Reklama

Reklama

VOD (1)

Dva ostří bývalí policajti z Texasu mají za úkol vypátrat a zabít nechvalně známé zločince Bonnie a Clydea. Kriminální drama podle skutečných událostí. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (315)

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele

No jo, bylo to tam všechno a dobře vyvážené. Výborné záběry, odstíny barevnosti, zpomalení, krásně rozpracovaný problém stárnutí i parťáctví, starého železa a tak. Hezky ústrojně rozpracované bylo i to, jak se postupně vzmáhá vlna vzteku vůči Bonnie a Clydovi mezi policisty i rangery, která graduje v překvapivém i pochopitelném a silném palebném finále. Byla tam i dobře odměřená dávka humoru, cynismu a hyperrealističnosti. *** Jenže s tím mám stejný problém jako třeba s Mare z Easttownu (moje zhrzená recenze) - a i z mého hodnocení je patrné, v čem spočívá: dá se to všechno odškrtat jako položky na seznamu ingrediencí na pizzu - co nám tam všechno dali a jestli to byl chutný mix kvalitních surovin. Je to produkt a to trefování se do očekávání je přímo hmatatelné, leží na filmu jako nesloupnutelná fólie, jako nasprejovaný fixační film, kterým jsou potažené všechny přísady, aby se nekazily, a kvůli němuž si nic nejde doopravdy vychutnat - je to práce na zakázku, v níž chybí ústrojné vyvěrání, překvapení mimo povolenou škálu položek, originální vývoj mimo povolené trajektorie. U každé scény, u každého prvku, obratu ve scénáři, mi zní v hlavě soupis požadavků a pravidel, kterým se vyhovělo. Hm. Ok, ale pro mě dobré dílo a dobrá tvorba začínají až tam, kde se tyhle návody a instrukce překročí. Až za kýči a klišé. *~ ()

choze 

všechny recenze uživatele

"Proč rovnou nevykopeme z hrobu Wyatta Earpa?" A máme tu prvního kandidáta na film roku a zároveň dosud nejlepší film od Neflixu. Jestli jste si z Triple frontier cvrkli blahem do kalhot, připravte se, že u Highwaymen vám kalhoty vyloženě ztěžknou. Kříženec Nesmiřitelných a Neúplatných nabízí příběh těch chlapů, co rozstříleli Bonnie a Clydea na krvavé hadrové panenky. Vyslání dvojice vysloužilých a rezivějících rangerů je posledním zoufalým a neochotným pokusem (braným od začátku jako omyl), jak ukončit řádění morbidně zromantizovaného párečku vrahů policistů, kteří jsou v příběhu přítomní hlavně mrtvolami, co za sebou zanechávají. A byť jsou tihle rangeři-důchodci v branži za legendy, nikdo na ně tentokrát nesází, jen se doufá, že nenadělají moc velký bordel. A oni musí za dýchavičného běhu a neustálého odskakování si na záchod zjistit, jestli na to v proměňující se době ještě mají... a taky se srovnat s démony své minulosti. Highwaymen jsou v prvé řadě parádně napsaní - mají svůj jasný úhel pohledu na události a jasně vyprofilované hlavní postavy s dobrou vzájemnou dynamikou. Postavy, které si vás svými hovory i činy rychle získají, ačkoli nejsou zdaleka tak sexy jako mladé zločinecké duo. A jestliže z Triple Frontier si po pár týdnech pamatuju hlavně to, že si z něj nic nepamatuju, tady se dočkáme řady silných a zábavných scén, ať už těch, kde hrdinové mluví o své brutální minulosti (té skutečné, skryté za jejich legendou), přes závěrečný masakr a následnou hysterickou reakci davu na odvážený rozstřílený vůz, nebo Harrelsona přepadeného na záchodcích. Harrelson je opět za toho lidštějšího z dvojice (jako v Temném případu), Costner zase za toho uzavřeného za kamenným obličejem (jako ve Wyattu Earpovi) a oba mají charizmatu, že by ho mohli prodávat přes e-shop a ještě s ním hnojit na zahradě. Výprava spolu s kamerou fetišisticky prodává dobové obleky, auta a zbraně a režie tomu dává správně melancholickou atmosféru. Krásná filmařina. ()

Reklama

InJo 

všechny recenze uživatele

Tak trochu jsem doufal v "nesmiřitelné" a "neúplatné" "skutečné detektivy", lovící legendární vraždící páreček, ale dostal jsem "jen" moc hezky vypadající (kamera a výprava na jedničku), nicméně poněkud rozvleklou a vnitřní energii postrádající retro krimi s perfektním Costnerem (Woody odvádí svůj ok standard), který se zřejmě rozhodl, že bude stárnout po "eastwoodovsku", tj. do podoby sympatického drsňáckého mrzouta. 60 % ()

TheEvilTwin 

všechny recenze uživatele

Tohle bylo tak strašně obyčejné, že bych víc průměrný film těžko pohledal. Duo Costner a Harrelson jsou dva rangeři v důchodu, kteří jsou povolání na dopadení zločinců, kteří si jezdí všudy možně a zabíjí lidi na potkání. Problém je v tom, že o hlavní dvojce nedostaneme žádné info ani jejich background, takže si k nim jako diváci nemůžeme vybudovat jakýkoli vztah a k hlavní dvojce záporáků nedostaneme úplně stejnětak žádné střípky informací, ba je dokonce až do závěru nevidíme na plátně, a tudíž ani nevíme, kdo to vlastně je. Výsledkem je dvouhodinové putování z místa na místo a jen jízda na setrvačnost až do závěru, který se ani vlastně nedá nazvat jakýmsi finále, protože ani v něm se nic nestane. A tak se ptám, co že nám film měl dát? Vizuálně i technicky je totiž film "oukej" a herecky taktéž (ikdyž narovinu tady Costner ani Harrelson nemají moc co hrát, jelikož kromě jejich občasných dialogů a chladných tváří tady divák nedostane skoro nic), ale ten scénář je prostě neskutečně suchý a trestuhodně prázdný. Celkem bída. ()

Slasher 

všechny recenze uživatele

Skvělý předpoklady (stará Amerika, snová dvojka v obsazení starých Texas rangerů, naháňka legendárních psanců), bohužel vlažnější v obsahu a provedení. Přesto je hned několik důvodů proč film vidět, pro mě především retro stránka a tuna pěkných záběrů slavných Fordů na cestě chudinskou krajinou za časů Velké hospodářské deprese, dějinný kontext soumraku ostrostřelců při nástupu naleštěných "G-menů" v éře J.E. Hoovera. Poloprázdný děj do jisté míry kompenzuje i Newmanova muzika, uspokojí závěrečný řešeto, i tak mi ale zklamání (přece z Costnera & Woodyho chceš dostat víc) brání oznámkovat výš. ♪♫ ()

Galerie (5)

Zajímavosti (13)

  • Při honičce střilí Maney Gault (Woody Harrelson) z otevřeného okýnka, v dalších záběrech je ale zavřené. (Duoscop)
  • Benjamin Maney Gaull (Woody Harrelson) se po dopadení Bonnie a Clydea vrátil k práci Texas Ranger. Setrval u nich až do své smrti 14. prosince 1947. Francis Augustus Hamer (Kevin Costner) se ke své práci již nikdy nevrátil a je právem považován za nejslavnějšího Texaského Rangera. Zemřel 10. července 1955. (MATADOR)

Reklama

Reklama