Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Za okouzlujícím půvabem Anny Poliatovy, pařížské top modelky, se skrývá tajemství, díky kterému se ocitne v centru nebezpečné operace, rozehrané špičkovými agenty soupeřících tajných služeb. Film Anna je strhující a nervy drásající jízda plná překvapivých zvratů, vášnivých vztahů a dechberoucí akce. (Vertical Entertainment)

Videa (6)

Trailer 4

Recenze (516)

castor 

všechny recenze uživatele

Začalo to na moskevské tržnici prodáváním matrjošek, kdy ji oslovil agent hledající budoucí hvězdy pro modelingovou agenturu v Paříži. Skončilo hrou na kočku a myš mezi CIA a KGB, kdy ona stála někde uprostřed. A v téhle hře s tajnými službami tahala za nitky, aby mohla utéct a vybojovat si vytouženou svobodu. Nebo to bylo všechno úplně jinak? Leon to není, ale Luc Besson docela potěšil. Moderní variace na (rovněž jeho) Brutální Nikitu je spletencem flashbacků, situace vrácené v čase dává režisér a scénárista v jedné osobě do nového kontextu, nic zajímavého nebo snad originálního z toho ovšem nevypadne. Pořád je to béčko, místy docela mdlé. Ano, krájení ruských chlapíků s pomocí talířů je fajn, ale jinak je akce průměrná a s Atomic Blonde nebo Johnem Wickem se srovnávat nemůže. Navíc když pomineme dvě vydatné akční sekvence, většinu děje zabírá holka s tlumičem, která někomu udělá díru do hlavy, nebo holka s „tajemným“ plánem, která vystřídá několik postelí. ()

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Luc Besson natočil několik nezapomenutelných klasik jako Leon nebo Brutální Nikita, ale bohužel i propadáků a jako scénárista se podílel na celé řadě vyložených průserů. Anna mohla být jeho návratem na režisérské výslunní, ale bohužel tomu tak není. Anna nejvíce odkazuje na Brutální Nikitu, která odstartovala jeho kariéru. I zde je krásná žena z ulice, ze které udělá tajná organizace obávanou zabijačku. Bohužel hlavní hrdinka má pouze hezkou tvářičku a tělo, ale to je tak vše, ostatní postavy jsou jen do počtu a scénář se pokouší o vážný špionážní thriller, ale chybí mu k tomu zajímavá zápletka a herečtí tahouni. Z filmu tak pro mě zbyla pouze slušná a všude proklamovaná bitka v restauraci, která se odehraje v půlce filmu a zároveň je jeho vrcholem. Žánrově velice podobná Atomic Blonde je na tom výrazně lépe jak po stránce akce, tak i příběhu, který ani v tomto případě nebyl nijak objevný. Obávám se, že od Luca už nemůžeme očekávat nic a možná by měl zůstat u psaní tupých akčních scénářů, kdy se mu občas zadaří. ()

Reklama

Marze 

všechny recenze uživatele

Co u mě film potápí je taková zhovadilost filmu. Nedostatek kreativity režisér Besson vynahrazuje hodně mrtvolama, které jemná modelka, která trochu časem zhrubne pobije. A pulzujícím akčním střihem. Besson už dvacet let vypráví drsně ten samý příběh, zase a zase....jak je vidět podle hodnocení, jeho fanoušci jsou spokojeni. ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Akční stylovka s atomovou blonckou v roli geniální špionky. Vysokooktanová zábava s dechberoucí choreografií a bezvadnou hereckou partou v podpůrných rolích. Je to přesně ten druh skvělé blbiny, která je sice naivní jako prase, ale je zase zrealizovaná s takovou chutí, že ji budete točit častěji než kdejakou Oskarovku. Besson na to pořád má. ()

Yardak 

všechny recenze uživatele

Jednoduché akční béčko, které je poměrně zábavné a má skvělou hereckou sestavu (Mirren, Evans a Murphy). Hrozně mě mrzí, že se Besson neporadil při psaní scénáře s nějakým historikem, neboť mobily, nové modely aut a Česká republika v době, kdy ještě neexistovaly (minimálně by filmové postavy měly mít trochu jiné o dost větší typy mobilů) je trochu do očí bijící. Přitom scénář měl i světlé chvilky a časové přeskakování mi přišlo zábavné. Ale to retro z Francie nebylo vůbec cítit...škoda. Přesto mezi 3/4 hvězdičky akčního výplachu. Johna Wicka v sukni raději nečekejte. ()

Galerie (58)

Zajímavosti (13)

  • Scéna, kde se Anna (Sasha Luss) vyčerpaně opírá o zeď ve sprše po nezdařené misi, je odkaz na dřívější režisérův film Léon (1994), kde byli okolnosti velmi podobné. (TaNya_)
  • Ve filmu se vyskytuje ohromné množství anachronismů. Ačkoliv se film odehrává v druhé polovině 80. let a na přelomu 80. a 90. let, tak hlavní hrdinka volá z telefonu s integrovanou anténou, jde pravděpodobně o telefon Nokia 3410, který byl na trhu teprve od roku 2002 a volal přes síť GSM, která byla ve Francii spuštěna až v roce 1992. Setkáme se také s USB rozhraním (1996), USB flash diskem (2000), digitálním bezpečnostním systémem s videozáznamy (teoreticky realizovatelný od roku 1996). Na ulicích je rovněž možno vidět moderní automobily (např. Škoda Yeti, 2009). (pilarius)

Reklama

Reklama