Reklama

Reklama

Podnikatel roku pan Adrián Doria (Mario Casas) má vážné problémy. Je totiž obviněný z vraždy své milenky fotografky Laury (Bárbara Lennie). Byl zatčen v zamčeném hotelovém pokoji, ve kterém kromě něho a Laury nikdo jiný nebyl. Jeho jediná záchrana se tak jeví v osobnosti zkušené obhájkyně, která ještě neprohrála žádný proces. Když se dozví, že obžaloba má svědka, který by mohl celý proces vyhrát, tak neváhá a navštíví Adriána. Chce po něm, aby jí vyprávěl úplně všechno od začátku, aby si mohla vybudovat strategii pro soud. Na světlo tak vyplouvají děsivé skutečnosti, které měly zůstat navždy utajeny. (PROCESOR)

(více)

Videa (11)

Trailer 3

Recenze (331)

lamps 

všechny recenze uživatele

To, co mohla být jen uměle vykonstruovaná hříčka bez života, nakonec funguje velmi dobře díky zručné práci se subjektivní perspektivou (kvůli níž bych se na to někdy rád podíval znovu, i když více než logická a důmyslná mi přišla prostě zábavná na sledování). Zároveň mám ale obavy, že napodruhé a při plné znalosti fabule to hodně ztratí na své efektivnosti a zbyde “jen” hravě a dynamicky odvyprávěná španělská variace na Hercula Poirota o jednom sofistikovaném výslechu. Napoprvé ale převažuje spokojenost, protože Oriol Paolo to celé rozkličkoval tím způsobem, že divák, zuřivě odhadující možná vyústění, bude v závěru cítit satisfakci z toho, jak si ho film povodil a nedělal z něj přitom blbce. 80 % ()

sochoking 

všechny recenze uživatele

Toľko vykombinovaných variácií, až to začalo byť únavné a navyše otravný ton hlasu tej Goodmanovej ma fakt zabíjal! Záverečné odhalenie, musím uznať, bolo výborné, ale čo z toho, ked' po toľkých možných twistoch som bol už psychicky na dne. A že film má relaxovať potom... Takže spravodlivých 50% u mňa. ()

Reklama

honajz 

všechny recenze uživatele

SPOILERY Než slabé tři hvězdičky, tak dám jen silné dvě. Proč? Protože film skutečně nemá chytře vymyšlený scénář. Začátek je dobrý, vtáhne a nabídne zajímavé možnosti a cesty, je poutavě natočený, má atmosféru. Jenže pak - tak kolem 25. minuty - začnou už jen různé variace příběhu, a z každého úhlu pohledu se věci mohly odehrát jinak. Skutečně jsem pak už v závěru čekal, že odněkud vylezou živí jak ten student, tak ta milenka, a budou tvrdit, že to celé byla konspirace. A při zpětném pohledu je zde spousta hluchých míst. Například naprosto prázdné silnice a divočina kolem, ale najednou jedou v krátké době po zapadlé silnici hned tři auta? A ten svědek proč mlčel celou dobu - skutečně čekal, že dostane zaplaceno? To by ho ale prohnilý právník přece nemusel hledat, že? Tak proč se svědek nepřihlásil rovnou na policii? Nebo celá ta záležitost s hotelem. Když se chcete zbavit milenky, zajedete s ní promyšleně do hotelu a pokoje, odkud nebudete mít únik? A když vezmeme, že šlo o sraz na popud milenky a víte, jaký je váš milenec rabiát, opět platí předešlé, že ho vylákáte do odlehlého hotelu, odkud nebudete mít jak utéct nebo jak se bránit? Zkrátka ta historka pak ani z jednoho úhlu pohledu (z podnikatelova, milenčina, rodičů) nedává smysl. A vlastně ani nezjistíme, kde se tolik hodin zdržela ta správná právnička. A podnikatel neví, kdo ho má navštívit, ani jak vypadá? A v takové krizi ani jednou nepojme pořádné podezření, že paní není tou, za kterou se vydává? A dráťák v propisce má skutečně větší dosah než sto metrů, aby se dalo v baráku na protější straně z mikrofonku zachytit každé slovo a nahrát na koutoučák (jo, na kotoučák)? Zkrátka na mne až moc náhod tam, tu i onde. Jinak zkušenější divák, který má nakoukáno více filmů, by musel být debil, aby mu hned po pár minutách nedošlo, že původní právnička není právnička. ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Takéto mysteriózne krimi thrillery s pomotanou zápletkou idú Španielom veľmi dobre, čoho dôkazom je aj tento snímok - herecky slušné a technicky výborne spracované. Čo sa týka obsahovej stránky a pointy, tak je samozrejme čo vytknúť - na môj vkus a na to, že tam vystupovalo len pár ľudí (čiže menší priestor ohľadom tipovania možného páchateľa) to bolo mierne prekombinované, aj keď to nebolo nič strašné. No tieto jednotlivé kúsky príbehovej skladačky a ich spájanie dohromady ma bavili, teda až na samotný záver, ktorý mi prišiel mierne pritiahnutý za vlasy... no ale budiž. Nadpriemer. 75/100 ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Tak tohle teda jó! Většinu času se to tvářilo jako klasický thriller o jedné neznámé, kde ani tak nejde o to přijít na to, kdo je vyděrač či vrah, ale spíš o to, jak si vydupat pro klienta osvobozující rozsudek, což se neobešlo bez výtečných dialogů hlavního hrdiny a jeho právničky. Sice to nebylo nijak inovativní, ale bavilo to hodně. Jenže pak přišlo několik veletočů, které všechno postavily na hlavu a najednou jsem nevěděl, kdo, co, jak a proč, což vyvrcholilo výborným finále, které sice bylo přitažené za vlasy, ale to vem čert. Jo, kdyby se v tom člověk nimral, tak si určitě nějakou tu scénáristickou díru najde, ale tady ty zvraty frčely takovým způsobem, že na to nebyl čas a navíc to na první pohled dávalo smysl, takže se k tomu ani nenašel důvod. Režisérův první film byl také pořádnou motanicí a já pevně doufám, že bude v nastaveném kurzu pokračovat. 90% ()

Galerie (34)

Zajímavosti (5)

  • Mimo Španělsko byl film překvapivým hitem v Číně. Zpočátku ovšem film promítán v kinech nebyl, ale byl k dispozici na nelegálních webech pro sdílení souborů, kde byl ve velkém stahován. Pozitivní ohlas přimělo místního filmového distributora, aby kontaktoval režiséra Oriola Paula a prodiskutoval jeho uvedení v čínských kinech. (Emo-haunter)
  • Ve scéně, kdy auto mizí ve vodě, lze při pohledu z ptačí perspektivy vidět v zadním okně auta odrazy filmařských reflektorů, které osvětlovaly scénu. (vojacekr)
  • Vlak, do kterého nastupují Adrián (Mario Casas) a Laura (Bárbara Lennie) v Bierge, je tažen elektrickou lokomotivou. Při čekání na stanici je však slyšet z lokomotivy zvukový signál (píšťala) typický pouze pro parní lokomotivy. (vojacekr)

Reklama

Reklama