Režie:
Aneesh ChagantyHudba:
Torin BorrowdaleHrají:
John Cho, Debra Messing, Thomas Barbusca, Michelle La, Sean O'Bryan, Ric Sarabia, Colin Woodell, Ashley Edner, Roy Abramsohn, Morgan Peter Brown, Ben Cain (více)VOD (4)
Obsahy(1)
Když Davidovi Kimovi (John Cho) zmizí šestnáctiletá dcera, policie se pouští do vyšetřování. O 37 hodin později ale nemá žádnou stopu a David se rozhodne prohledat jediné místo, kam se ještě nikdo nepodíval: její laptop. V supermoderním thrilleru, jehož vyprávění se odvíjí prostřednictvím zařízení, která používáme ke každodenní komunikaci, musí David nalézt digitální stopy jeho dcery dřív, než nadobro zmizí. (Bontonfilm)
(více)Videa (2)
Recenze (461)
Překvapení roku a jeden z nejlepších kriminálních média-sociálních thrillerů vůbec. Celý film se odehrává pouze na ploše PC a občas za pomocí kamery či mobilu, což velmi přidává na autentičnosti a věrohodnosti a vypráví příběh o holčičce, která záhadně zmizne a její otec se pokouší vypátrat, co se jí přihodilo. Dozví se informace, které o své dceři absolutně netušil a místy je film opravdu emocionálně zdrcující a chvála patří i scénaristovi, který si pro diváka připravil pěknou dávku brutálních zvratů ( Všechny neočekávané a šokující zároveň) a největší potlesk patří samotnému finálnímu rozuzlení alá „Saw“, při kterém jsem téměř nedýchal a nepamatuji se, kdy jsem naposled viděl tak neskutečně promyšlený, překombinovaný autentický thriller. Velmi napínavé, neskutečně strhující, poutavé a nekompromisně pohrávající se s divákem.John Cho to zahrál s grácií. Bravo nářez jak svině! 90% ()
Výborný, napínavý, chytlavý, originální. Přesně ten typ thrilleru, který si pustíte a okamžitě Vás vtáhne do děje jednoduchým, ale propracovaným námětem, který ukazuje, jak velkou moc umí mít internet a sociální sítě. Táta se dceři do počítače naboural až s neočekávanou lehkostí, ale v rámci konstituce celého příběhu se to dalo zkousnout. V době, kdy evropská kinematografie neukončuje příběhy a ukončení nechává na divákovi je celková doslovnost příběhu poměrně milým překvapením. Amíci to mají asi prostě rádi a mně to tady taky úplně nevadilo. Super počin, co hravě rozčísne rybníček průměrných thrillerů a přidá pořádnou špetku originality. ()
Zajímavý, pro mě neokoukaný koncept. Chápu, že to není průkopník, ale zatím jsem neměl čest, takže samotný nápad na mě zapůsobil víc, než by si pravděpodobně zasloužil. Odrazovala mě protivně melodramatická hudba, která jako by vypadla z východoasijských snímků, kde se běžně mísí nasládlý sentiment s brutálním estetizovaným násilím. Mnohem víc mi ale vadila nedotaženost scénáře, který až příliš spoléhá na formu a neřeší oslí můstky a podivuhodné zkraty (opravdu by takhle pracovala policie?). Ani doslovnost a typicky studiový konec ve mě nevzbudily nadšení. Konečně - filmu nepřidává to, že filmařsky ztrácí především ve druhé půli, místo aby efektní vyvrcholení dalo zapomenout slabším chvilkám na začátku. Přes všechno předchozí skuhrání si ale Pátrání si tři hvězdičky spolehlivě obhájí. Celkový dojem: 60 %. ()
Pátrání mě poměrně rychle chytlo a úspěšně „zaháčkovalo“. Je mi srdečně jedno, že film není úplně prvním, který přišel s tímto způsobem vyprávění. Styl, jakým byl snímek koncipován, krásně fungoval. Byl chytlavý, zajímavý, napínavý a poměrně propracovaný. Divák dostal stejný úkol jako hlavní postava, totiž postupně sbírat informace, snažit se posunout ve zdánlivě bezvýsledném pátrání a zároveň pochopit, kým vlastně Margot byla (na rozdíl od Davida ovšem nedošel k hořkému zjištění, že svou dceru vlastně vůbec nezná). Zapojení současných rozličných technických „vymožeností“ a sociálních sítí pochopitelně bavilo, protože publikum se s něčím snáz ztotožní, pokud je mu to známé/vlastní. Navíc snímek nenechá člověka v klidu. Dějové twisty jsou moc fajn, film oživují a zvyšují už tak slušně budované napětí. Ovšem pak přišel úplný závěr. Nemám problém se samotnou pointou, ale s tím, jak z toho vyšla 1 z postav. Dopadnout to opačně, s odřenýma ušima dám 5*, ale takhle nemůžu. Velká škoda, jinak je totiž film opravdu kvalitní. ()
Od snímku Searching jsem nečekal vůbec nic. Myslel jsem, že se bude jednat jen o další podprůměrný počin, který po nějaké době vyšumí do ztracena. Avšak k mému velkému překvapení je to právě naopak. Searching je totiž hutným dramatem, které Vás ve svých nejlepších momentech zcela pohltí. Všechno od užitého stylu zobrazení na obrazovce počítače či displeji telefonu až po soundtrack a herecké výkony funguje tak jak má, takže se před Vámi na ploše čítající 101 minut rozestře originální a skvěle odsýpající podívaná s překvapivým "plot-twistem". Tohle se až na pár menších zaškobrtnutí moc povedlo. Skvělá práce! „I didn't know her. I didn't know my daughter.“ ()
Galerie (17)
Zajímavosti (52)
- Keď je David (John Cho) na návšteve u svojho brata, v jednom zábere si môžete všimnúť, že koberec v kuchyni má zahnutý roh do hora. V ostatných záberoch je ale narovnaný. (Johnny.ARN)
- V záverečnej scéne filmu sa v okne Spotify nachádza skladba od Torina Borrowdalea, ktorý je skladateľ tohto filmu. (Pat.Ko)
Reklama