Reklama

Reklama

Tony Arzenta

  • Itálie Tony Arzenta (více)

VOD (1)

Rozhodnutí mafiánského nájemného vraha Tonyho Arzenty (Alain Delon) pověsit kvůli rodině svou práci na hřebík má za následek krvavou tragédii. Šéfové se totiž pokusí přivést zabijáka k rozumu tím, že brutálně zavraždí jeho manželku a dítě. Tony Arzenta (Alain Delon) je víc než jen obyčejný nájemný vrah. Je to jeden z nejlepších profesionálních zabijáků, jaké má mafie ve svých řadách. Ta si cení hlavně jeho výjimečných schopností, odvahy i neochvějné loajality. Tony se však jednoho dne rozhodne se svou prací seknout. Chce začít nový život, trávit víc času s milovanou ženou a synem, kterého zbožňuje nade vše. Mafie si ale nemůže dovolit nechat Tonyho odejít. Ví toho příliš mnoho. A nyní ohrožuje její bezpečnost. Jediný způsob, jak by se mohl z osidel mafie dostat, je nohama napřed... (Cinemax)

(více)

Recenze (49)

Rosalinda 

všechny recenze uživatele

"Tony, varuji tě, spravedlnost přenech bohu. Nesnaž se dělat jeho práci. Boží hněv je mnohem větší než tvůj a stejně tak jeho odplata." Svatá pravda, na kterou ale Tony Arzenta pochopitelně neslyší a tak se film podbarvený lahůdkovou hudbou bez jediného hluchého místa střídavě rychlým a pomalým tempem žene k logickéhu, ale i přes to překvapivému konci. Arzenta své protivníky kosí se sladkou urputností a nejde mu snad nedržet palce přes veškerou brutálnost, se kterou tak činí. Nádherná úvodní písnička Ornelli Vanoni, perfektní kamera, skvělý Delon s tradičně zdánlivě bezemoční tváří plnou emocí. Příjemně neukecaný syrový film, kterým si režisér Tessari nahodil laťku hodně vysoko. Angličtina v tomto případě filmu narozdíl od francouzského dabingu sedí (a to i přes to, že upřednostňuji většinou FJ před AJ, o originálu nemluvě... samozřejmě, ale ten jsem neměla možnost zhlédnout). Alaina Delona jsem už viděla v hodně italských filmech, takže mě jeho trochu netradiční role "krapet studenějšího" Siciliána nijak nepřekvapuje, ani neruší. A i ostatní byli perfektní. Vidím jen jedinou drobnou chybičku, a to v závěrečných titulkách, ve kterých nám překřtili ctěného pana Mozarta z Amadea na Amedea, ale vem to čert. Zkrátka další skvělý film, na který se určitě ještě podívám a ráda. "Když je rozhodnuto, je rozhodnuto." ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Zápletka classico. Nájemný vrah chce do penze, zaměstnavatel o tom nechce ani slyšet. Stačí jedno nedorozumění a pracovní náplní se stává vendeta.. Nápadité záběry, ostré automobilové honičky, příkras zbavené výjevy násilí (třeba když si zfetovaní makaróni s autogenem přijdou zablbnout na vrakoviště). Nekompromisností protkaný oldschool, kde se Arzentem systematicky tráví krysy, aby nakonec přišla tenzí naplněná scéna v kostele a ryze delonovské finále na jeho schodech.. ()

Reklama

andrii 

všechny recenze uživatele

Krev krví. Vlastní rukou, revolverem. Jeden po druhém. Přál si poznat tu krásu volnosti, přetavit zámek na kleci, leč kulka a tzv. přítel byli rychlejší. Nejvzácnější poklad mu vzali, srdce rozřezali, teď stínat bude jejich hlavy. Rodinný krb zahalen černým závojem. Pohleďte mi do očí, zavátých žalem. Pln neviditelného hněvu prodírá se osaměním, proráží smutek zbraní. Alain Delon a jeho sólo velké zabíjení. Neživá má přítomnost, umrtvím vaši budoucnost. Já, likvidátor, v profesionální zbroji. Vylidním tu organizovanou bárku. Ale proč svatební den, na mě zaškaredil se jen? ()

špaček421 

všechny recenze uživatele

Napínavá gangsterka od začátku do konce. Bylo sice zvláštní vidět Alaina Delona v italském filmu a ještě s anglickým dabingem, ale dalo se zvyknout. I když Delon mi na Itala moc neseděl, na to je moc klidnej. Jinak film je zpočátku úplně typická gangsterka, honičky, přestřelky, některé věci člověk tak nějak podvědomě čeká, že se stanou, jenže postupem času se film změní v čím dál originálnější (a pěkně brutální) jízdu. Konec pak zcela vyrazí dech (i když že to dopadne jinak, jsem si nemyslel). Docela zajímavá byla Ferriova hudba. ()

Martin741 

všechny recenze uživatele

Asi najlepsie polizzioteschi, ktore som doposial videl.A dalsi klasicky dokaz, preco mylujem taliansku kinematografiu. Priamy tah na branku od zaciatku, minimalne odbocky, vyborni herci ako Delon /Skorpion 1973, Dva muzi ve meste, Sicilsky Klan/ a Richard Conte s Carlou Gravinou zabezpecuju plnohodnotny filmarsky zazitok. Plus k nim aj Claudio Ruffini /Suda a Licha, Policajt v Africe a Dva Vytecnici/. Reziser Duccio Tessari natocil vskutku genialnu gangsterku, ktora ma vsetky atributy kvalitnej filmariny /strih, scenar, kamera, herecke vykony najde sa aj strhujucejsie tempo, ktore sa opat na chvilu uvolni/. Plus su tu klasicke atributy polizzioteschi filmov ako brutalne prestrelky, autonahanacky a vyborna atmosfera + nasilie. Teda osobne neznasam nasilie, ale ked si mam vybrat medzi zbabelostou a nasilim, vyberiem si nasilie. Jo a este jedna vec : vypada to tak, ze suhlasim s Karlosom80, ale cestne vyhlasujem, ze medzi nami nic nie je /a ani nebude/ a ze u mna je to konspiratorsky picus : 95 % ()

Galerie (20)

Reklama

Reklama