Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Vraždu přítele nelze jen oplakat, pravý muž ji musí pomstít... Komisař Stan se společně se svým přítelem, inspektorem Simonem rozhodnou jednou provždy skoncovat s policejní kariérou. Chtějí koupit hotel a usadit se na pobřeží slunných Antil. Jako obvykle jdou zakončit pracovní den do své oblíbené vinárny. A tam během jediného okamžiku, kdy je inspektor Simon náhle brutálně zastřelen bezohledným zabijákem, jejich sen o společné budoucnosti končí. Stan se znovu smiřuje s policejní prací s jediným cílem, najít vraha svého přítele. Ale co s malým Simonovým synem, přece nepůjde do dětského domova… (Česká televize)

(více)

Videa (2)

TV spot 2

Recenze (221)

Skleena 

všechny recenze uživatele

He, co to? 76%? Vážně? Zbožňuju "Profesionála", mám rád "Dobrodruha"... a i většinu ostatních Belmondových hrdinů. Mají vtip, nechybí tam poctivá akce a super drsný hlášky i krásný ženský... ale tohle... to byl prostě blábol. Začátek se smrtí kolegy ústředního hrdiny postrádal jakoukoliv známku alespoň náznaku emocí, Belmondo není nikterak přesvědčivý ani v roli sukničkáře, ani policisty, nebo nedejbože náhradního opatrovníka malého dítěte - ne, že by to musela být nutně chyba herce, ono se s tím scénářem asi moc vykouzlit nedalo. Muzika je nevýrazná a možná spíš rušivá... Ano - mám Jean Paula rád a možná jen proto jsem film dokoukal až do konce. Ale přestřelit kvůli tomu naprosto neopodstatněně hodnocení jako většina těch superlativy sršících komentářů tady v horních bodových pozicích tedy nehodlám. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Pro mne neskutečná nuda a klišé na klišé. Žádný nadhled, žádné hlášky, a Belmondo nemá na to, aby hrál jenom tvrďáka. Už úvodní scéna pod titulky o mnohém svědčí, protože celý záběr je na Belmonda, jak v autě během jízdy kouří doutník, neřídí, a jeho obličej nedokáže hrát s nějakou mimikou, vypadá spíše jako škleb. Chvílemi neví, jak se tvářit. Prostě role drsného poldy, pokud to není mírně parodické jako třeba v Policajt nebo rošťák, pro něho není. Pak trvá neskutečnou věčnost, než dojde k tomu, co se dá očekávat od chvíle, kdy začnou mluvit o odchodu od policie na ostrov - a aby se tak stalo, musí následovat řetěz pitomých scenáristických berliček (jé, hele, nějaký zločinec je zrovna akorát ve stejném baru, co my - jé, hele, je tu náhodou i náš informátor - jé, hele, zločinec je drsoň, tak otevřu dveře hajzlu a počkám pár vteřin, až začne střílet on, co bych já, zkušený polda střílel, že?). A tak to pokračuje i během pátrání, kdy stopy přicházejí nahodile, nebo jsou z někoho vymláceny, a my si odškrtáváme jednu položku předem daného seznamu pro podobný film za druhou. Film bez duše, bez nálady, bez nadhledu, bez invence, nejspíš na kapra. ()

Reklama

prezdivaka 

všechny recenze uživatele

Je smutné vidět, že stačí oblíbený herec a vetšina diváků propuká v nadšení. Ten film je doslova příšerný. Už od začátku, kdy se chová při zatýkání s kolegou jako diletant a když ho vyruší informátor, dívá se za ním, dokud mu gangster nezmizí. pak na něj vystřelí, když uniká v autě a to nesmyslně začne hořet. Správně mělo vybuchnout :-) ale to by byl konec moc brzy. Pak záplava klišé pokračuje malým synkem po mrtvém kolegovi. Belmondo má doma všude jejich fotky. Kluk se ho až po několika letech najednou zeptá, jaký byl vlastně táta. ()

Ivoshek 

všechny recenze uživatele

Belmondo jako stárnoucí polda, který neodejde do důchodu, dokud nepomství vraždu svého parťáka. Metody, které vedou k cíli, jsou rozhodně hodně hrubé, řekl bych až "dirtyharryovské". Ale na hrubý pytel, hrubá záplata. :-))) Kromě toho, že se hlavní hrdina stará o sirotka po mrtvém kolegovi, není námět až tak inovativní. Což ale nijak zvlášť nevadí, protože Belmondovo charisma z filmu stejně dělá skvost. Asi nejdrsnější Belmondův film, kde musel temné atmosféře ustoupit jinak obvyklý humor. Filmový důkaz, že hard-core krimi umějí točit i v Evropě. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Absolútne tuctová zameniteľná francúzska krimi. Šablónovitý scenár, drsný Belmondo, prestrelky v Paríži, proste stávka na divácku istotu. Film je charakteristický tasením zbraní ako vo westernoch, rozdávaním belmondových rán, množstvom áut a peknými ženskými. Má ale solídne tempo, genius loci Paríža a Belmonda. O čo ide, mi bolo šumafuk. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (5)

  • Soundtrack k filmu vydalo hudební vydavatelství Polydor Records na LP a kazetě. Kromě hudby britského skladatele Dannyho Schoggera obsahuje dvě písně v podání Carlos Sotto Mayor (Eva). (sator)
  • Natáčanie snímky prebiehalo na mnohých miestach vo francúzskej metropole Paríž. (dyfur)

Reklama

Reklama