Režie:
James WatkinsScénář:
Jane GoldmanKamera:
Tim Maurice-JonesHudba:
Marco BeltramiHrají:
Daniel Radcliffe, Ciarán Hinds, Janet McTeer, Liz White, Roger Allam, Sophie Stuckey, Shaun Dooley, David Burke, Jessica Raine, Mary Stockley, Alisa Chazanova (více)VOD (1)
Obsahy(3)
Snímek na motivy klasického duchařského příběhu vypráví příběh Arthura Kippse (Daniel Radcliffe), právníka, který je nucen opustit svého malého syna a odcestovat do odlehlé vesnice, aby zde vyřídil právní záležitosti související s nedávno zesnulým majitelem rezidence Eel Marsh House. Kipps, který o samotě pracuje v tomto starém sídle, začíná odhalovat místní krutá a znepokojivá tajemství a jeho obavy se dále stupňují poté, co zjistí, že místní děti za záhadných okolností umírají. Když pomstychtivá žena v černém začne ohrožovat i jeho nejbližší, je Kipps nucen hledat způsob, jakým vražedný kruh přerušit. (oficiální text distributora)
(více)Videa (27)
Recenze (1 396)
Historicky duchariny mam rad a tenhle patri k tem lepsim, ale zase precejen par problemu tu je. Pribeh jede vicemene v klasickejch predvidatelnejch kolejich, vysvetleni o co tu jde taky neni buhvijaky a zaver je lehce stupidni. Ale zase to vynahrazuje solidne hrajici Radcliffe a hlavne perfektni atmosfera s par solidnima lekackama, vicemene od zacatku do konce obstojne napinavy a vizualne moc pekny. Celkove jsem sice spokojenej, ale furt to bohuzel neni na vic nez lepsi 3*. ()
Konec zamrazí. Výborná práce se stínem, světlem a zvukovými ruchy, které jsou základem lekaček (takže sound dejte na vyšší level). Nevím jestli je to náhoda, ale opět jsem se nejvíce lekl ve scéně s vránou, tak jako v Messengers. Woman in Black je obalený v slušným hororým kabátu, kterému stačí malinko k nadprůměrnosti v tomhle subžánru. ()
Takmer prvú polovicu filmu nenasvedčovalo nič tomu, že by si tento film s mega reklamou zaslúžil viac ako čo len jednu *. Poskakujúce keramické hračky na strunke mi pocit strachu či napätia nepripravili. Rozhodne je pre mňa väčším hororom nájsť parkovacie miesto v Bojniciach. V druhej polovici sa dej a aj mysterióznosť príbehu rozhodne zlepšili a len z ľútosťou musím dodať, že nebyť toho "šťastného konca" mohlo byť o jednu hviezdičku viac. Bohužiaľ sa režisér rozhodol pre namočený keksík v mliečku. Ukončenie tohto snímku sa pre mňa stalo tŕňom v oku. Strašne ľahko sa to nakúslo a prehltlo. Škoda, preškoda - 60%. ()
Mlha houstne, voda stoupá, mrtvé tváře vykukují zpoza keřů a zvuk houpacího křesla mi ve vzpomínkách přivádí husí kůži i na místa, o kterých se nemluví. Daniel Radcliffe hraje velmi strhujícím způsobem a vstříc všem jeho odpůrcům jsem se musel od začátku usmívat, že Arthura ztvárňuje pojetím, které na Harryho nedává snad ani vzpomenout. S jízdami vlakem na místa plná duchů si sice pokoj nedal, ale Skoro Bezhlavého Nicka nečekejte. Dokud se v pozadí otáčí neznámá silueta, je všechno příjemně mrazivé, ale když se v okně objeví tvář nebo na skle otisk, stahoval se mi žaludek do nepříjemně malých rozměrů. Ženu v černém tak nejvíce svazuje relativně okoukaná dějová premisa, která v závěru stojí před těžkou volbou. Zda přinést happyend, který může být považován za klišé nebo přitvrdit varhanní muziku a čelit riziku přepáleného konce. Jak to dopadlo, se musí divák přesvědčit sám, ale film jako celek i díky opravdu nečekaně působivým momentům a pocitu "jestli se do toho baráku vrátíš, tak to hned vypnu" s přehledem obstál. ()
Poctivý staromódní horor s atmosférou, která je tak hustá jako mlha, jež v něm halí kdeco a straší kdekoho. Žádné nechutnosti, jen napětí, lekaček není tolik, aby se jich člověk přejedl, a působivých scén dost a dost - ta s vytahováním kočáru jasně nejlepší. Snad jen Daniel Radcliffe se mi zdál pro hlavní roli příliš mladý - kdyby jeho synkovi bylo o pár let méně, bylo by to přirozenější a uvěřitelnější. ()
Galerie (80)
Zajímavosti (21)
- Daniel Radcliffe (Arthur Kipps) a Ciarán Hinds (Sam Daily) se setkali již ve filmu Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011). (Illuminare)
- Severoamerické tržby filmu byly 54,3 mil. amerických dolarů, celosvětové 129 milionů. (NIRO)
- Hrací skříňky a mechanické hračky, které se objevily v dětském pokoji, jsou původní kousky z 19. století. Nejedná se o repliky, produkci je zapůjčil sběratel. (Nine)
Reklama