobilových honiček. A Kurt Russel vyloženě září. 90% P.S. Update po dvou letech: s každým dalším zhlédnutí lepší. A skvěle vybraná muzika neskutečně šlape. Jak to ten Quentin dělá, že mu filmy takhle zrají??? P.P.S. O další rok později pořád skvostné. Škoda, že to národ čsfd není schopen docenit. ()
Nuž, prvá polhodina ma bavila a očakával som, že zvyšok filmu ma bude baviť ešte viac. Čakal som poriadnu štýlovú jazdu. Dostal som však len kopu blbých kecov, pripadal som si ako keby som sa pozeral na kurín plný sliepok. Bol to síce pravdivý obraz komunikácie viacerých žien, ale aby to vypĺňalo tak veľkú časť filmu? Quentin, Quentin...Lee však bola krásna a konverzácia s Jasperom bola veľmi vtipná. Mo - mo - mo - motherfucker!!!45% ()
Tarantino - to je srdeční záležitost. Proto jsem ochoten přistoupit na hru ,,objevování detailů (zajímavostí) v každým kousku". Stará muzika, starý plakáty, starý neony, starej celuloid, (starej) mobilní telefon.... A že se řeči vedou o mrdu, vysrknutým banánovi atd. se taky nemá cenu rozepisovat. Bohužel, když to celý shrnu - trochu nuda. Ženský mám rád, ale skoro celej film poslouchat jejich kecy je (i na mě) únavný. Melou furt dokola to samý... (prostě ženský, no). Nevadí mně, že si z nás dělá prdel, ale to, že je to nudný. PŘÍBĚH: ** nebejt automobilovejch honiček ve finále, tak je to vo ničem./ HUMOR: *** u keců se moc nezasmějete, takže zbejvá zase jen ten černej humor. Není ho moc, ale potěší. Více než cokoliv jinýho./ AKCE: **** - ale jo, honičky (autama) jsou natočený parádně./ NAPĚTÍ: ** nevím, jestli si ukoušete nehty. Moje vydržely. Prostě mě tahle pocta ,,VŠEMU" nebere. Možná proto, že ne každý béčko mne přivádí v úžas. Tohle prostě není můj hrnek kafe... ()
Dlouhou dobu jsem se Grindhousu stranil. Tarantino a Rodriguez totiž nejsou režiséři pro mě, kde Tarantino vede, a o dost. Tenhle film je točený fanouškem klasické akce pro milovníky klasické akce, kde se kupodivu zase tolik té akce neurodí. Tarantino totiž doufá, že to dialogy zachrání a přitom právě dialogy, kde si ženský v hlavní roli, slepičí, koho kdy kde ošukaly, a jaká byla svině a byla na to hrdá, mě skutečně nebavilo. Přitom té skutečné akce tam bylo strašně málo, a to mě mrzelo, protože zrovna ta akce bylo to jediné, co se mi tam skutečně líbilo. To se musí nechat, že to Tarantino zvládl na výbornou, jinak je to ale strašná kravina, kde jsem na tu akci čekal jako na smilování, a to bych neměl. ()
Galerie (45)
Zajímavosti (81)
- Všimli jste si úvodní skladby v jukeboxu? Je to "Misirlou" od Dicka Dalea & His Del-Tones, kterou Tarantino slavně použil pod úvodními titulky Pulp Fiction: Historek z podsvětí (1994). (don corleone)
- Během scény na benzínce vidíme na titulních stránkách časopisů postavy ze seriálu Kriminálka Las Vegas (od r. 2000), z nějž Tarantino režíroval dva díly, a fotografie Kirsten Dunst z filmu Marie Antoinetta (2006), který režírovala Tarantinova kamarádka Sofia Coppola. (Reiniš)
- Náklady na výrobu byly zhruba 30 milionů amerických dolarů. (NIRO)
Reklama