Režie:
Philippe LabroScénář:
Philippe LabroKamera:
Jean PenzerHudba:
Michel ColombierHrají:
Jean-Paul Belmondo, Bruno Cremer, Jean Négroni, Patrick Fierry, Maurice Auzel, Claude Brosset, Jacques Destoop, Marc Lamole, Jean-Pierre Jorris (více)Obsahy(1)
Stopař je nájemný žoldák, tzv. Lovec hlav, který za peníze likviduje zločince, na něž policie nestačí. Po splnění úkolu vždy jen oznámí: „Vymalováno, uklizeno.“ Svým způsobem stojí na straně zákona, avšak policie dává od něho a od jeho metod ruce pryč. Nyní stojí Lovec před mimořádně těžkým úkolem – má vypátrat a zlikvidovat nepolapitelného zločince Francie, zvaného Jestřáb, který při svých loupežích vraždí svědky i ty, jež při svých zločinech využívá. Najde bezprizorního mladíka, přemluví ho k přepadení klenotnictví a pak zastřelí všechny svědky. Policie nezná Jestřábovu totožnost a její poslední nadějí je Lovec hlav. (Česká televize)
(více)Videa (2)
Recenze (207)
,,Musel jste střílet?" ,,Zabíjím všechny svědky.",,Polk." Příjemná kriminálka, místy docela syrová. Jestřáb se zbavuje svědků vskutku nekompromisně bez hnutí brvou. Chvílemi ztrácel film trochu tempo, ale v závěru ho rychle nabral. Mrtvol požehnaně a závěr potěšil. Vynikající hudba a v dabingu překvapivě ani Tříska ani Krampol, ale Moravec...taky dobrý. ()
Já bych si tedy s dovolením na počest Lovce hlav jednu malou rachejtli pro radost vystřelila. Ono totiž díky za takové filmy, s ohledem na to, co je člověk kolikrát nucen shlédnout z novější produkce. Stará dobrá Francie a Bebel... "1. lekce: Nepodávej ruku tomu, koho neznáš... A neobracej se zády... Lekce číslo 3: Na nic se neptej..." ()
Hlavní dějové linii je věnováno poměrně málo prostoru. Všude jinde by to byl zásadní problém, ale ne tady, ne ve filmu, kde se hlavní role chopil Bebel. Styl, jakým se Stopař prostřílí do samotného finále, je naprosto odzbrojující. To, jak s potutelným úsměvem na tváři a s brokovnicí v ruce kosí jednoho banditu za druhým prostě funguje! Vše ještě podtrhne velmi dobrá hudba, která ve správnou chvíli vhodně zdůrazní vážnost okamžiku a tudíž napětí z některejch scén doslova chčije. Kriminálka jak má být! ()
"Koko...zabíjim každýho svědka!"Silné čtyři.Tu pátou nedám jen proto že film ve prostřed strašně odběhne od hlavní roviny a řeší něco jiného.Co si budem povídat ale Bruno Cremer se svym tlumičem o velikosti vepřovýho jelita je přecijenom o něco zajímavější než druhá kauza s útěky a odpornym panem Sallicetim.Ale "parkoviště Goméz" je fajn. ()
Taková žánrová klasika, povinná pro každého, kdo má rád francouzské krimi sedmdesátých let. Děj je sice mírně natažený, ale přesto nepostrádá dynamiku a navíc příběh není zatěžován nějakými postraními detaily. Jednoduchá přímá cesta k cíli, kde je od začátku jasné, že v cílové rovince si to rozdaji Belmondo a Bruno Cremer. Fajn podívaná. ()
Galerie (11)
Zajímavosti (5)
- Ve chvíli, kdy Stopař (Jean-Paul Belmondo) pomůže vězňovi k útěku, schovávají se v cisterně s vínem. Když však cisternu opustí, jsou oba suší a čistí. (AllShallFall)
- Vrah (Bruno Cremer) dává svým kumpánům přezdívku Koko. Přezdívka údajně napadla režiséra poté, co cosi vysvětloval štábu a přikusoval svačinu, u čehož se zakoktal. Smyčka byla poté použita do filmu. (Arnost.Dadak)
- Natáčanie filmu prebiehalo v holandskom meste Vlaardingen, francúzskych obciach Le Barcarès, Le Barcarès, Carrières sur seine a v Paríži. (dyfur)
Reklama