Reklama

Reklama

Známá pařížská advokátka zachraňuje muže odsouzeného k trestu smrti.
Podařilo se mu uprchnout přímo z elektrického křesla. Jediný člověk, kterému může věřit, je jeho obhájkyně Annie Girardotová, avšak ani ta ho nemůže chránit věčně. Claude Brasseur proto bere spravedlnost do vlastních rukou, aby očistil své jméno... (oficiální text distributora)

Recenze (36)

dopitak 

všechny recenze uživatele

Hodnocení tohoto filmu ovlivnilo hned několik prvků: + výborný dabing ČST - studia Barrandov (Galatíková, Mrkvička, Schánilec)+stará francouzská krimi filmařská škola + závěr na způsob "Chobotnice" + usnutí někde za polovinou (na vině byl desetiletý Müller Thurgau) + opravdu vydařená hudba___ Sci-fi přání závěrem - aby se podobné filmy (v původním dabingu!) objevily v programu tuzemských komerčních televizí. Konec snění a palec ven z nočníku, zpátky k Velmi Krátkým Vlnám. ()

blackrain 

všechny recenze uživatele

Řeč Annie Girardot před soudním tribunálem byla velmi působivá. Takový monolog jsem hodně dlouho neslyšela. Její advokátka se pustila na pěkně tenký led. Akorát jsem se divila, že nezabili i jí. Samozřejmě bych jí to v žádném případě nepřála. Když se to vezme kolem a kolem, tak tenhle příběh je stále aktuální. Úplně postačí se podívat na to, co se kolem nás dělo a děje. Dabing opět neměl nejmenší chybičku. ()

Reklama

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Giovanniho věčné téma se tentokráte dostalo do rukou trojici, která se v tomto filmu setkala poprvé a naposledy. A Giovanni si možná už tehdy vybral Cremera do hlavní role svého životopisu, který natočil o 20 let později jako svůj poslední film. Perrin zde podal svůj životní výkon, stačí sledovat oči jeho policisty, kterým by ke konci filmu mohl chlad závidět i kdekterý led. Zmiňovat výkon ústředního tria snad ani není nutné, ani jednoho jsem nikdy neviděla zahrát špatně, byť pro Aničku Girardot to byla, nepočítám-li kvalitní spolupráci s Lelouchem, jedna z posledních příležitostí zahrát si ve skvělém filmu. ()

sportovec 

všechny recenze uživatele

Klasické drama o tradičním tématu vzájemného prorůstání organizovaného zločinu a veřejné správy i praktické politiky se v mnoha ohledech příliš neliší od té části současné ruské filmové produkce, která se zabývá ztvárňovaním po desetiletí tajené odvrácené tváře někdejší sovětské společnosti. Tradičně dobré historické výkony, značně nadrutinní režie i scénář a nosné téma - musím souhlasit - povyšují film jak nad standard jeho přímo i nepřímo deklarovaného žánrového zařazení, tak nad průměr tehdejší produkce. Lehké to zkrátka nemá nikdo: ani ti, kteří zákon "poctivě" porušují, ani ti, kteří se živí tím, že zodpovídají za veřejný pořádek a eliminaci zločinu ve všech jeho formách. ()

tahit 

všechny recenze uživatele

Výborně promyšlená zápletka dobře natočeného filmu. Úplatní policisté a zkorumpovaná spravedlnost si nebere servítky před ničím, samozřejmě najít nějaký důkaz je nadmíru těžké, tak lze charakterizovat děj filmu, který je motivován reálnou událostí. Zajisté děj neupoutá pouze svým námětem, ale i věrohodností skvělých hereckých interpretů. Claude Brasseura téměř jako vždy ztělesňuje sympaťáka. Annie Girardot v právnických službách, která se ocitá v pravý čas na pravých místech. A charismatický Bruno Cremer. Tím chci říci, že toto trojhvězdí se filmu velmi vyplatilo. Jenom, jako zajímavost ještě dodám, že já jsem na začátku filmu viděl gilotinu a nikoli elektrické křeslo, když utíkal Simon Risler z popraviště, kde vzal oficiální text distributora elektrické křeslo ve Francii, to tedy netuším? ()

Galerie (12)

Reklama

Reklama