Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

O jistotách života a pochybnostech lásky... Inženýr Dušan Roček (V. Harapes) se ve volném čase vášnivě věnuje svému koníčku – létání na rogalu. Spolu s ním tento sport vyznává i jeho patnáctiletá dcera Milena (K. Pollertová). Naopak Dušanova žena Magda (J. Šulcová) nemá pro jejich riskantní způsob zábavy pochopení. Nakonec to však není létání, co způsobí neštěstí: Milena se totiž těžce zraní při automobilové nehodě. Protože jí zůstala jen jedna ledvina, která je poškozená, může ji zachránit jedině transplantace. Dušan se jako nejbližší příbuzný nabídne jako dárce. Jenže během vyšetření vyjde najevo, že skutečným Mileniným otcem je někdo jiný… (Česká televize)

(více)

Recenze (46)

Snorlax 

všechny recenze uživatele

Stanislav Rudolf si za to může sám, neměl neherce Harapese chtít do hlavní role, nemusel mu zpackat skvělý scénář. Bohužel Šulcová se, snad z kolegiality, k baletnímu mistru přidala a předvedla svůj zřejmě nejhorší herecký výkon. Vše kompenzují skvěle obsazené a tudíž i zahrané role lékařů. Mou osobní třešničkou na dortu je rozbitý ret největšího filmového slizouna Jana Přeučila, na tuto scénu bych se vydržela dívat hodně dlouho a tak ode mě dostává svoji samostatnou hvězdičku. ()

Marthos 

všechny recenze uživatele

Rozhodná chvíle. Žít nebo zemřít? Zapomenout a odpustit? Zahodit všechno, co ještě nedávno mělo smysl? Stejnojmenný román Stanislava Rudolfa nabízí zamyšlení nad tím, co všechno je člověk schopen obětovat, aby zachránil život druhých a ukazuje, že hranice mezi dobrem a zlem není tak zřetelná, jak si myslíme. Bohužel, film utrpěl povážlivé trhliny, když byl do hlavní role angažován Vlastimil Harapes (proč ne rovnou František Němec?) a jeho hysterický styl. Zvýraznění některých nežádoucích – komických – prvků (postavy Jiřího Kodeta, Dagmar Čárové a Michala Pavlaty) filmu spíše uškodilo. Ovšem způsob, jakým byla zachycena obětavá a namáhavá práce lékařů, vesměs špičkových odborníků tehdy stále socialistického zdravotnictví, zasluhuje bezvýhradnou pozornost a úctu. ()

Reklama

fantoci 

všechny recenze uživatele

Příběhy ze života zasazenédo lékařského prostředí patřily v osmdesátých letech k oblíbeným. Dnes se k ním televize občas vracejí. Tento snímek nepatří k těm častěji promítaným, přesto jej považují za dobrý. Harapes v několika filmech přesvědčil, že není jen vynikajícím tanečníkem, ale že dokáže zahrát i charakterní a dramatické role. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Na předlohu Stanislava Rudolfa si velmi dobře vzpomínám. Někdy během puberty jsem ji vylovil z rodinné knihovny, začal ji číst a celý den ji neodložil. Kvůli / díky příběhu mladé dívky na mě ohromně zapůsobila a o některých krvavých situacích se mi zdálo tak intenzivně, že jsem od té doby žádnou další Rudolfovu knihu do rukou nevzal. Ale prý můžu být klidný, o nic jsem nepřišel. Film se mi líbil s jednou jedinou, ovšem celkem podstatnou výhradou, a tou je obsazení hlavní role. Vlastimil Harapes by zkrátka neměl hrát nic jiného než bezcharakterní slizké vykuky, protože ty jediné jsem mu schopný věřit. Jo, takhle obsadit třeba Františka Němce, to by byla úplně jiná káva... Škoda. Jinak jsem byl ale spokojený, obzvlášť se mi líbilo charismatické doktorské duo Jan Kačer a Jiří Kodet. Tři a půl. ()

kulyk 

všechny recenze uživatele

Zatímco natalita romské populace dosahuje závratných výšin, pročež mají doma veselo a případné ztráty (způsobené drobnými chybkami při výchově) jsou povoleny, upracovaný člen menšinového etnika se v potu tváře zmůže z pozice předka na zadka sotva jednoho. Když už se mu tato nehoda stane, zcela přeláme žebříček hovnot a je jednou provždy odsouzen ku strachu. Právě na tuto strunku mi udeřila harafenka i její spektakulární herecký majstrštyk. Pravda, také mi přijde zvláštní, že dcera vlastní pokožku podivného odstínu a mluví plynně Malajsky, já však nejsem nějaká vykroucená slečinka, která šermuje kabelkami s Květou Fialovou, takže drobné nesrovnalosti bohorovně přehlédnu.... ()

Galerie (23)

Zajímavosti (8)

  • Kvôli operácii priviezli filmári figurínu, ktorá imitovala telesnú dutinu. Pod figurínou ležala plytká nádoba s umelou krvou. Celá rana sa zakryla a orgány boli v skutočnosti vnútornosti z bitúnkov. (Raccoon.city)
  • Filmový štáb mohol vstúpiť do prostredia, ktoré musí byť zásadne sterilné vďaka tomu, že nový operačný trakt na druhom poschodí budovy sa vtedy dokončoval, bol tesne pred otvorením a ešte sa nepoužíval. Po nich sa urobil generálny poriadok a stery 
a išlo sa potom skutočne operovať. (Raccoon.city)

Reklama

Reklama