Reklama

Reklama

Děj filmu nás zavede do blíže nejmenovaného studia se všemi typickými postavičkami tohoto světa rychloobrátkové zábavy. Mladí začínající herci se tu potkávají s neskutečně prudivými hereckými legendami, režisér přicházející se svými nápady naráží na lokty ostré producentky, která sleduje vlastní zájmy, technici tu a tam něco pokazí a vše by běželo ve svých obvyklých zajetých kolejích, kdyby režisér Tomáš, hlavní postava filmu, nepřišel s odvážným nápadem. Aby zvedl sledovanost seriálu, vloží do děje postavu, která je inspirována reálnou postavou lobbisty - mafiána. Tím sice probudí diváky z letargie a sledovanost jen kvete, to ovšem neujde pozornosti ani samotného mafiána, který se v seriálu pozná a začne se po svém způsobu ozývat. Tomáš se pomalu, ale jistě, začíná ocitat ve velkých problémech. (A-Company CZ)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (157)

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Film působí, jako by byl rozdělen na dvě půlky. První půlka má nějaký děj, druhá se zase více věnuje jiné věci. Scénář je navíc příšerný a nebýt několika úsměvných scén, asi bych se unudil. Celá řada věcí a postav je jako by nedotažená do konce. Jako nakousnuté a posléze odhozené jablko. A taky celá řada vtipů je zkažena tím, že místo, aby se nechali doznít, postava ještě něco řekne a tím celé to "vtipno" zkazí. Konec bych snad ani nekomentoval. Opět nedotažená nedořešená věc z pohledu diváka. Způsob jakým byl zlikvidován pomocník mafiána už nebyl ani vtipný a mafián si prostě odkráčí. Už jsem to mnohokrát zmiňoval a rád se budu opakovat. Docela by mě zajímalo, kde se na podobné blábolnaté filmy berou peníze a jak je možné, že nikomu nevadí, že jsou podobné filmy prodělečné. Reklamy na mnohé produkty, které vlastně zapadají do děje natáčení seriálu, byly také dost ubohé. Prostě přehnané. Hodně, hodně nepovedený film, který má se skutečnou komedií společného jen málo. ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Troškovina bez Trošky. 1) Hry Antonína Procházky jsou klasické plytké konverzačky, které spolehlivě plní sály divadel a divák se může spolehnout, že do deseti minut po skončení zapomene, o čem to bylo. Scénáristé hru poupravili a vznikla nová troškovina. 2) Úsměvné je, že film používá přesně ty postupy, ze kterých si dělá legraci. Celý satirický efekt tak jde trochu do kopru. ()

Reklama

Lachtaan 

všechny recenze uživatele

Ano, je to prachobyčejná romanticky nadchnutá komedie z laciné produkce televize Prima, ale snaží se zaujmout tak netradičním prostředím, až mi vlastně nikterak nevadila. Mádl se už objevil v lepších filmech, s krásnou slovenskou múzou Horváthovou mu to ale svědčilo jako se snad žádnou jinou partnerkou z předešlých komedií. Stačilo vidět jednou, netřeba ovšem shazovat do podhodnocených čísel. ()

suzanne1997 

všechny recenze uživatele

Docela obstojná česká komedie, od které se nedá nic moc očekávat. Film to byl dobře udělaný, ale právě ta komediální část zde byla jen velmi úzce zastoupena. Líbila se mi ta zápletka se Šnečkem, kdy mne vývoj událostí naprosto ohromil, nejde napsat, co se mi nelíbilo, snad jen, že film mohl být víc svižnější, pokud se to takto dá pojmenovat, protože se šíleně táhl. Film doporučuji nenáročnému divákovi jako jednu z těch lepších českých komedií. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Poslední část filmu už byla střelená a nelogická až moc, do té doby to šlo. Film je natočen na motivy stejnojmenné divadelní hry Antonína Procházky, leč odklání se od ní (což se dá pochopit), zachovává si ale v mnoha ohledech divadelní dikci a ztřeštěnost, což ve filmu nefunguje. Navíc linku s režisérem, který chce točit opravdové umění, nežeru tvůrcům kvůli tomu, že nám v příběhu číslo dvě představují produkty, aby fungovaly i v příběhu číslo jedna. Tím sami sebe shazují a podceňují diváka. Škoda. ()

Galerie (29)

Zajímavosti (4)

  • Vesnice, ve které se Tomáš (Jiří Mádl) jako svědek schovává, se natáčela v Beskydech. Konkrétně ve skanzenu, ve městě Rožnov pod Radhoštěm. Film se natáčel také v Praze, Řevnicích, na zámku Jablonná a slovenské vesnici Vlkolínec, která je památkovou rezervací lidové architektury a památkou UNESCO. (sibuk)
  • Na začátku milostné scény (cca 60. minuta) shodí Hrobský (Jiří Mádl) zády figurínu. Je vidět, že figurína má šálu jdoucí vepředu jen na jedné straně, z pohledu kamery vlevo. Padá až za stůl se šicím strojem. Na konci scény je ale figurína opřená více zpříma a šála jde vpředu také na pravé straně. Na konci scény se navíc sáček s nitěmi posunul více vlevo a zakrývá větší část šicího stroje. (Jarek572)

Reklama

Reklama