VOD (1)
Epizody(8)
-
The Camera Loves You (S03E01)
-
Morta di Fame (S03E02)
-
Normal Is a Lie (S03E03)
-
They Can Never Go Home (S03E04)
-
You Only Get One (S03E05)
-
This Trust Thing (S03E06)
-
That's a Wrap (S03E07)
-
Finish It (S03E08)
Videa (2)
Recenze (12)
James Franco potřetí a naposled v seriálu, který ve své závěrečné sezóně pozabíjel více postav, než v kdejaké gangsterce (samozřejmě i zde gangsteři jsou). 8 dílů je určitě optimálních, ačkoliv se ani tentokrát HBO nevyvarovalo hodinových dílů a sem tam bych krátil. Závěrečný medailonek byl ovšem přesnou ukázkou toho, jak zakončovat seriály. Tři sezóny plně postačily a ani ty to neměly pravděpodobně vzhledem ke sledovanosti jisté. ()
Nemůžu si pomoct, ale poslední série mě (navzdory hromadě potenciálně silných motivů) prostě zklamala.. Ještě více než v předchozích sériích tady fičí vše strašně skokově a jakákoliv zásadnější událost nemá šanci zarezonovat a opravdu zasáhnout, protože hned po ní se děj posune o x dnů až týdnů dopředu a divák tak dopad těchto klíčových událostí neprožije s postavami... Samotný finiš taky vyzněl úplně jalově a do prázdna. Nebo teda aspoň na mě nedopadla taková ta katarze jaká se dostavuje u seriálů které člověk fakt prožije... ()
Doufal jsem, že se ve třetí sérii bude řešit násilí v ulicích osmdesátkového New Yorku, jak naznačila úvodní scéna, ale to se řeší jen na úrovni postupného vykupování problematických pozemků městem, aby se v centru mohly postavit kancelářské budovy. Hlavním strašákem je řádící AIDS, který skosí i pár postav. A další prořídnou díky vraždám, sebevraždě... Docela masakr. Vypíchl bych dvě silné scény a to když Candy během herecké zkoušky odvypráví svůj životní příběh a pak závěrečné melancholické rozloučení s přízraky postav v ulicích současného New Yorku. To byl jeden z nejlepších seriálových závěrů, co jsem kdy viděl. ()
Třetí sezónou si to u mě tvůrci seriálu přece jen vyžehlili, zatímco jsem u druhé řady pořád frflal, tady jsem si (až na pátou epizodu) neměl na co stěžovat. I divákovi neznalému problematiky byl jasně vysvětlen rozdíl mezi sedmdesátkovým a osmdesátkovým pornem, scénář blíže ukázal život i minulost jednotlivých postav a počet úmrtí byl pro mě až nečekaný. ()
Candy stále touží natáčet citlivější a nákladnější pornofilmy pro ženské publikum, ale jejich doba už je pryč, Vincent vede bar a Frankie se pohybuje v šedé zóně, mezi mafiány, drogami a kupčením s pornokazetami.Seriál, byť už teď částečně dělí pozornost mezi New York a Los Angeles, jako by se pokoušel ještě rozšířit záběr. A postihnout proměny Manhattanu, kde rostou nové budovy a s nimi nové představy o zdejším životě. Drogy už nejsou jen zbožím, které ničí životy lidí na okraji společnosti, ale také denním chlebem bankéřů z Wall Street. ()
Galerie (57)
Photo © Paul Schiraldi/HBO
Reklama