Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 1

Recenze (513)

verbal 

všechny recenze uživatele

Tak nám vypelichaný viagrou napajcovaný úchylný Luk, aspirující na evropskou cenu #VykuřMiTu Hárvyho Vajnšvajna, zase přinutil k felaci nějakou rypákovitou, vychrtlou ruskou štětku, a aby předešel dalšímu úsměvnému „protisvévůlijsemmuvášnivěkouřilapéro“ žalování, radši jí hned, jako tenkrát Mile Obludovičové, uplácal filmík. Obskurně odporná (ať se zdejší zoufalí zoofilní panicové tahají za šulínky, jak chtějí) a ochrnutě toporná (dtto) Šáša Lues mu se svým zánětem trojklanného nervu zjevně žaluda příliš nepohryzala jako třeba Skarletka, tudíž si dal záležet a tentokrát si to po všech těch přiblblých kolovrátkových sračkách přiharašil se sice předvídatelným, avšak přeqapivě solidním a učesaným špionážním dramatem s dokonalou bábou Mirenovou v roli Baby Jagy. Ano, Luk sice kapku předběhl dobu a udělal z toho tak trochu „Brutální ruskou držku a město tisíce planet“, když nad Moskvu narouboval 4G sítě do časů, kdy vrcholila éra kouřových signálů, a USB disky měli kam zastrkovat jen ti s hranatým řitním otvorem, nicméně v kontextu jeho straight-to-WC patotvorby poslední dekády je to pořád těžký nadstandard a kulantní zábava. A kluci, nezoufejte, fuckt nejste hloupí!!! Ony „tak mocinky příšerně složité“ časové skoky by zmátly kde koho. Zejména ty, kdo mají problém najít si potmě vlastní prdel, protože v ní mají zaraženou svoji hlavu. ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Sasha Luss mě hodně nadchla, to blonďaté modrooké stvoření je ve většině záběrů naprosto oslňující, a půvabům té herečky prostě nejde odolat. S její postavou jsem měl ale už trochu problém - to, jak ve filmu chladnokrevně vystřeluje mozky desítkám lidí, aniž by s tím měla sebemenší morální problém, to jak si poživačně užívá sexu s muži, které si omotá kolem prstu, a především to, jak chladnokrevně vyvázne z jakékoli situace a odchází středem jako vítěz, tím vším mi přišla jako takový James Bond v sukních, a protože špionskými filmy jednak opovrhuji a jednak mi ženská postava s takovými vlastnostmi přijde skoro až strašidelně neženská, bránilo mi to si ten film víc užít, ačkoli je jinak natočen vcelku efektně a minimálně některým scénám se nedá upřít značná působivost (zpackaný úkol v restauraci, úprk ze sídla KGB...). Taky mi vadilo obsazení zbylých rolí - duo Luke Evans & Cillian Murphy jsem nikdy moc nemusel, a Helen Mirren, resp. její postava, mě tam vyloženě srala (nevím, co to je za debilní žánrové klišé, že tomu všemu nahoře vždycky šéfuje nějaká ženská). No a konečně sdílím i výtku, která už v souvislosti s tímto filmem zazněla mockrát a je mi skoro trapné to opakovat, ale prostě podoba s Brutální Nikitou je nepřehlédnutelná, a člověk se samozřejmě neubrání dojmu, že se Besson do jisté míry vykrádá. Navíc mám čím dál víc pocit - vzhledem k jeho režijní tvorbě posledních let - že Nikita i Leon z kraje devadesátek byly spíše dílem šťastné náhody, kterou se už nikdy Bessonovi nepodařilo zopakovat, takže si jeho filmů jinak moc necením, a i toto vědomí mi bránilo si z Anny nějak víc sednout na zadek. Není to špatné, ale nepřijde mi to ani jako žádný zázrak; ta vyprávěcí struktura s neustálými retrospektivami mi nepřišla nějak extra invenční; celkově podle mě tento žánr jede odjakživa v bezpečně vyjetých kolejích, kde se ani nečeká, že by vlastně šlo přijít s něčím skutečně novým či převratným - snad i zde se rodí ten můj despekt. A v neposlední řadě mi tam i vadilo, že se ve filmu vyskytují auta a technika (mobily, laptopy...), které v době, do níž je děj zasazen, neexistovaly; hrozně mě takové detaily iritují - prostě nechápu, jak se může dopustit, aby postavy jely v roce 1990 po Moskvě a na silnici před nimi kamera zabrala Oktavii III, nebo jak si můžou telefonovat malými mobilními telefony, které nápadně připomínají Nokii 3310 z roku 2000. Celkově jsem tak nějak nepochopil, proč se to vlastně musí odehrávat na zač. 90. let a ne v současnosti, protože točit dnes dobové filmy o boji CIA vs. KGB mi přijde trapně passé. Bond už ostatně taky dávno nebojuje proti Sovětskému svazu... Nevím no, napadá mě prostě spousta důvodů, proč si Anny nijak moc necením, i když zcela chápu lidi, kteří si to dokonale užili. ()

Reklama

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Luc Besson natočil několik nezapomenutelných klasik jako Leon nebo Brutální Nikita, ale bohužel i propadáků a jako scénárista se podílel na celé řadě vyložených průserů. Anna mohla být jeho návratem na režisérské výslunní, ale bohužel tomu tak není. Anna nejvíce odkazuje na Brutální Nikitu, která odstartovala jeho kariéru. I zde je krásná žena z ulice, ze které udělá tajná organizace obávanou zabijačku. Bohužel hlavní hrdinka má pouze hezkou tvářičku a tělo, ale to je tak vše, ostatní postavy jsou jen do počtu a scénář se pokouší o vážný špionážní thriller, ale chybí mu k tomu zajímavá zápletka a herečtí tahouni. Z filmu tak pro mě zbyla pouze slušná a všude proklamovaná bitka v restauraci, která se odehraje v půlce filmu a zároveň je jeho vrcholem. Žánrově velice podobná Atomic Blonde je na tom výrazně lépe jak po stránce akce, tak i příběhu, který ani v tomto případě nebyl nijak objevný. Obávám se, že od Luca už nemůžeme očekávat nic a možná by měl zůstat u psaní tupých akčních scénářů, kdy se mu občas zadaří. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,NIKDY NEVĚŘ OSTATNÍM, ALE SOBĚ!…“ /// Brutální Anna. Besson už neví kudy. Zřejmě proto, že variace na Pátej element nebyl průser, tak se pustil do Nikity. Tož vypráví celkem slušnej příběh…tu 5 měsíců dozadu, tu 6 dopředu a když koukám na Sashu Luss, tak Luc udělá akční hvězdu z kohokoliv! Rudá volavka byla komplikovanější, ale Anna je klasickej Bessonovskej biják. A to ten lepší! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Rád poznám holku, který týpci upadaj (asi tak 50x) na vidličku. 2.) Chce mě KGB. 3.) Thx za titule „Parzival“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE *** NAPĚTÍ * ()

MrHlad 

všechny recenze uživatele

Béčkový akčňák o vražedkyni ve službách KGB, která musí rozpoutat válku tajných služeb, aby si vybojovala svobodu. A celé je to bohužel přinejlepším průměrně zábavné. Dvě dobré akční scény a svůdná Sasha Luss v hlavní roli nedokážou zakrýt fakt, že je to celé až překvapivě pitomé a nakonec ani ne moc zábavné. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • Kredit koordinátor kaskadérů sdílí Oumar Diaouré a Stephan Orsolani. (Rominator)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno