Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Carol Hunnicutová se v losangelském hotelu stane nechtěným svědkem mafiánské vraždy, kterou spáchá gangsterský boss Leo. Harry Caufield z kanceláře okresního prokurátora, který už dlouho po Leovi pase, zjistí podle otisků prstů identitu svědkyně a vypátrá, že se skrývá v zapadlé chatě v kanadských horách. Vydává se za ní a na místě zjišťuje, že mafie už také objevila Carolinu stopu a snaží se ji zlikvidovat. Podaří se jim uniknout najatým zabijákům a nastoupit do expresu, směřujícího do Vancouveru. Dalším Leovým mužům se však povede vmísit se mezi cestující. Život Carol i Harryho je v bezprostředním ohrožení. Železniční detektiv Keller Harrymu pomůže zbavit se najatých vrahů, ale sám přijde o život. Nebezpečný souboj s mafií vrcholí na střechách vagónů, kde Harry musí čelit zuřivému útoku tajemné cestující Kathryn, která je také v Leových službách... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (72)

Derek 

všechny recenze uživatele

Poctive thrillerove remeslo s vynikajucim Genehom Hackmanom. Peter Hyams sa ako vzdy zhostil rezie a kamery s ktorou podla mna exceluje a skoda ze sa vacsinu svojej kariery nesustredil prave na toto remeslo (jeho rezirovane kusky isli kvalitou pravidelne dole). Potesilo i kombo v podobe J.T. Walsha a Emmeta Walsha, ktori su ako vzdy skvely i ked nemaju prilis vela priestoru. ()

Madison 

všechny recenze uživatele

Keď ma užívateľ Falko dopredu upozornil na to, že sa mám pripraviť na hitchcockovský štýl, ani vo sne ma nenapadlo, že pôjde skutočne o stiesňujúci a tmavý film uvarený na spôsob ,,majstra thrilerov." Hlavní hrdinovia trištvrtinu snímky nevytiahnu päty z idúceho vlaku a niektoré konkrétne scény vo mne vyvolávali nepríjemné morbídne pocity. V súčasnosti to už, samozrejme, neprekvapí, ale pobaviť sa dá na tom kráľovsky a je cítiť, že Hitchcock bol pre Hyamsa veľkou inšpiráciou. ()

Reklama

honajz 

všechny recenze uživatele

Vynikající začátek, kde je vše přesně načasováno, pokazí zbývající dvě třetiny filmu, a nejvíce závěrečné scény. Některé věci logicky nedávají smysl (např. jak se zločinci mezi sebou domlouvali, když si z vrtulníku nebrali vysílačku? - viz první zastávka; jak vůbec mohli být na začátku sledovaní?; proč nikdo ve vhodné chvíli nepoužil nouzovou brzdu?; jak mohl obyčejný advokát převézt profíky?; proč advokáta ve vlaku zloduši nesledovali na každém kroku, ale pokuřovali si v jídelním voze? Sledováním by neměl, kde se ukrýt nebo jak s ženskou mluvit.; proč nezdrhli druhou stranou vlaku?; proč nezasvětil víc lidí z vlaku /kuchaře, číšníky, strojvedoucího, průvodčího.../, kteří by mu mohli pomoci proti dvěma chlápkům? atd., atd.) a celá ta výborná výstavba první třetiny filmu, kterou jako by psal někdo jiný, jde postupně do kytek až k WTF konci. Ale u Hyamse to tak bývá často - dobré nakročení, zajímavý námět, ale totální selhání v ukočírování filmu a příběhu až do konce. ()

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Prumernej film v tom vlaku bych cekal vic akce nicmene asi nektery ty zabery nebudou tak spatny kdyz se hodily vykradaci Wynorskemu do jeho mrtveho bodu jinak tenhle film tak trochu balancuje mezi akci a klasickou kriminalkou poradne vsak neni ani jednim z toho nastesti Hackman svym charizma lecos zachranil uslo to ()

Pink.Panther 

všechny recenze uživatele

Tento thriller s nádechem klasik od Hitchcocka je remakem stejnojmenného filmu roku 1952 a za mě se povedl. Peter Hyams si pro autorský film napsal scénář a seděl na režisérské stoličce i stál za kamerou a myslím že právě tam jeho práce vyniká nejvíce. Hra na kočku a na myš se z větší části odehrává ve vlaku, který Gene Hackman stále zapřažen před kamerou spolehlivě táhne do cíle. ()

Galerie (49)

Zajímavosti (3)

  • Keď Robert (Gene Hackman) a Carol (Anne Archer) unikajú z chaty autom, kmeň padnutého stromu im poškodí čelné sklo. O pár záberov neskôr je sklo opäť celé a následne znova poškodené. (mijec)

Reklama

Reklama