Reklama

Reklama

Fotky zítřka

  • USA Time Lapse
Trailer

Tři kamarádi objeví stroj času, který pořizuje fotografie ze čtyřiadvacet hodin vzdálené budoucnosti. Začnou ho využívat k tomu, aby vyhrávali v dostihových sázkách. Všechno jde hladce, dokud nezačne být jeden chamtivější než druhý... Tři kamarádi kolem dvacítky najdou v domě zmizelého souseda obrovský fotoaparát. Na pořízených snímcích jsou zachyceni v situacích, které nepoznávají. Přijdou na to, že se jim události na fotkách přihodí až za čtyřiadvacet hodin. A tak je napadne, že by tenhle úžasný vynález mohli využít pro vlastní účely. Začnou v dostizích sázet na vítězné koně, jejichž jména se objeví na obrázcích z budoucnosti. Bookmakerovi ale začne brzy připadat série jejich výher podezřelá a trojice přátel bude muset použít přístroj k tomu, aby si zachránila život. (Cinemax)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (73)

honajz 

všechny recenze uživatele

SPOILERY Ten film je neuvěřitelně špatně promyšlen. Začíná sice zajímavě a zajímavou premisou, kdy si dokonce pohrává s myšlenkou, zda bychom při znalosti své budoucnosti se nesnažili násilím se do onoho vidění budoucnosti vměstnat na úkor normálního, "neznalého" života. Ale pak to tvůrcům přišlo málo - hodili sem ruské mafiány, vědkyni s revolverem, milostný trojúhelník, ale hlavně naprosto blábolivý konec. Jako žádného z chlapců nenapadlo jíž zkontrolovat přístroj ráno v osm? To oba v osm ještě chrápali, že holka mohla beztrestně měnit fotky? Ale no tak! A jak do toho zapadá profesor, a proč by chodil do sklepa nechávat někomu klíče? A proč si holka myslí, že dokáže opravit přítomnost, když přístroj dělá fotky z budoucnosti, ne z minulosti? Jak si mohla posílat vzkazy o něčem, co se ještě nestalo a o čem neměla ani tuchu? Zkrátka začátek slíbil mnoho zajímavého, ale zvrhl se v Beverly Hills křížené s CSI: Miami, kde ona časová salta ani nakonec nejsou domyšlena do konce. A to se bavíme jen o časové smyčce a sci-fi námětu. Kdyby měl člověk rozebírat chování postav, bude to na delší lokte. Když sázíte, potřebujete na to ruského mafiána, nebo si zajdete do nějaké pobočky na náměstí? Případně sázíte přes internet. Když chcete, aby vás kluk romanticky miloval, nestačil by obyčejný zájem o něho bez toho, aby si holka musela radit z budoucnosti? Fakt jí imponovali vrahouni? Pak asi udělala špatné rozhodnutí a měla utéct s vrahounem, ne jít po hodném klukovi. Nedává to prostě logicky smysl ani v oblasti vztahů. ()

PavelVanekArt 

všechny recenze uživatele

„Nikdy nevyjebávej s časem." Ale ať čas vyjebe s náma, že. Filmy o časových paradoxech, smyčkách a cestování mám rád. Je tu vynikající Predestination, nadprůměrné Welcome to yesterday a katastrofální Next. V roce 2014 se vyskytlo komorní sci-fi drama Time Lapse. A až na pár detailů to není vůbec špatný. Trojice přátel, malíř, flákač a malířova buchta, objeví tajemný fotoaparát, který dělá fotografie o 24 hodin do budoucnosti. Rozhodnou se přístroj využít pro své osobní účely. Vydělávat prachy, malovat obrazy. Fakt originálně trávený čas. Jenže přístroj nejde přenést a míří jim přímo do obývacího pokoje z domu odnaproti. Pak se ale začnou objevovat zvláštní fotografie. Dobře, ne až tak zvláštní. Objeví se i kus násilí, jenže to nějak nestačí. Vcelku originální věc, ale viděl bych to spíše jako knihu než jako průměrný film. Po celou dobu stopáže mě to drželo v napětí, bavilo mě to a netroufal jsem si odhadnout konec. Bohužel to skončilo klasicky „přítomnost je už v hajzlu, zlepšeme alespoň našim druhým já budoucnost." Nebudu Vám tu popisovat jak funguje čas a prostor, sám o tom vím prd a při troše hloubání na to sami přijdete. Prostě nesmíš měnit předem nastavenou budoucnost, osud, říkejte si tomu třeba chleba s máslem, je to fuk. Všechno je předem nalajnovaný a hrdinové si to bohužel uvědomují. Herecky to bylo dobrý, uvěřitelný. Sympatickej casting (v malířově osobnosti jsem se skoro viděl, flákač byl jak parodie na Vojtu Kotka a ta holka... byla prostě holka), kolikrát nápaditý střih. Rušivě působilo snad jen prolínání scén. A těch několik detailů, které to sráží k průměru. Časový kraviny, co Vám budu vykládat. Jako film na půlnoční promítání to sedlo, ale zřejmě na to za chvilku zapomenu. Čas je sviňa no. Tak s ním nevyjebávejte. 3* a.k.a 55% ()

Reklama

MrHlad 

všechny recenze uživatele

Mám rád tyhle komorní sci-fi a dialogovky. Time Lapse není bez chyb, ale dva slušní herci, výborná hudba, zajímavý nápad a sympaticky znepokojující atmosféra mi vlastně ke spokojenosti celkem stačili. Přesto by téhle science fiction variaci na Mělký hrob asi víc slušel nějaký čtyřicetiminutový formát, protože často bylo vidět, že King někdy neví, co si s tím vším počít a nemá dost nápadů na to, aby bavil hodinu a tři čtvrtě. Na celovečerní debut ale rozhodně dobré a určitě budu vyhlížet další režisérovy projekty. ()

kaylin 

všechny recenze uživatele

Ten nápad je celkově vlastně hodně zajímavý, ale to provedení, to už tak skvělé není. Film se asi celkem logicky snaží být spíše komorní, což se docela daří, ale zápletka mi z poloviny vůbec nesedla, což se nakonec projevilo i na finále, které už mi přišlo zbytečně moc přeplácané. Kdyby se to trochu učesalo, bude to dobrý film, ale muselo by se to učesat víc a už u scénáře. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Docela překvápko. Sice mi občas přišlo, že při psaní scénáře King až moc přemýšlel, čímž vznikaly v příběhu díry, ale oceňuju výborný námět i to, že na minimálním prostoru se třemi herci dokázal režisér udržet mou pozornost. I samotní aktéři, byť nepředvedli žádné úchvatné kreace, mi docela sedli. Podle mě slušný debut. 55% ()

Galerie (90)

Zajímavosti (7)

  • John Rhys-Davies nakrútil dve scény zobrazujúce pána Bezzeridesa. Tieto dve scény nakoniec z filmu vystrihli, filmári sa Rhys-Daviesovi ospravedlnili, ale uviedli jeho meno v záverečných titulkoch. (Arsenal83)
  • Dej tohto filmu je veľmi blízky epizóde Twilight Zone (1959–1964) . V epizóde A Most Unusual Camera (S02E10), odvysielanej v roku 1961, zlodeji ukradnú fotoaparát z obchodu a zistia, že dokáže fotiť udalosti v blízkej budúcnosti a pokúsia sa ho použiť na víťazstvo v dostihoch. (Arsenal83)
  • Dej tohto filmu je veľmi podobný bollywoodskemu filmu Aa Dekhen Zara (2009), v ktorom DJ nájde kameru, ktorá vidí do budúcnosti, čo využíva pre svoj osobný prospech. (Arsenal83)

Reklama

Reklama