VOD (5)
Obsahy(1)
Příběh 3D filmu, natočeného pomocí počítačové animace podle původního scénáře, sleduje osudy Emmeta, obyčejné, pravidel dbalé a dokonale průměrné mini-figurky LEGO, která je omylem považována za nejvýjimečnější osobu, která jediná může zachránit svět. Je odveden do společenstva cizinců, kteří se vydali na velkolepou výpravu proti zlému tyranovi. Emmet je na takovou cestu až k popukání zoufale nepřipraven. (Warner Bros. CZ)
(více)Videa (22)
Recenze (1 054)
Nečekala jsem, že by tento animák přinesl něco víc než mnoho ostatních podobných filmů, které každý rok dorazí do kin, aby pobavily především ty nejmladší diváky. Na první pohled to na mě zkrátka dělalo dojem průměrného animovaného filmu. Spletla jsem se. Tomuto filmu se totiž s přehledem daří být poměrně originální a vtipný, a to největší překvapení přijde na konci. Ani trochu jsem to nečekala, ale líbilo se mi to, protože nejenomže najednou všechno do sebe krásně zapadne (jako kostičky Lega :)), ale úzce to souvisí s myšlenkou hry a kreativity, kterou Lego představuje. Takový konec prostě filmu slušel a povýšil ho na vyšší úroveň. Rozhodně to proto není pouze film pro děti, ale i pro dospělé s duší dítěte, kteří jsou schopni podobnou myšlenku ocenit. ~(4,0★)~ ()
Prezentácia filmových trademarkov Warner Bros. vo svete značky kráľa stavebníc. Naj-product-placementový film všetkých čias (keď nepočítame Logoramu), skrývajúci sa za rodinnú zábavu. Zoberiete do mulťáku decká, za majlant im prikúpite popcorn a cestou domov utratíte zbytok peňaženky v predajni Lega. Zopár cool vtipov a dôkladné technické spracovanie, ale tí roboticky rozpohybovaní panáčikovia nie sú o nič živší než primitívne nagrafikovaní Cartman s Kennym. A záverečné prekvapenie s "veľkou myšlienkou" nezmyselné. ()
Doporučuju zajít ve Slováči v angličtině. Každopádně největší překvapení a film, který mě po dlouhé době nabil trochou té dobré nálady. Nechápu, komu je to určeno - děti to nemají šanci pochopit a dospělí se můžou cítit hloupě vyrazit, každopádně je ale tahle sympatická satira překvapivě silná, místy nečekaně tvrdá a hlavně promyšlená. Navíc popkulturní odkazy mi po dlouhé době nepřišly otravné a nucené, ale opravtu zábavné. 85 % ()
║Rozpočet $60miliónov║Tržby USA $257,760,692║Tržby Celosvetovo $468,760,692▐ Tržby za predaj Blu-ray v USA $66,831,319 //počet predaných kusov 1,698,860║ Tržby za predaj DVD v USA $50,302,527 //počet predaných kusov 3,423,483║ tak v prvom rade treba uznať že nápaditosť v tomto počine nepozná hraníc, využiteľnosť námetu takmer dosiahla úrovne prepracovanosti takej ako tomu bolo vo svete hračiek Toy Story(čo považujem za akýkoľvek vrchol animačnej a príbehovej tvorby), troška na škodu ale je že nie každý nápad, uletenosť, frk je dotiahnutý k dokonalosti, lebo je citeľné že tvorcovia si ukúsli až priveľké sústo na to aby to strávili, miestami to je až prílišná smršť, ktorá nie je usledovateľná, či že až neprehľadná, občas sa tam stráca aj dabing, čo nechcene uberá na kráse, záver je veľmi príjemný a ani Will Ferrell tam moc nevadí, nie je úplne dokonalé ale ináč spokojnosť /videl v kine: 75%/ ()
Pecka, kterou hned řadím mezi klasiku jako SOUTH PARK: PEKLO NA ZEMI nebo ÚŽASŇÁKOVI. Svižné, nápadité, vtipné. V akčních scénách možná až příliš zběsilé, ale vzpomínky na dětská léta strávená se stavebnicí (v mém případě náhražkou LEGA jménem CHEVA) spolehlivě oprášeny. Super závěrečná tečka s Duplem! ()
Galerie (67)
Photo © Warner Bros. Pictures
![LEGO® příběh - Z filmu](http://image.pmgstatic.com/cache/resized/w663/files/images/film/photos/158/635/158635922_67620a.png)
Zajímavosti (49)
- Medzi 13. a 14. minútou filmu Lucy (Elizabeth Banks) podá Emmetovi (Chris Pratt) ruku a popritom povie: "Poď so mnou, ak chceš žiť." Gesto aj výrok odkazuje na film Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991). (emdvojka)
- Lord Business (Will Ferrell) je prezidentem společnosti Octan. Jde o smyšlenou značku sítě čerpacích stanic, která se poprvé objevila roku 1992 a od té doby se stala součástí mnoha setů LEGO. (HellFire)
- Film bol inšpirovaný stovkami krátkych filmov, ktoré ľudia uverejnili na YouTube. (figliar)
Reklama