Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 4

Recenze (516)

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Příběh je vlastně založen na neustálém přeskakování v čase "tři roky zpět" "pět let vpřed" atd., jelikož jsem nebyl opilý nedělalo mně nejmenší problém se v tom orientovat na rozdíl od několika filmových kritiků, který po každém přeskočení v čase měli potřebu hlasitého vysměšného projevu. Pochopil bych to ještě u puberťáků co se předvádí před děvčaty, ale u movie press to je docela slušná vizitka retardace, zejména, když právě ty časový schůdky nahoru, dolu dělali děj atraktiní a zajímavý a podstata vyprávění příběhu byla založena právě na tom. Ve filmu se nenechází tolik akčních scén, jak by se dalo čekat dvě velké + průměrná honička, ale ty dvě akce zejména ta v resturaci stojí za sledovačku, je v ní pár hezkých záběrů i nápadů. Hlavní představitelka Sasha Luss, hmmm nechal bych si říct, to každopádně. ()

Yoshitsune 

všechny recenze uživatele

Upřímně je mi jedno jestli Luc Besson po nocích stahuje hentai a díky tomu ho na internetu odsuzují pochybné existence, pač tohle je Luc Besson jak za mlada. Ano je v tom hodně cítit Nikita, ale zároveň i neni, Anna je něco jako sestra Nikity, s podobným osudem, ale podstatně otrkanější a lépe se v tom světě agentů, umí lépe pohybovat a byť to neni tak nepříjemný jako Rudá volavka, tak i tak je to napínavé. A původně sem od toho čekal, předvídatelný akční výplach a byť akce je zde fakt super, tak mně tady víc bavily postavy a příběh. A v tomhle mně film velice příjemně překvapil, z akčního výplachu, se najednou vyklubal film, který klade velký důraz na postavy a byť časové skoky, ze začátku, mohou působit rušivě, tak sou skvělý. Díky právě těm časovým skokům, tak postavy dostávají hloubku a příběh díky tomu působí uvěřitelně. Anna je po dlouhé době, tím lepším od Luca Bessona a byť může působit jako ošklivé káčátko, rozhodně stojí za to ji dát šanci, už jenom kvůli tomu že v Anně lze vidět Nikitu a Mathildu.........navíc ten konec :) ()

Reklama

verbal 

všechny recenze uživatele

Tak nám vypelichaný viagrou napajcovaný úchylný Luk, aspirující na evropskou cenu #VykuřMiTu Hárvyho Vajnšvajna, zase přinutil k felaci nějakou rypákovitou, vychrtlou ruskou štětku, a aby předešel dalšímu úsměvnému „protisvévůlijsemmuvášnivěkouřilapéro“ žalování, radši jí hned, jako tenkrát Mile Obludovičové, uplácal filmík. Obskurně odporná (ať se zdejší zoufalí zoofilní panicové tahají za šulínky, jak chtějí) a ochrnutě toporná (dtto) Šáša Lues mu se svým zánětem trojklanného nervu zjevně žaluda příliš nepohryzala jako třeba Skarletka, tudíž si dal záležet a tentokrát si to po všech těch přiblblých kolovrátkových sračkách přiharašil se sice předvídatelným, avšak přeqapivě solidním a učesaným špionážním dramatem s dokonalou bábou Mirenovou v roli Baby Jagy. Ano, Luk sice kapku předběhl dobu a udělal z toho tak trochu „Brutální ruskou držku a město tisíce planet“, když nad Moskvu narouboval 4G sítě do časů, kdy vrcholila éra kouřových signálů, a USB disky měli kam zastrkovat jen ti s hranatým řitním otvorem, nicméně v kontextu jeho straight-to-WC patotvorby poslední dekády je to pořád těžký nadstandard a kulantní zábava. A kluci, nezoufejte, fuckt nejste hloupí!!! Ony „tak mocinky příšerně složité“ časové skoky by zmátly kde koho. Zejména ty, kdo mají problém najít si potmě vlastní prdel, protože v ní mají zaraženou svoji hlavu. ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Scenáristicky prekvapivo pedantne pripravené, čo znie v spojitosti Luc Besson a scenár pre Europa.corp ako oxymorón, ale keď si dá záležať, tak vidno, že je stále macher. Dve časové línie a potom princíp, tak trochu, ako v Memente, to si nechám páčiť, hlavne ak to dokáže prekvapiť. A páčiť som si nechal aj všetko ostatné, okrem vhodne zvolenej hlavnej herečke si svoje úlohy dokonale užili aj Helen, Cillian a Luke. Na logiku ale zabudnite, kde sú a kde nie sú kamery, je vecou toho, ako sa to hodí Anne, a o guľkách vyhýbajúcim sa tomu, kto musí ostať nažive, už asi nikto pre vlastnú psychickú pohodu nerieši. ()

Kothy 

všechny recenze uživatele

Besson se vrací ke své silné stránce, a to jsou akční hrdinky. Člověk sice může namítat, jestli se to Sashe Luss dá věřit, ale to už je další věc. Pořádné akční scény tu jsou jen dvě, ale obě stojí za to. Anna se dostává do KGB, aby takzvaně sloužila vlasti. Zabíjí různé lidi a jde jí to. Časem ale zjistí, že není úniku a že to bude muset dělat pořád. Dostane se do křížku se CIA a dostane nabídku, jak z toho ven. Ve filmu je mnoho zvratů a postavy střídají strany. Většinou se ale dá odhadnout, co bude dál. Nabízí se srovnání s Atomic Blonde, která mi přišla o něco uvěřitelnější. Taky mi tu místy nesedělo časové zasazení filmu. Obsazení je ale slušné a Sashi to neskutečně sluší. "Pracujete pro Mosad?" ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • Natáčení začalo v listopadu 2017. Probíhalo zejména v Cité du cinéma v Saint-Denis, v Srbsku, v Moskvě, v Miláně (Galleria Vittorio Emanuele II, piazza del Duomo) a na Guadeloupe (Sainte-Anne, Le Gosier). V Paříži se natáčelo v 16. obvodu (avenue du Président-Kennedy, place du Trocadéro-et-du-11-Novembre), na pont des Arts a na quai François-Mitterrand. (bianci)
  • Hlavní budova KGB ve filmu je ve skutečnosti chemické oddělení Státní univerzity v Moskvě. (NiWi)

Reklama

Reklama