Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Biografický snímek o dívce jménem Uschi Obermaier, která se ve svých šestnácti letech rozhodla chtít od života více, nežli jen poslušné čekání na něco, co samo nikdy nepřijde. Příběh začíná roku 1968 v Mnichově. Uschi dává sbohem rodině, využívá svého nadprůměrného vzhledu, prosazuje se jako fotomodelka a postupně se dostává přes hippies až k lidem z hudební branže (je blízkou mimojiné Micku Jaggerovi), aby nakonec podnikla cestu kolem světa, vdala se za německého generála v samém srdci Indie a svoji pouť ukončila v Mexiku. (Richie666)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (28)

Sofia 

všechny recenze uživatele

Bezesporu zajímavé téma (divoký život německé ikony 70. let Uschi Obermaier), ale bohužel průměrné zpracování typické pro německé filmy z posledních let. Všechny herecké výkony mi přišly jako pouhé karikatury, dialogy prázdné. Hlavní představitelka je sice nadpozemsky krásná, ale nervovala mě svým tónem hlasu a hysterickým výkonem (až po shlédnutí „making of“ na DVD jsem musela uznat, že byla fakt dobrá, protože skutečnou Uschi, která byla v dokumentu přítomna, ztvárnila do puntíku přesně). Pozitivně hodnotím hlavně soundtrack, který tomu celému dodal šťávu. ()

Angelopul 

všechny recenze uživatele

Pro mě bohužel zklamání. Čekal jsem, že z filmu bude více vyzařovat duch doby. Konec šedesátejch, Komuna, vše bylo velmi zjednodušeně a naivně podáno. Svobodný život, mejdany, odpor ku konzervativní společnosti, vše bylo vyobrazeno tak schématicky a slabě, že jsem tomu prostě nevěřil. Samotný Stouni byli zahraný tak bídně, že místy působili až směšně. Film chvilkama nudí, nemá spád. O samotné Uschi Obermaier nám toho moc nepoví, krom toho, že byla povrchní, docela pěkná a že s chlapama celkem zametala. Nedovíme se ale nic o tom CO na ni vlastně bylo. Chlapi které hlavní hrdinka na své cesté potká pak působí jako tupci, kteří sou z ní úplně paf, není nám ale jasné proč. Film sice má několik silnějších momentů, ke konci to začne do sebe trochu zapadat, je to ale bída. ()

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Uschi mně svým chováním přišla jako píča, na druhou stranu z mužského pokolení tam byl doslova zástup krétenů, takže si všichni mohli podat ruce, což tak udělali a nezůstalo jen u rukou. Film je vyzrálej a ke konci už mě Uši ani moc nesrala naopak cítil jsem její pomalé duševní dospívání. To není nic proti tomu o čem snila, to bylo i hezký, ale to její chování bylo fakt jak od "obyvatelky" stáje v jzd. Film doprávází velmi dobrá muzika u který mně došlo jak staršně daleko jsme se vzdálil v dnešním světě skutečný svobodě. ()

fragre 

všechny recenze uživatele

Celkem zábavný filmeček, taková novější forma starého pokleslého žánru, který v knižní podobě měl vždy podtitul à la Příběh konkubíny či Paměti rozkošnice. Samozřejmě je ten film zbytečně dlouhý. Na příběh lepé děvy, jejíž největší životní úspěchy jsou, že tělesně obcovala se dvěma roulingstouny a provdala se za „prince ze St. Pauli“, by stačila polovina stopáže. Ty prodlužované barvité scénky večírků a cestovatelských destinací začnou časem nudit, protože film natahují, ale neposunují. Občasná snaha o hloubku nějak neladí s celkově povrchním pojetím filmu. Herecké výkony jsou všelijaké, ale vynikají jistě ne, zvláště Keith Richards je zde za trapného blba. Ale aspoň nějaký náhled na hédonistickou tvář přelomu šedesátých a sedmdesátých let, kdy i „revolučnost“ byla spíše hra a marketingová strategie než názor. Nicméně, hlavní hrdinka je po fyzické stránce nepochybně pozoruhodný výtvor přírody, čímž myslím originál (v těch popisovaných letech) i představitelku (v době natáčení). ()

mat.ilda 

všechny recenze uživatele

"Já jsem Uschi, a ty seš až po uši v hovnech"... i tak by se dalo charakterizovat každé nové seznámení německé krásky se zástupci mužské populace šedesátých a sedmdesátých let :-) Ke kráse však dlužno přičíst sice povrchní, zato ničím nespoutatelnou osobnost, na níž neplatila lákadla, pro která by jiná vraždila - nenechala se strhnout nikam, kam sama nechtěla, toužila jen plynout životem, poznávat svět a přijímat všechny rozkoše, které může nabídnout - její téměř nepřetržitá nahota svědčí o přirozenosti těchto tužeb. Tři mezníky příběhu mají vzestupnou diváckou atraktivitu, začátek svobodného života v berlínské komuně vyznívá nepřirozeně a němečtí hippies jsou tak ještě o stupeň směšnější, než ti ostatní, "stounovská" etapa trpí vědomím zkarikovaného Keitha Richardse i Micka Jaggera, na jejichž představitelích je znát, že by se sami nejraději neviděli a konečná cesta kolem světa je pak nejatmosféričtější částí filmu, prodchnutá exotikou, svobodou i příchutí smrti... Za Natalii Avelon i Uschi Obermaier zvedám výše, než snímku přísluší. ()

Galerie (19)

Zajímavosti (1)

  • Titulní píseň Summer Wine nazpívali představitelka hlavní hrdinky - Natalia Avelon a Ville Valo. (Richie666)

Reklama

Reklama