Reklama

Reklama

Crown Vic

  • USA Crown Vic
Trailer 1

Zkušený policista a jeho ambiciózní kolega, nováček v zácviku, vyjíždí na noční hlídku. Ještě netuší, že si následujících pár hodin do rozbřesku budou pamatovat až do konce svého života. (Filmbox)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (96)

Morholt 

všechny recenze uživatele

Ostřílený veterán a nováček patrolují v nočním LA. Takhle jednoduché to je a bohatě to stačí. Svoje místo tu mají výborně napsané dialogy, dojde na střílení i konflikty s jinými policisty, sem tam se člověk dokonce zasměje a fajn jsou věci osobního rázu, které oba policisté řeší. Očekávané finále sice mohlo být drásavější, ale celkový dojem mi nezkazilo. Jane sice nepatří k mým oblíbencům, ale tady mu to sedlo jak máloco. Slušná práce. 80% ()

castor 

všechny recenze uživatele

Tenhle svět je krutej. A jen obtížně se drží na uzdě. Los Angeles nejsou jen obchodní čtvrtě, výrobní průmysl a filmová studia. Jsou to i ulice plné feťáků, prostitutek, zoufalců, násilníků a lidského dna. Policejní uniforma pro ně nic neznamená. Vůz 14. První služba. První noční. K ostřílenému mazákovi (Thomas Jane) přisedá bažant, který před chvílí zvracel. Otec byl polda, on čeká rodinu. Jeho školící parťák vidí svět bez příkras. Trápí ho, jak se jeho práce za poslední dekády změnila. Nechce být ustrašeným byrokratem. Teď brázdí v policejním autě ulice a snaží se řešit problémy dřív, než mu přerostou přes hlavu. Už osm let stará (a o level lepší) Patrola sázela na atmosféru a snahu dostat diváka doprostřed akce. Tady je to podobné, jen o dost méně syrové. Naše dvojka tam usměrňuje opilou zástupkyni prachaté mládeže, tam chytá drobného zlodějíčka, tam oznamuje úmrtí příbuzným, tam řeší trable fetující vdovy Janeova mrtvého parťáka. A po celou noční šichtu vnímáme, že za bílého dne dva lupiči vybrali banku Union Trust, střílí bez varování a pořád jsou na útěku. I když se hodně povídá a pár scén je navíc, výsledek je intenzivní a pohlcující. A to je sama o sobě velká pochvala. Velmi poctivé tři hvězdy. ()

Reklama

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Sčasti je to Patrola a sčasti Training Day. Training day hlavne tým postavením zelenáča v aute. Dialógovo už samozrejme nie, tam Denzela ťažko niekto dá. Čo nám tento film odhalil? Skutočnosť, že prostitútky sú ujačané kravy, zväčša furt nafetované. Chudera Emma Ishta tu podala nadľudský herecký výkon za minútu: 100 krát fakjúúú. Asi slovník z brandže. Film prináša niekedy aj dialógovo pekne vyhranené situácie, či už s drsnými chlapíkmi z auta odvedľa, alebo aj medzi policajtami samotnými. Napriek tomu je však príbehovo tak nejak prázdny, chýba mi tu silnejšia nosná línia, často to len vyznelo, že sa na tých uliciach deje len prostitúcia a násilie a všetci ľudia sú len psychopati, ktorí nerešpektujú políciu. ()

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Přiznávám, že Janea bych dost možná poznal až někdy v půlce filmu, nebýt toho, že jsem o něm věděl předem. Vytepaná palice a anglický knírek ho dost změnily. To ale není podstatný. Podstatný je, že Crown Vic je parádní oldschoolová kriminálka o nevděčný a nelehký policajtský robotě, biják velepříjemně temnej a s koulema jako tenisáky, od kterýho jsem se nemohl odtrhnout a chlastal kvůli němu abych neusnul colu jako vodu, takže zejtra budu v práci málo použitelnej. Zároveň je to ale taky biják plnej šablonovitejch dialogů a hlavně scénáristicky dost přestřelenej, přehnanej. To, co se Janeovi a jeho parťákovi zelenáči přihodí za jednu noční službu, se nejspíš většině poldů (i těch městských) nepřihodí za celej jejich dlouhej služební život. Na druhou stranu podobný filmy si na nějaký věrný zobrazování reality nehrajou, takže si nechám kritický pindy na jindy, tohle se mi totiž fakt hodně líbilo. A líbila se mi i závěrečná slova (připisovaná tu Orwellovi) o tom, že "lidi můžou v noci spát klidně ve svých postelích jen proto, že existují drsní muži, kteří jsou připraveni konat násilí za ně". ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Vo filme sledujeme jednu noc policajnej hliadky, ktorú tvorí ostrieľaný mazák (Thomas Jane) a nováčik (David Krumholtz). Typ filmov sa dá natočiť buď spôsobom, že všetky drobné línie nakoniec zaklapnú do väčšieho celku, ktorý dá filmu nejakú pointu, alebo ako film ktorý má divákovi sprostredkovať atmosféru mesta, policajnej driny a toho aký má tá práca na policajtov nich vplyv. Keďže tento film rezignoval na nejakú komplexnejšiu zápletku a tvoria ho len nesúvisiace epizódky, tak sa Joel Souza pravdepodobne pokúsil o ten druhý prípad. Ale bohužiaľ nie je David Ayer a na vlastnú kožu nezažil veci o ktorých rozpráva a pravdepodobne to len odpozeral z iných filmov. Chýba tomu špinavosť a drsnosť. Nejaká tá šokujúca scéna. Keď už sa tu objaví nejaký pošahaný drsniak (napríklad jeden z policajtov), tak jeho kecy šustia papierom. Takže aj keď má film zvládnutú technickú stránku a Thomas Jane podáva solídny výkon (ten nováčik je niekde medzi nevýrazným a otravným maníkom), tak film veľmi rýchlo začne nudiť. Keby sa film skrátil o pol hodinu v ktoromkoľvek mieste, tak by ste si to ani nevšimli. Len by to bola kratšia nuda. Akákoľvek policajná epizóda Third Watch je oveľa pútavejšia. 5/10. ()

Galerie (17)

Zajímavosti (5)

  • Při pohledu zepředu je vidět, že má hlídkový vůz celou světelnou rampu osazenou pouze červenými zábleskovými majáky. Při pohledu zevnitř ven jsou však před vozem vidět na zdech a lidech červené a modré záblesky. (Churchill1)
  • Celosvětová premiéra proběhla 26. dubna 2019 na filmovém festivalu Tribeca v New Yorku. (BMW12)
  • Ústřední dvojice se do vysílačky ohlašuje volacím znakem 20-L-14. Písmeno L však používají pouze vozidla s jedním policistou, vozidla se dvěma policisty používají písmeno A. Správně by tedy mělo být 20-A-14. (Hal_Moore)

Reklama

Reklama