Reklama

Reklama

Až po uši - Série 1

(série)
Česko, 2014, 7 h 35 min (Minutáž: 35 min)

Režie:

Jan Hřebejk

Kamera:

Asen Šopov

Hrají:

Aňa Geislerová, Jiří Havelka, Jitka Čvančarová, Hynek Čermák, Anna Polívková, Radek Holub, Jana Kolesárová, Jana Švandová, Lenka Krobotová, Jaromír Hanzlík (více)
(další profese)

VOD (1)

Epizody(13)

Recenze (31)

Mertax 

všechny recenze uživatele

Po všech stránkách nezdařilý, mizerný a hlavně vnitřně nesoudržný seriál, jehož největší slabinou je scénář. Bodově: Příšerně kožené dialogy, kdy si postavy ihned oznamují, že se jim změnil hodnotový žebříček. Nelogičnosti (scéna s Polívkovou ve tmě na lodi). Nenavazující díly, kdy spolu protagonisti najednou nechtějí už chodit, nebo spolu chodí a vykají si. Nesmyslné zápletky jako vyzrazení falešného potratu, a to bez vysvětlení, načrtnutí jakékoli motivace. Podivné time-lapses noční Prahy a příšerné zrychlovačky jak z nepovedené grotesky. A co mají být ta neustálá zavěšování zvonícího telefonu místo vypnutí zvuku, jak kdyby postavy byly po lobotomii? ()

hansel97 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Za mě je to díky obsazení trochu guilty pleasure, přestože cítím, že to není žádný seriálový skvost, co se týče scénáře. Ale první série mě celkem chytla za srdce a rozhodně má své silné momenty i přes předvídatelné dějové linky. Postavy se hezky prolínají a není to nějak kýčovité i přes telenovelový námět. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Ty vztahy! Navždy vděčné téma si vzal do rukou Jan Hřebejk a v duchu „s kvalitním scénářem pořád umí“ natočil příjemný seriál, který sympaticky rozehrál v několika liniích. V tom mu naštěstí pomáhají znamenité herecké výkony většiny představitelů. Postupně jsme se velmi dobře zorientovali v typickém mišmaši vztahů, kdy ten miluje toho, jenže ten spí s tím, ač ví, že je zadaný/ženatý. Hrdinové zdaleka neřeší nic zásadního, jen kloužeme hezky po povrchu. Ze začátku je to takový katalogový svět – všichni jsou načechraní, vymódění, mají luxusní kanceláře a bejváky. A jejich trable jsou vesměs citové a nijak zásadní. V druhé polovině série se to ovšem zásadně zlomilo. Dějové linky mezi sebou začaly kouzelně rezonovat, náramně těší sarkastický trojúhelník Geislerová-Havelka-Krobotová, sukničkář Čermák a tajemná celebrita Polívková. A rovněž i poměrně „napínavá“ hra mezi Kolesárovou a Čvančarovou. Jana Švandová utápějící stesk po dávné slávě v alkoholu také slušná. Praha má díky Hřebejkovi (samozřejmě i sobě samotné) svůj nepopiratelný půvab. Kameru posílal do malebných pražských uliček, kavárniček a do okolí Vltavy. Poslední díly jsem opravdu zhltnul s chutí. Co víc si přát? ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Kam se poděl ten HBO touch? Aha, do pobočky Europe. No, je otřesné, nakolik to šustí papírem a herecky je to naprosto nedohrané. A to jsem se těšila. Vlastně na všechno, na Aňu, pražské lokace. Ale místo scénáře situace bez ladu a skladu? Ne. Aňa Geislerová se ve své roli nudí, Anna Polívková karikuje něco, co není karikovat třeba, naprosto netuším proč by Hynek Čermák měl hrát nadsamce, Jitka Čvančarová by se měla vrátit do Dokonalého světa a stát v koutě a být estetická, Jana Kolesárová určitě zaujme místní lesby, ale celkově to vypadá jak když by Olmer zfilmoval nejbanálnější Borůvku či Brusinku Nesvadbové. Kapitolou samo pro sebe je fungování starší generace, která tu má tvář Hanzlíka, Švandové a Gýrové. Zoufalost a zmar. Plus perlička z PR na závěr, jen tady se zřejmě povedlo jako první promo fotku zveřejnit totální spoiler celýho finále seriálu, ale kdo by to řešil, že ano? Jeden díl jsem přežila i na #finaleplzen ()

chrispe 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

SPOILERY! Vychází mi tady, že bych to měla ohodnotit na dvě hvězdičky, ale já tomu přidám. Herecké obsazení je příjemné (až teda na to neherectví dětí a Šárčinýho otce, to jsem dost dobře nepochopila), chyběla mi tam větší atmosféričnost prostředí. Z nezajímavých postav se vyklubaly postavy vesměs zajímavé. Vypíchla bych asi Jitku Čvančarovou, jejíž zlá Zuzana ve své nespokojenosti a sebelítosti raději kopala kolem sebe a metala zraňující slova, namísto aby uhla před strachem, že bude navždy sama a postarala se o to, že jí bude líp. A potom Janu Kolesárovou, která přešla perfektně od sebejisté ženy k člověku rozbolavělého nešťastnou láskou. Trochu mi bylo líto, že postava Karla v podání Radka Holuba byla vykreslena spíš směšně a to ne moc v tom příznivém slova smylu. Myslím, že mohli stavět na úplně jiných věcech a udělat jeho postavu spíš vážnější a zamilováníhodnější (já fakt nevím, jak to napsat, aby to vyznělo tak, jak to myslím). On třeba není krasavec z obálky, ale má moc pěkný, hodný oči - proč nezačít od nich. No to je fuk. :-) Taky jsem dost dobře nepochopila vztah Šárky a Jiřího. Oni spolu teda chodí a ona mu stále vyká? No.... končím. Dnes za tři! ()

Galerie (68)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama