Reklama

Reklama

Najděte krásu v boji... Pozoruhodný příběh bezpodmínečné lásky natočen podle nejprodávanější knihy pamětí Jeannette Walls. Mladá žena se zamýšlí nad svým životem v excentrické, nekonformní bohémské rodině, která byla zcela nefunkční, přesto však odolná a úzce spojená. Matka (Naomi Watts) byla výstřední umělkyně a otec (Woody Harrelson) alkoholik, ve chvílích střízlivosti však podněcoval fantazii svých dětí, učil je fyziku a geologii a hlavně, nebát se žít svobodně. Mladá Jeannette (Brie Larson) našla odhodlání odejít a vybudovat si vlastní úspěšný život. Vdala se, žije v New Yorku, musí však čelit kritice rodičů, kteří jí vyčítají, že zradila jejich hodnoty... (JOJ Cinema)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (86)

eLeR 

všechny recenze uživatele

Aj keď v rodine Wallsových často chýbali peniaze, jedlo, stabilné zázemie ... nikdy tam nechýbala láska. Možno preto celý ten ich príbeh vyznieva skôr optimisticky. Ohromné dobrodružstvo, ktoré ale deti prestane baviť, akonáhle dospejú a pochopia, že toto asi nie je správna cesta a zoberú osud do vlastných rúk. Obdivuhodné. Woody ako hlava rodiny, ktorá svojich démonov topí v alkohole, odviedol výbornú robotu. To isté sa dá povedať aj o Destinovi. Už jeho Short Term 12 bolo vynikajúce, a myslím, že aj Jeannette musela byť spokojná s filmovým prevedením jej príbehu. Ja som bola. 4,5* ()

POMO 

všechny recenze uživatele

Tuctové rodinné drama o rodině se čtyřmi dětmi, šílenou matkou a otcem alkoholikem. Tedy rodině, jakých jsou i v civilizovaném světě miliony, čímž jejich příběh postrádá zajímavost. Snaha o poukázání na reálnější životní hodnoty než je zařazení se do komerčního systému světa je jednak ohraná, a zde se navíc míjí účinku, protože má být jejích nositelem v něčem chytrý, ale jinak nezodpovědný troskař alkoholik. Zkrátka jen další postěžování si “podle skutečné události” okolí, jak to měl někdo v dětství těžké. ()

Reklama

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Film, jež doopravdy naučí člověka vážit si své rodiny, ať už jde o jakékoliv vztahy a problémy. Brie Larson a Woody Harrelson neskutečně táhnou jeden pravdivý příběh kupředu, příběh z jedné části tak pozitivní a zároveň tak krutý, že to prostě musí nějak zapůsobit na každého. Rozhodně to nesedne každému, ale kdo podobné příběhové filmy vyhledává, ten nejspíš neprohloupí. Za perfektní emocionální závěr ještě jeden stupeň nahoru. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Místy mě napadalo srovnání s výtečným dramatem Tohle je náš svět, kde tvůrci ovšem vykreslovali způsob života, který je odlišný od průměrného modelu konzumní společnosti. Povídání o lesní rodince, kdy šest dítek zoceluje jejich otec, se neuchylovalo k hloupým zkratkám nebo výsměchu. Neplácali o smogu nebo tání ledovců, prostě žili jinak. A žít tak (víceméně) chtěli. I tady máme rodinku se silnou otcovskou postavou. Tak jim prostě odpojili elektřinu. Tak se pořád stěhují. Tak nemají co do huby. Jenže to třetí je už problém. Obzvlášť, když je matinka svéráznou umělkyní, tatík dost hlučným alkoholikem, který se navíc pokouší svým nejbližším pomoci zapomenout na starosti a na chudobu tím, že povzbuzuje jejich představivost nejrůznějšími příběhy. Vyrůstání čtyř potomků v téhle bohémské famílii se zpátečnickými hodnotami není jednoduché, navíc Brie Larson již v dospělosti buduje vlastní život a zpětně vidí, že i to málo, co fungovalo, vlastně nefungovalo. Nebo je to s rodinnými hodnotami nakonec jinak? Dvě hodiny jsou moc, chybí dynamika, nemá to drive, ač je divočák Woody Harrelson boží a ostatní herci velmi slušní. Ve výsledku není moc čím překvapit, navíc se prachbídně pracuje s emocemi diváka. Mohlo se navíc víc věnovat proměně ostatních (nyní dospělých) sourozenců. „Nikdy jsme nepostavili ten skleněný hrad.“ – „Ne, ale užili jsme si jeho plánování!“ ()

bubun 

všechny recenze uživatele

Až na to, že jsem to viděla s dabingem, a na to finální smíření a odpuštění, mi to přišlo jako docela dobrej a koukatelnej biják. Ale zklamal mě ten konec, protože to, co předváděli oba rodiče, nejen otec, matka se v takových případech stává spoluviníkem - i když v menší míře - to se nedá jen tak odpustit. Ty hlavní dětské postavy to poznamenalo na celej život. A hlavní "hrdinka" to vystihla přesně: slova nic neznamenají. Ale na konci jí ta slova najednou se začnou zdát super, nebo co, přestože děti neměly víc než často co jíst, otec sebral dceři prachy, chtěl vyhodit matku z okna apod. ... Takže otec může odejít s klidem v duši. Mohou ale ostatní? Jo a co se mi taky nelíbilo, bylo přílišný vykreslení toho extrému, když hlavní postava dělala ještě žurnalistku, ten přehnanej luxus, to líčení, hadry a stylizace, jako chápu, že to tam muselo bejt naznačený, aby se na konci zas mohla přetransformovat, ne do toho, co byla jako dítě a jsou stále její rodiče, ale do takový tý obyčejný supr holky, ale tohle bylo fakt až moc. Takže za tři. ()

Galerie (25)

Zajímavosti (3)

  • Během závěrečných titulků můžeme vidět fotky a videa rodiny Wallsových. (griph)
  • Vo filme sú použité originály obrazov maliarky Rose Mary Walls. [Zdroj: bookbub.com] (SkySkye)

Reklama

Reklama