Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

V zoufalé snaze utéci náhlé pandemii se Andy (Martin Freeman) a Kay (Susie Porter) schovávají na hausbótu s jejich jednoroční dcerkou Rosie. Stanou se ale oběťmi útoku, při kterém Kay zemře a Andy je infikován a zbývá mu jen 48 hodin, než se transformuje do jednoho z těch, kterým se tak dlouho snažili unikat. Andy se proto sám musí vydat na riskantní cestu k nalezení nového opatrovníka pro své dítě. (Eleazar)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (88)

Karamanlis 

všechny recenze uživatele

Ďalšia z nespočetných filmových variácií zombie apokalypsy, prinášajúca opäť iný a do istej miery originálny pohľad na to, ako by to vyzeralo, keby po zemi behali nemŕtvi. Tvorcovia príbeh situovali do vyprahlej austrálskej buše a hoci nie sú skúsenými filmármi, podarilo sa im rutinérsky navodiť bezútešnú, trudnú atmosféru, ktorá je v tomto subžánri kľúčová. ()

korbitch22 

všechny recenze uživatele

Krátký film před X lety vyvolal poměrně pozdvižení, s celovečerní verzí už to tak horké není, ale to tvůrci za to ani tak nemohou, jako spíš tupý, líný a znuděný divák přesycený moderních píčovin s buzeranty v pláštěnkách. Cargo se může opřít především o silný vztah otce a dcery ve světě bez naděje, který famózním způsobem zahrál Martin Freeman. Jeho zoufalost, láska a ztracenost doslova křičí přes jeho herecký výraz, který jsem v podobném hereckém ztvárnění asi ještě nikdy neviděl. Není to podbízivé herectví, jako by měl hlavní hrdina démony v sobě a nechtěl je dívákovi cpát do xichtu, ale divák je cítí a ty emoce jsou dost drsné. Tvůrci místo moderních střelců a osad z kraťasu zapojili divochy z Bushe a to dodalo filmu ještě příjemný mystický nádech vždy něčím originální Austrálie. Poslední dobou mají protinožci opravdu povedené filmy a jejich tvorba si začíná nahlas říkat o čím dál větší pozornost. Cargo není akční masakr jako 28 dní poté, nebo Resident Evil, je to perfektně natočené drama o zoufalém boji otce zachránit svůj malý uzlíček radosti. Vždycky sem děti nesnášel, otec sem bejt nikdy nechtěl, stárnu, měknu nebo debilním z piva ale na konci sem brečel jako malé dítě a ten soundtrack na konci...pfůůůůůůůůůůůů. 90%. ()

Reklama

ARI50 

všechny recenze uživatele

Začátek je velmi působivý a celkem jsem se i nemohl dočkat jak to celé dopadne no nakonec tahle pandemie zombie byla dost ne že jen divná ale slabá, herecky jsem nebyl moc spokojený protože se mi tam Martin prostě nelíbil a prostředí začalo být nudné což je škoda protože jak říkám začátek mě nakopnul. Post-apokalypticky svět by měl přeci jen nabídnou mnohém víc. A to kraťas byl slušný dost. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Pokud čekáte krvavé ataky klátících se mrtváků a jekot kuchaných obětí, tak na to rovnou zapomeňte. Pár zombíků se tu sice batolí, ale tady se primárně jedná spíš o závod s časem a touhu zachránit dcerku a zároveň si navzdory všemu uchovat lidskost. Obojí z mého pohledu vyšlo. Atmosféricky ucházející, australská krajina výborně kontrastuje se zoufalstvím hlavního hrdiny a sedl mi i domorodý prvek, který tu hrál dost zásadní roli. A ačkoliv to v rámci žánru nebývá zvykem, absolutorium si zaslouží i herci resp. Martin Freeman v hlavní roli. Své mouchy to samozřejmě mělo, ale nebylo to nic, co by se nedalo přežít. Svěží vítr. 75% ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Na rozdíl od Zásilky (2013) vynikající. I když na začátku je několik hloupých náhod, které vyšlou taťku Freemana s dcerkou na dlouhou pouť, na jejímž konci čeká nejspíše smrt, putování se rozjede a napětí nepoleví až do samotného konce. Minimalistické postapo se obešlo bez zástupů krvelačných zombií i ruděgejzírového gore. A pokud zombie, pak konečně opět staré dobré šouravé, páč jak si stále říkám - nemrtvý přece nemůže běhat rychleji než živý, to dá rozum. A o nemrtvé nakonec zas až tak nejde - je to drama o vzájemné pomoci a překračování překážek, o přátelství a vytrvání až do konce. Skvělá kamera snímá úžasnou australskou přírodu ze všech úhlů včetně ptačí perspektivy. Atmosferická hudba se prolíná s rytmy lidové, domorodé. Jedna z nejnapínavějších scén je útěk z oploceného vězení, kdy se symbolicky obětuje žena, aby zachránila dítě, jemuž není matkou. Nic pro milovníky třeskuté akce, rychlých filmů a potoků krve. Temné, poetické, křehké a syrové. ()

Galerie (15)

Zajímavosti (2)

  • Ve scéně, kdy se Andy (Martin Freeman) baví s Lorraine (Caren Pistorius) a má před sebou malou Rosie, tak ji ohrne klobouček. V dalších scénách má ale Rosie klobouček zase v normálním stavu. (Sayko)
  • Malou Rosie „hrála“ dvojčata Lily Anne McPherson-Dobbins a Marlee Jane McPherson-Dobbins. (Masai)

Reklama

Reklama