Reklama

Reklama

Ztracená kulka

Trailer

VOD (1)

Geniálního mechanika s kriminální minulostí obviní z vraždy. Aby dokázal svoji nevinu, musí vystopovat zmizelé auto a získat důkaz: jednu jedinou kulku. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (112)

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Co si budeme nalhávat, když byl Jason Statham Mechanik, zase tak úplně mechanikem nebyl. Spíš jen, aniž by se mu při tom dostala špína za nehty, trošku pošolíchal brzdy a klient už do servisu nikdy nemusel. Tady se maník v rámci výkonu trestu v autech opravdu hrabe a snaží se pod tlakem policejní zvůle očistit své jméno. Když ale čistí policejní stanici, nejde francouzskému Lukáši Langmajerovi ta hra na Stathama věřit.. Pokurýrované Taxi, které se při násilí nebojí být explicitní a svým tempem a demoličními derby občas nechává zapomenout na svou prostoduchost. Co se týká osudu policejního prohnilce, nechci pana Stathama nějak protěžovat, ale tohle by nedopustil.. ()

Morholt 

všechny recenze uživatele

Další francouzská akční kriminálka se zkorumpovanými policajty, tentokráte s výraznou vůní benzínu. Rvačky, přestřelky a samozřejmě řádně přepálené autohoničky, které sice mohly být kapánek nabušenější, ale co už. Nejlepší sekvence je asi útěk z policejní stanice, kde hlavní hrdina ukazuje, že kromě klíče a heveru ovládá i pěsti a kopy. Herecky bez problému. Dostal jsem přesně to, co jsem chtěl a čekal. 75% ()

Reklama

agentmiky 

všechny recenze uživatele

Ale jo, taková Stathamovka po francouzsku, kterou si ve výsledku asi pouštět vícekrát nebudete, ale vězte, na to jedno zhlédnutí vás čeká perfektní oddechovka nařachaná samou akcí a automobilovými honičkami. Premisa filmu už asi jednodušší být nemůže, to asi fakticky ne, ale tady nejde o příběh (ikdyž lhal bych, ten jeden zvrat mě dost překvapil, vůbec jsem ho nečekal). Jak jsem již zmínil, tak film sází na adrenalinovou podívanou, kdy se na obrazovce pořád něco děje a vy se nemáte jak nudit. Mezi ty nejlahůdkovější chvilky bezesporu patří bitka na policejní stanici, Francouzi ty kontaktní souboje umí natočit, to jim upřít nemůžu, dostat po hlavě notebookem či štítem, kde jinde to můžete vidět :D ? Samozřejmě, jde zde hlavně o ty auta. Docela by mě mrzelo, kdyby filmu někdo dával nízké hodnocení jen z toho důvodu, že zde docházelo k demolici převážně starších aut. Víte vy co, takto efektivně ušetřili na rozpočtu, a hlavně by pořád vypadalo stejně, pokud by tam rozbili starého Renaulta nebo nové Lambo. Jak jsem říkal, pobavilo mě to, klidně ať Netflix uzavře bližší spolupráci s Francií, takovéto našlapané snímky vždy rád přivítám s otevřenou náručí. Za mě tři a půl hvězdiček. 70 % ()

Rathalos 

všechny recenze uživatele

Francuzska tvorba ma zase potesila,tato krajina je moja najoblubenejsia,co sa tyka filmov,akcny krimi thriller,ktory ma po cely cas bavil,nechybalo nic,co by v tomto zanri malo byt,Alban Lenoir bol super,myslim,ze si tuto rolu uzival naplno a kedze nemam absolutne ziadne vyhrady,tak udelim plnu davku...:-) ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Vynikající francouzský akční thriller, jež Netflix koupil a co se týče dramaturgie by si z něj měl vzít příklad u většiny svých produkovaných filmů. 90 minut prakticky bez hluchého místa uteče jako voda, tvůrci si s akčními momenty věděli rady a hlavní herec Alban Lenoir předvedl slušné chvaty i tělo na tělo, až jsem toho skoro u tohoto typu filmu nečekal. Jedinou záhadou je, proč má zde Ztracená kulka tak podtaktované hodnocení. Zasloužila by minimálně 7/10 a mnohem více diváků (přiznám se, že i mně film v době premiéry proplul pod radarem streamovacích algoritmů). ()

Galerie (2)

Zajímavosti (9)

  • Herec Ramzy Bedia bol jednoznačnou režisérovou prvou voľbou pre obsadenie roly Charasa. (MikaelSVK)
  • Filmovanie snímky prebiehalo vo francúzskom meste Sète v departemente Hérault a trvalo 38 dní. (MikaelSVK)
  • Upravený Renault Clio z úvodu filmu má za předními sedadly motor Lamborghini. Zajímavé je, že samotný Renault vyrobil stejnou generaci Clia také s motorem umístěným za předními sedadly. Šlo o variantu Clio V6 s třílitrovým šestiválcem a pohonem zadních kol. Ve dvou sériích vzniklo méně než tři tisíce kusů této sportovní verze. (FIAT 500)

Reklama

Reklama