Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Láska má mnoho podob a nakonec si najde každého, vzkazuje zimní romantická komedie Šťastný nový rok, jejíž příběh začíná těsně před Vánocemi a končí na Nový rok. Film se odehrává v pohádkově zasněžených Vysokých Tatrách, kde se na jednom místě sejde parta kamarádek, jejich blízcí i úplní cizinci. Každý z nich tu má svůj vlastní příběh. Během několika dní dovolené bude někdo z nich čelit především trapasům, jiný zas životním výzvám nebo změnám, někdo bývalým a jiný naopak budoucím láskám. Na všechny bez rozdílu ale čeká řada romantických a komických situací a jedno velké překvapení. (Bontonfilm)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (276)

Tosim 

všechny recenze uživatele

Ty krávo, těch šedesát a něco mě dost vyráží dech. Nebýt toho, že jsem se párkrát zasmál nad úplnou debilitou toho všeho, byl by to odpad. Přemýšlel jsem, v čem vlastně spočívá romantika toho filmu - v tom, že většina postav se chová nelogicky a infantilně? V tom, že většina situací se vyřeší jen tím, že se dvě postavy potkají, zapomenou na to, že byly ještě před několika minutami v nějaké konfliktní situaci a jede se dál? Popřípadě, že k téhle situaci nedojde vůbec? Jediný správce hotelu v podání Jakuba Prachaře předvedl něco, čemu se dá říkat vývoj, sice primitivní, ale byl bohužel jen jeden. Romantickou linkou by se dala nazvat ta s Vašáryovou a Bartoškou, problém je, že první z postav jen vypráví a ta druhá chodí a hledá, takže se ke slovu (jedné větě) dostanou až na konci filmu. Díval jsem se, že Jakub Kroner je mladý slovenský talent, natočil pár celkem dobrých kraťasů a jednu téměř generační věc ze současného Slovenska, ale tohle je příšerný. Technicky dobré, nechápu, jak na takovýhle "příběh" získali tolik známých herců. Scénáristou snímku byla snad režisérova sestra, manželka (??), která asi hlavně by si měla příště rozmyslet, který scénář se natočí a zda za něco takového vůbec chtít peníze. 10%. ()

Jordan 

všechny recenze uživatele

z povahy môjho povolania, zamestnania, práce a života dávam rád dobré hodnotenia slovenským filmom, fandím slovenskej kinematografii, občas dokonca trochu neprofesionálne no empaticky prižmúrim oko... sú však isté hranice, za ktoré nejdem, latky, ktoré nepodleziem... možno by som mohol byť zhovievavý a oceniť producentský zámer, ktorý bol jednoznačný, autori sa ho pevne držali, mali očividne jasne vytýčený cieľ, zámer, dôsledne ich naplnili a (ako ukazujú čísla), z tohto hľadiska sa film vydaril na jednotku. pardón, nie film, produkt. a ja tento typ produktu nemusím a, nehnevajte sa za to na mňa, celkom otvorene vyhlasujem, že toto hodnotenie/komentár je vysoko subjektívne/subjektívny, lebo na to je čsfd.cz určené. pre fundovanejšiu analýzu tohto filmu si prečítajte recenzie, ktoré k nemu vyšli (denník n, kinema, filmsk...) a v konečnom dôsledku si aj tak urobte vlastný názor. pre mňa je toto síce z komerčno-mainstreamového hľadiska fungujúci kalkul, ale inak je to scenáristická nemohúcnosť, prehliadka klišé ba až gýču a v mnohom ideovo a ideologicky sporné pokračovanie vo vykynoženia-hodnej línii slovenskej televíznej tvorby, stavajúcej na posilňovaní a nezdravom karikovaní stereotypov... ()

Reklama

bourec 

všechny recenze uživatele

Tak tohle je neuvěřitelně debilní film v koprodukci se Slovákama, ve kterym se za 90minut nic nestane.Nápad řidič-šéf je okopčenej z jednoho blbýho primáckýho seriálu, herci se ani nesnažej hrát, a Kadeřávková je tak neuvěřitelně prkenná, že jako herečka nemůže mít žádnou budoucnost.Doufám, že se nepletu.Jestli se na to někdo chystáte, tak doporučuju se tomu velkym obloukem vyhnout.20%. ()

honajz 

všechny recenze uživatele

Jako začátek se mi docela pozdával, jen jsem nechápal ten dabing. Na Slovensku to taky běželo nadabované, ale do slovenštiny? Působí to značně nepřirozeně a vzhledem k tomu, že česko-slovenských manželství je docela hodně, nechápu, proč nemohli slovenští herci mluvit slovensky, potažmo maďarsky, a Češi česky, případně moravsky. Jenže po slibném začátku se začaly objevovat první wtf momenty, kterých až do konce filmu jen přibývalo. Neuvěřitelně přehrávající Pauhofová se svým brekem (ale ta nikdy neuměla moc hrát, s výjimkou svlékání do naha), věta "Jsem debil" nahlas v kostele, neuvěřitelné množství postav během pár minut, k nimž jsme nedostali vodítko, kdo je kdo a proč, Brouk Pytlík neustále se zjevující na podivných místech, další várka nových, nevysvětlených postav, zmatený manažer hotelu, který by v reálu nikdy ředitele dělat nemohl (a ne, není to vtipné, a fakt netuším, co na něm jako postava Marcinkové měla vidět, že ho milovala), opět přemoudřelé děti - holčičky... Muži zobrazeni opět jako pitomci. A všichni bydlí v drahých a nákladných vilách, a přitom netušíme, kde na to berou. Kamera opět zabírala zpočátku jen polocelky, naštěstí na horách se dostalo i na nějaké celky a záběry z dronu - sice naprosto prvoplánově reklamní a jako z reklamy vypadající, ale aspoň trochu změna. Do toho divná a nevhodná hudba, asi jako kdybyste do romkom vrazili death metal. Říkal jsem si, že Bartoška to musel vzít jen pro prachy a je to na něm a jeho výkonu znát. Ostatně ta jeho linka, asi nejzajímavější na filmu, setkání po 50 letech, podle mne vyšuměla zcela bez jakéhokoliv většího vytěžení tématu. A Zuzku Norisovou jsem v první chvíli vůbec nepoznal, jsem nejdřív myslel, že je to Kronerová (z ledu), a ne ta kdysi hubená holka z Rebelů. Vzpomněl jsem si během toho na Anděla na horách, jak tam dovedli na malé ploše rozehrát, zaplést a dovést do konce hromadu témat, a nepotřebovali na to ani product placement, ani drony. A když měla maminka na stolku fotku z Kristiána, říkal jsem si, proč se dnes všichni tak snaží o pohádkové romantické komedie jako za války, když není válka, ale hlavně tvůrcům chybí talent a vtip, především u dialogů. A mimochodem, Kristián bydlel v obyčejném bytě v obyčejném činžovním domě, ne v drahé vile, a tím mu mohlo i víc ob♀1čejných lidí fandit. Komu mám fandit tady, když všichni všechno mají? ()

nonick1 

všechny recenze uživatele

Během sledování této "komedie" jsem se zasmál JEDNOU - a to při "cimrmanovském" vypípávání  (patrně jadrných?) maďarských nadávek, neboť pravděpodobnost, že by jim u nás někdo rozuměl, se limitně blíží nule. Proč vůbec byl tento film natočen? Je to jen neskrývaná, půldruhé hodiny trvající reklama na Kempinski a Bogner - jinak nechápu důvod natočení tohoto filmu, prošpikovaného product placementem, ani důvod, pro který se této blamáže zúčastnil Jiří Bartoška. Přiznám se, že jsem o něm měl poněkud vyšší mínění. ()

Galerie (39)

Zajímavosti (8)

  • Film se odehrává ve Vysokých Tatrách, v Grand Hotelu Kempinski u Štrbského plesa. (Popinodan)
  • V původní slovenské verzi mluví Hana (Táňa Pauhofová) a Bára (Zuzana Norisová) svým mateřským jazykem, tedy slovenštinou, kdežto do české verze herečky samy sebe předabovaly do češtiny. (rublik05)

Reklama

Reklama