Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Čtyři příběhy filmu tvoří mozaiku osudů několika manželských či partnerských dvojic, které v určitém zlomovém bodě života řeší otázky chtěného, nechtěného, vytouženého nebo zmařeného rodičovství. Záměrem scénáristky a režisérky Alice Nellis je ukázat pomocí souběžného vyprávění několika příběhů, že problém moderního rodičovství je širší a hlubší než konkrétní situace kterékoliv jednotlivé postavy. Domácí režisérka číslo jedna opět přichází s příběhem, který se může dotknout diváků bez ohledu na věk či postavení. Každý z vyprávěných příběhů o touze po dítěti, osudovém rozhodnutí, zda dítě mít či nemít nebo snaze vyrovnat se s nástrahami, které před nás život postavil, může být právě ten váš. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (244)

kombajn 

všechny recenze uživatele

Překvapivě se mi tohle líbilo víc než Tajnosti. Je to silná látka a je skvěle natočená, u filmu jsem se rozhodně nenudil a určitě mi nepřišel zdlouhavý. Alice Nellis umí pracovat s pocity a emocemi tak, jak nikdo jiný v ČR. Pro mě jednoznačně příjemné překvapení a po Ženách v pokušení již druhý (byť žánrově naprosto odlišný) dobrý český film v roce 2010! Naprosto uvěřitelné pozvolně plynoucí drama za života. (rozsáhlejší recenzi naleznete ZDE) ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Já si myslím, že lidé, kteří se ocitli v podobných situacích se v chování hlavních hrdinů našli. Na autencitě příběhu velmi příspívali vedlejší ruchy, tady opravdu klobouk dolů před zvukařem.Mnoho věcí bylo filmem ukázano, nejzajímavější se mě zdál hlavní příběh veteienáře Domanského a jeho ženy. Mám dojem, že zbylé příběhy tu existují, právě pro širší pojetí tohoto příběhu. V každém případě Alice Nellis udělala velmi vydařenou pocitovku. ()

Reklama

salalala 

všechny recenze uživatele

Dávám tři a to hned z několika důvodů. Alice Nellis si asi tentokrát naložila víc, než dokázala zvládnout. Ty čtyři příběhy jsou opravdu moc a bohužel minimálně dva působí úplně zbytečně a nedořešeně. Příběh dvou manželů, které hrají skuteční manželé Čapkovi, je suverénně nejlepší a možná mělo zůstat jen u něj. Jakkoli zajímavě a slibně vypadá příběh Zuzany Bydžovské, v tomhle filmu zůstává nevyužit a nijak se nerozvíjí a vypadá to jen tak, že tvůrci ho tam dali proto, aby se jeli potápět. Možná bych nechal ještě ten příběh těch Ukrajinců, ale rozhodně ta rovina s tou Issovou byla úplně zbytečná. Na druhou stranu Nellis potvrdila, že patří k nejlepším českým režisérům. Natočila to dobře a hlavně se pokusila o novou metodu natáčení, za což jí patří dík. Škoda ale, že tentokrát nezvládla scénář a je to opravdu škoda, protože to téma je hrozně zajímavé. No a o product placementu raději mluvit nebudu, i když to tady není tak hrozné. Přesto to chvilkami ruší. 60% ()

bourec 

všechny recenze uživatele

Moje chuť shlídnout a mapovat kvalitu veškerý hraný český kinematografie dostavá dost zabrat.Tohle je další příšerná nuda,a po včerejší promítačce skvělýho Habermannova mlýna,to vypadalo,že se pobliju.A.Nellis má nějakej hlubší problém,a pořád nám ty sračky cpe do našich hlav.A asi udělim stajně jako některejm zahraničním rejžům i Alici značku zákaz promítání a sledování,protože si ani nechci domejšlet,jaký hovno ještě může od ní přistát na mojí hlavě.Zatim metá pěkně.20% ()

blackrain 

všechny recenze uživatele

Film plný paradoxů, ze kterého mohlo být výborné psychologické drama, ale není. Je to jen obyčejná a nezáživná mozaika lidských osudu. Bohužel jsou všechny postavy v tomto filmu příliš ploché. Měla jsem velký problém se s některou vůbec stotožnit nebo nějakým způsobem sympatizovat. Nebyla jsem vtažená do děje. Přitom tady jde o velmi vážné téma a osudy, které napsal sám život. ()

Galerie (26)

Zajímavosti (8)

  • Filmová dcera Zuzany Bydžovské na začátku filmu odjíždí na lyžařský zájezd. Odjezd byl natáčen u Gymnázia Jana Keplera (GJK) v Parléřove ulici v Praze na Hradčanech. Toto gymnázium využila v minulosti pro natáčení také americká kapela Linkin Park, která zde v roce 2003 natočila videoklip ke skladbě Numb. (navabaca)
  • Režisérka hercům před natáčením nedala přečíst scénář, jen je seznámila s jejich postavami a vzájemnými vztahy. Přála si, aby se herci vyjadřovali vlastními slovy. (oje)
  • Zuzana Bydžovská získala Českého lva za nejlepší ženský výkon v hlavní roli. (M.B)

Reklama

Reklama